تحلیل قیمت سولانا ۵ اردیبهشت

تحلیل قیمت سولانا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 3 دقیقه

قیمت سولانا (SOL) در حال افزایش است و تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال بر این باورند که این روند صعودی ادامه خواهد داشت. در این پست به تحلیل قیمت سولانا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت سولانا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت سولانا در حال حاضر در حال خروج از یک الگوی صعودی است که هدف آن، بالاترین سطح سه هفته گذشته تعیین شده است. به گفته تحلیلگران، با خوش‌بینی تدریجی بازار کریپتو به روند بهبود، این آلت کوین نیز می‌تواند به هدف ۱۹۱ دلار برسد که تقریبا ۲۵ درصد بالاتر از قیمت فعلی است.

بهبود نسبت شارپ

یکی از دلایل اصلی که باعث جذاب شدن سولانا برای سرمایه‌گذاری می‌شود، بهبود ریسک به ریوارد آن از منفی به مثبت است. این موضوع با نسبت شارپ (Sharpe Ratio) که در حال ورود به منطقه مثبت است، اثبات می‌شود. نسبت شارپ معیاری برای اندازه‌گیری سود تعدیل‌شده نسبت به ریسک است.

تحلیل قیمت سولانا ۵ اردیبهشت

تحلیل قیمت سولانا ۵ اردیبهشت

شهرت فوق‌العاده سولانا در بازار نیز می‌تواند سرمایه‌گذاران بلندمدت سایر دارایی‌ها و افراد تازه ‌وارد را به خود جذب کند.

بررسی شاخص RSI و پیش‌بینی ادامه روند صعودی

علاوه بر این، نشانه‌های بازار نیز به سمت صعودی شدن در حرکت هستند. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز همین موضوع را ثابت می‌کند و همچنان بالای خط خنثی و در منطقه صعودی قرار دارد.

RSI یک اندیکاتور مومنتوم است که سرعت و تغییر حرکات قیمت را اندازه‌گیری می‌کند. مقادیر RSI از ۰ تا ۱۰۰ متغیر است، به گونه‌ای که سطوح بالاتر از ۷۰ نشان‌دهنده شرایط اشباع خرید و سطوح پایین‌تر از ۳۰ نشان‌دهنده شرایط اشباع فروش است. از آنجایی که سولانا فاصله زیادی با وضعیت اشباع خرید دارد، می‌توان گفت که این آلت‌کوین فضای کافی برای رشد بیشتر را داراست.

تحلیل قیمت سولانا ۵ اردیبهشت

تحلیل قیمت سولانا ۵ اردیبهشت

خروج سولانا از الگوی مثلث صعودی

تحلیلگران تکنیکال بر این باورند که قیمت سولانا در حال خروج از یک الگوی مثلث صعودی است. مثلث صعودی یک الگوی ادامه‌دهنده صعودی است که توسط یک خط مقاومت افقی و یک خط حمایت صعودی تشکیل می‌شود. خروج بالقوه از بالای سطح مقاومت، نشان‌دهنده ادامه روند صعودی است. طبق الگو، هدف بالقوه این آلت‌کوین، سطح ۱۹۱ دلار است.

تحلیل قیمت سولانا ۵ اردیبهشت

تحلیل قیمت سولانا ۵ اردیبهشت

البته این رالی در صورتی امکان‌پذیر است که سولانا بتواند مقاومت ۱۶۹ دلاری را به حمایت تبدیل کند. در همین حال، اگر سولانا نتواند سطح ۱۵۳ دلار را به عنوان حمایت حفظ کند، ممکن است سطح ۱۳۷ دلار را دوباره آزمایش کند. از دست دادن این سطح می‌تواند سناریوی صعودی را باطل کند و منجر به افت بیشتر شود.

در زمان نگارش این خبر، سولانا با ۱٫۹۲ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۱۵۸ دلاری معامله می‌شود. حجم معاملات این رمزارز هم در مدت زمان مشابه ۲۲٫۴ درصد رشد داشته و به ۳٫۱۳۹ میلیارد دلار رسیده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT