تحلیل قیمت سلستیا (TIA)

تحلیل قیمت سلستیا (TIA)

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت سلستیا (TIA) از ۱۰ نوامبر در یک کانال صعودی به افزایش خود ادامه داده و دیروز به بالاترین رقم خود در ۱۷.۲ دلار رسید. در این پست به تحلیل قیمت سلستیا (TIA)  می پردازیم.

تحلیل قیمت سلستیا (TIA)

اخیراً TIA توسط خط روند مقاومت کانال (نشان‌گر قرمز) در ۱۶ دسامبر لمس شد که این امر باعث عقب‌نشینی قیمت به داخل کانال و حرکت نزولی گردید.
در نهایت این حرکت منجر به شکست کانال در ۲۵ دسامبر شد و متعاقباً TIA در ۳ ژانویه به ۹.۳۶ دلار کاهش یافت.

تحلیل قیمت سلستیا (TIA)

تحلیل قیمت سلستیا (TIA)

پس از این کاهش، قیمت به سرعت بهبود یافت و دوباره وارد کانال شد. به دنبال این رویدادها، توکن TIA چند ساعت پیش به بالاترین سطح قیمتی خود رسید.

پس از بهبود قابل‌توجه قیمت از پایین‌ترین سطح قیمتی در ۳ ژانویه، بسیاری از سرمایه‌گذاران و تحلیلگران ارزهای دیجیتال به آینده TIA خوش‌بین هستند.

بر اساس نظریه امواج الیوت، محتمل‌ترین موج‌شماری نشان می‌دهد که TIA به سمت موج ۳ از موج پنجم، رو به بالا (سفید) حرکت کرده است. همچنین تعدادی از امواج فرعی با رنگ سیاه روی نمودار مشخص شده است.

اگر موج‌شماری مذکور درست باشد، پایان موج دوم در ۳ ژانویه بوده که با یک فیتیله مشخص شده و این مسئله می‌تواند آغازگر یک حرکت صعودی جدید در قیمت TIA باشد.

از طرف دیگر، اندیکاتور RSI در حال افزایش بوده و از ۵۰ عبور کرده است. بر این اساس، هر دو شاخص را می‌توان نشانه‌هایی از روند صعودی قیمت در نظر گرفت.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که یک واگرایی صعودی پنهان در راستای ادامه روند، رخ داده است.

تحلیل قیمت سلستیا (TIA)

تحلیل قیمت سلستیا (TIA)

اگر حرکت صعودی قیمت ادامه یابد، احتمالاً تحت تأثیر بیت‌کوین، اولین هدف برای اوج قیمتی TIA می‌تواند ۴۳ درصد بالاتر از قیمت فعلی یعنی ۲۲.۸۰ دلار باشد.

دومین هدف نیز با ۹۵ درصد افزایش، می‌تواند به ۳۱ دلار برسد. علی‌رغم چشم‌انداز صعودی TIA، اگر قیمت به زیر سطح حمایتی ۱۴.۶۰ دلار بسته شود، روند می‌تواند نزولی شود که در این صورت، کاهش ۴۰ درصدی قیمت تا نزدیکترین سطح حمایتی در ۹.۴۰ دلار امکان‌پذیر است.

en.coin-turk

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT