کتابفروشی آنلاین

10 بهترین کتابفروشی آنلاین

زمان مطالعه 3 دقیقه

چه هدیه ای بهتر از کتاب وجود دارد؟ کتاب‌ها هدایای فوق‌العاده‌ای می‌سازند، زیرا مطمئن هستیم همه کسانی که کتاب Riot را به طور منظم می‌خوانند با آن موافق هستند. و با وجود اینکه به کتابفروشی های آجری عشق همه جانبه داریم، اما از راحتی خرید کتاب در بهترین کتابفروشی های آنلاین نیز لذت می بریم. کتابفروشی آنلاین را در ادامه معرفی کرده ایم.

اگر قدردانی ما را برای خرید آنلاین کتاب به اشتراک بگذارید، ممکن است اولین غریزه شما سر زدن به وب سایت آمازون باشد. اما شاید بخواهید تجدید نظر کنید: تعداد زیادی کتابفروشی آنلاین دیگر، هم کاملا دیجیتالی و هم ترکیبی آنلاین/فیزیکی وجود دارد. بسیاری از این کتابفروشی های آنلاین دارای کاتالوگ های بزرگ و هزینه حمل و نقل پایین هستند و همچنین به حمایت از کتابفروشی های مستقل و محلی کمک می کنند. به هر حال، با توجه به اینکه اقتصاد ایالات متحده حداقل 50 درصد بیشتر از سال 2005 متمرکز شده است، طبق این مقاله، سرمایه گذاری در فروشگاه های کوچکتر و محلی مهم تر از همیشه است.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما هم برخی از بزرگ‌ ترین کتاب‌ فروشی‌های آنلاین را درج کرده‌ایم و هم برخی دیگر را که خاص‌ تر هستند: برای مثال، فروشگاه‌هایی که در زمینه کمیک یا رمان‌های عاشقانه تخصص دارند. حتی اگر توسط افراد ناخوان احاطه شده باشید، و بنابراین در موقعیت غم انگیزی قرار دارید که نمی توانید عشق خود را به کتاب با عزیزان خود در میان بگذارید، این لیست همچنان ارزش بررسی را دارد: تضمین می کنیم هر یک از این دو مورد را پیدا خواهید کرد.

1. BOOKSHOP.ORG

اگر خواهان راحتی خرید از یک وب سایت با رضایت از حمایت از کتابفروشی های محلی هستید، Bookshop.org برای شما مناسب است. 100% سود حاصل از خرید شما به کتابفروشی محلی مورد نظر شما منتقل می شود. رتبه تقریباً عالی 4.9 در Trustpilot دارد.

2.کتابفروشی آنلاین THE MYSTERIOUS BOOKSHOP

قدیمی ترین کتابفروشی تخصصی اسرارآمیز در ایالات متحده، دارای جلدهای گالینگور، جلد شومیز و نشریات مختلف در زیرژانرها است. در سراسر جهان ارسال می شود.

3. THRIFTBOOKS

دلایل زیادی برای دوست داشتن کتاب های دست دوم وجود دارد که قیمت پایین آنها یکی از آنهاست. اما هنگام خرید آنلاین کتاب های دست دوم، ممکن است نگران کیفیت آنها باشید. نترسید: ThriftBooks با درجه بندی دستی هر کتاب استفاده شده از قبل، این مشکل را حل می کند. به این ترتیب، شما دقیقا می دانید که چه چیزی به دست خواهید آورد. آن‌ها همچنین با گروه‌های دوستان کتابخانه همکاری می‌کنند تا از آنها حمایت مالی کنند و کتاب‌هایی را به مدارس، سازمان‌های غیرانتفاعی و کسانی که از بلایای طبیعی آسیب دیده‌اند اهدا کنند. هنوز نیاز به قانع کردن دارید؟ آنها در Trustpilot رتبه 4.8 دارند و در سطح بین المللی حمل می کنند.

4.کتابفروشی آنلاین BETTER WORLD BOOKS

خرید کتاب و کمک به برنامه های سوادآموزی در سراسر جهان؟ ما را ثبت نام کن این کتابفروشی آنلاین از زمان راه اندازی در سال 2003 بیش از 34 میلیون دلار برای ارتقای سوادآموزی و کتابخانه ها جمع آوری کرده است. حمل و نقل بین المللی را ارائه می دهد.

5. LIBRO.FM

اگر کتاب های خود را به صورت صوتی ترجیح می دهید، Libro.fm فروشگاه مناسب شماست. آنها نه تنها کاتالوگ بزرگی برای انتخاب شما دارند، بلکه می توانید یک کتابفروشی محلی را انتخاب کنید و بخشی از هر خریدی را که انجام می دهید دریافت می کند.

6. THE RIPPED BODICE

اولین کتابفروشی اختصاصی عاشقانه در ایالات متحده، همچنین به شما امکان خرید آنلاین را می دهد. مجموعه ای لذت بخش که شامل طیف گسترده ای از ژانرهای فرعی و نویسندگان است. ارسال به ایالات متحده و کانادا.

7.کتابفروشی آنلاین ALIBRIS

اعتراف: ما فقط در حین تحقیق برای این پست متوجه این کتابفروشی شدیم و حالا داریم به خودمان لگد می زنیم که مدت زیادی وجودش را از دست داده ایم. از طریق کتابفروشان شخص ثالث کار می کند، به این معنی که با خرید از این سایت، از کتابفروشی های مستقل خرید می کنید. همچنین حمل و نقل بین المللی را ارائه می دهد.

8.کتابفروشی آنلاین BARNES & NOBLE

خوب، این یکی ممکن است واضح باشد. آمازون قبل از اینکه آمازون وجود داشته باشد، BARNES & NOBLE فهرست بزرگ (بیش از 5 میلیون) عناوین را در قالب‌های مختلف ترکیب می‌کند. اگر ارزش سفارش شما 40 دلار به بالا باشد، ارسال رایگان است.

9.کتابفروشی آنلاین VALORE BOOKS

اگر در زندگی شما دانش‌آموزان عالی‌تر وجود دارد، پس می‌دانید که کتاب‌های درسی چقدر گران قیمت هستند. با تهیه کتاب‌های درسی دست دوم «از بیش از 18000 فروشنده تأیید شده و ارائه‌دهنده اجاره‌ای که برای ارائه کمترین قیمت‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند، زندگی دانش‌آموزان را ساده‌تر کنید». درست است، شما همچنین می توانید کتاب های درسی را اجاره کنید. تمام اجاره ها با ارسال رایگان برگشت داده می شوند.

10. THE STRAND

این کتابفروشی یک کالای اصلی نیویورک است و به شما امکان خرید آنلاین را نیز می دهد. می‌توانید همه چیز را از کتاب ‌فروش‌ها گرفته تا چیزهای کمیاب و کلکسیونی پیدا کنید (بدیهی است که وقتی به قیمت پایین اشاره کردیم، مورد دوم چیزی نیست که در ذهنمان بود)، و در سطح بین‌المللی ارسال می‌شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT