تحلیل قیمت پپه ۹ اسفند

تحلیل قیمت پپه ۹ اسفند پس از صعود ۶۰ درصدی

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز دیجیتال پپه (PEPE) با افزایش بیش از ۶۰ درصدی قیمت خود در ۲۴ ساعت گذشته، توجه‌ فعالان بازار کریپتو را به خود جلب کرده است. این افزایش قیمت با فعالیت قابل توجه نهنگ‌های ارز دیجیتال همراه بوده است. در این پست به تحلیل قیمت پپه ۹ اسفند می پردازیم.

تحلیل قیمت پپه ۹ اسفند

در این میان، بازار شاهد فروش حدود ۱.۹۸ تریلیون پپه معادل ۴.۳۷ میلیون دلار از ۶ کیف پول بوده که سود تقریبی ۲ میلیون دلاری را برای آنها به همراه داشته است. به نظر می‌رسد این فروش حرکتی برای بهره‌مندی از افزایش اخیر قیمت پپه بوده است.

یک کیف پول خاص نیز با شناسه “۰xa۱۴۵” به دلیل سپرده‌گذاری رقم چشمگیر ۴۸۶.۷۲ میلیارد پپه به ارزش ۱.۰۴ میلیون دلار در صرافی بایننس مورد توجه قرار گرفته است.

این تراکنش سود حدودا ۹۷ درصدی، معادل ۵۱۵,۰۰۰ دلار را برای دارنده این کیف پول به همراه داشته است. در این بین، بازار شاهد فعالیت‌های بزرگ دیگری نیز برای ارز دیجیتال پپه بوده است.

۵ کیف پول که گمان می‌رود متعلق به یک نهاد واحد باشند، ۱.۵ تریلیون پپه را به صرافی بایننس منتقل کرده‌اند. ارزش این تراکنش عظیم بالغ بر ۳.۳ میلیون دلار بوده و سودی معادل ۱.۴۹ میلیون دلار داشته است که ۸۲ درصد از آن سود، حاصل سرمایه‌گذاری اولیه است.

میم کوین‌ها در حال حاضر شاهد یک حرکت صعودی خیره‌کننده هستند و پپه با رشد ۶۳ درصدی خود در ۲۴ ساعت گذشته، پرچم‌دار است. میم کوین‌های دیگر مانند فلوکی (FLOKI) و داگ ویف هت (WIF) نیز به ترتیب رشدی ۴۴ و ۴۳ درصدی را تجربه کرده‌اند.

میم کوین‌ها به دلیل نوسانات شدید و ورود و خروج سریع سرمایه‌ها و سفته‌بازی شناخته می‌شوند، به همین دلیل، مهم است که مراقب باشید. در حالی که چنین رشدهایی می‌توانند فرصت‌های سودسازی را در کوتاه‌مدت به همراه داشته باشند، اما فراموش نکنید که ریسک اصلاحات ناگهانی بازار نیز وجود دارد.

u.today

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT