تحلیل قیمت پیکسل ورس (PIXFI)

تحلیل قیمت پیکسل ورس (PIXFI)

زمان مطالعه 2 دقیقه

پیکسل ورس (PIXFI)، اکوسیستم توکن غیرمثلی (NFT) و بازی تلگرامی روی بلاکچین TON، روز ۲۹ تیر توکن بومی خود با نام PIXFI را عرضه کرد. این توکن طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش قیمتی نزدیک به ۳۶۰ درصد بوده است و به نظر می‌رسد روند صعودی آن ادامه‌دار باشد. در این پست به تحلیل قیمت پیکسل ورس (PIXFI) می پردازیم.

تحلیل قیمت پیکسل ورس (PIXFI)

پیکسل‌تپ، بازی محبوب تلگرام که توسط پیسکل ورس توسعه یافته است، در مارس ۲۰۲۴ راه‌اندازی شد و طبق گزارش‌ها، تا ماه پیش موفق به جذب ۵۰ میلیون کاربر شده است. این اکوسیستم با اجرای ایردراپ، NFT‌هایی با سطوح کمیابی مختلف را بر اساس سطح و تکمیل کوئست‌های بازیکنان در بازی‌های پیکسل‌تپ و داشبورد، به جامعه‌ی خود پاداش می‌دهد.

آیا این ایردراپ اکوسیستم بازی یک نوآوری قابل توجه محسوب می‌شود؟

پیکسل ورس در پستی بر روی پلتفرم رسانه‌ی اجتماعی X (پیش‌تر توییتر) اعلام کرد که کاربران پیکسل‌تپ و داشبورد بر اساس میزان مشارکت خود، در تاریخ ۲۹ تیر NFT دریافت خواهند کرد.

امکان دریافت این NFTها یک هفته بعد، در تاریخ ۴ مرداد، ساعت ۱۲:۰۰ به وقت هماهنگ جهانی (UTC) فراهم می‌شود.

تحلیل قیمت پیکسل ورس (PIXFI)

تحلیل قیمت پیکسل ورس (PIXFI)

حامیان اولیه‌ی این پروژه که موفق به دریافت NFTهای کمیاب، حماسی یا افسانه‌ای شوند، بلافاصله ایردراپی معادل ۱۰ درصد از کل عرضهٔ PIXFI به عنوان پاداش برای حمایت اولیه‌ی خود دریافت خواهند نمود.

۲۰ درصد دیگر نیز به منظور تشویق استفاده از پیکسل‌چین، لایه‌ی دوم سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) برای بلاک‌چین TON، به کاربران پاداش داده می‌شود.

مستندات منتشر شده در خصوص ایردراپ بیان می‌کند:

در حالی که ایردراپ‌های اولیه به عنوان روشی برای پاداش دادن به کاربران واقعی با استقبال جامعه مواجه می‌شد، از آن زمان به بعد، فعالیت‌های فارمینگ و حملات سایبری سیبیل (Sybil) در میان کاربران فعال رواج پیدا کرده است و ایردراپ‌ها اغلب منجر به خشم جامعه و تأثیر منفی بر قیمت توکن‌ها می‌شوند.

آینده‌ی پیکسل ورس پس از ایردراپ چگونه رقم خواهد خورد؟

پیکسل ورس در حال حاضر با ارزش بازار ۳۵۵.۷ میلیون دلاری، در صرافی‌های ارز دیجیتال متعددی مانند بای‌بیت، HTX، گیت.ایو شده است. پیکسل ورس همچنین در ماه مه موفق به جذب ۵.۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری برای تأمین مالی اکوسیستم بازی خود شد.

تحلیل قیمت پیکسل ورس (PIXFI)

تحلیل قیمت پیکسل ورس (PIXFI)

تحلیل تکنیکال کوتاه‌مدت نشان می‌دهد که امکان افزایش قابل توجه قیمت پیکسل ورس وجود دارد. با این حال، این افزایش تا حد زیادی به تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و تقاضای متعاقب آن وابسته است. همچنین، پس از ۴ مرداد و امکان دریافت توکن‌ها، ممکن است موجی از فشار فروش را شاهد باشیم.

کاربرد توکن و محبوبیت بازی تلگرامی پیکسل‌تپ، عوامل کلیدی در تعیین روند صعودی و باثبات پیکسل ورس به شمار می‌روند.

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT