تحلیل قیمت میم کوین ها ۱۴ فروردین

تحلیل قیمت میم کوین ها ۱۴ فروردین

زمان مطالعه 1 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در حال تجربه یک دوره عجیب و غریب است. تحلیلگران، چرخه فعلی بیت‌کوین را عجیب‌ترین بازار گاوی در تاریخ رمزارزها می‌دانند. دلیل این امر، جهش زودهنگام بیت‌کوین به بالاترین قیمت تاریخی‌اش و سپس، سرازیر شدن نقدینگی به سمت بازار میم‌کوین‌ها است. در این پست به تحلیل قیمت میم کوین ها ۱۴ فروردین می پردازیم.

تحلیل قیمت میم کوین ها ۱۴ فروردین

در چرخه‌های گذشته، ارزش بیت‌کوین پس از هاوینگ به بالاترین سطح خود می‌رسید، اما این بار، بیت‌کوین در ماه مارس به بالاترین قیمت تاریخی خود دست یافت و حالا تنها ۱۸ روز تا هاوینگ آن در ۲۰ آوریل باقی مانده است.

در همین راستا، تحلیلگرانی همچون زک راینز (Zach Rynes)، حرکت سرمایه به سمت میم‌کوین‌ها را غیرمعمول می‌دانند. آن‌ها می‌گویند که در گذشته، روند صعودی با ورود سرمایه به بازار بیت‌کوین شروع می‌شد و سپس، به دیگر ارزهای دیجیتال سرایت می‌کرد. اما در این دوره، شاهد جهش ناگهانی ارزش میم‌کوین‌های جدید و قدیمی هستیم.

بر اساس داده‌های موجود، ارزش کل بازار میم‌کوین‌ها در روز اول آوریل به ۷۰ میلیارد دلار رسید که دلیل اصلی آن، افزایش قیمت توکن‌های جدیدی مانند داگ ویف هت (dogwifhat)، بوک آو میم (BOME) و توکن‌های قدیمی‌تر مثل پپه (PEPE) بوده است.

علاوه بر این، شبکه لایه ۲ کوین‌بیس به نام بیس (Base) نیز به محلی پرشور برای سرمایه‌گذاری روی میم‌کوین‌ها تبدیل شده است. توکن شبکه دیجن (DEGEN) هم که به تازگی راه‌اندازی شده، طی ماه گذشته رشدی ۲۸۰۰ درصدی را تجربه کرده است.

آنتونی ساسانو (Anthony Sassano)، مدرس اتریوم و دیگر تحلیلگران معتقدند که در روند صعودی اخیر رمزارزها، برخی ترندهای خاص، نقش پررنگ‌تری نسبت به اصول بنیادی بازار ایفا می‌کنند.

آن‌ها همچنین بر این باورند که ورود گسترده سرمایه‌گذاران خرد هنوز رخ نداده است و این بازار گاوی عجیب، تحت سلطه فعالیت‌های جامعه رمزارزها و جابه‌جایی‌های سریع پول قرار دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !