تحلیل لونا کلاسیک در 14 شهریور

تحلیل لونا کلاسیک در 14 شهریور | مشکل برای لونا کلاسیک (LUNC)

زمان مطالعه 3 دقیقه

ارز لونا کلاسیک [LUNC] بار دیگر در صدر اخبار است. این توکن اخیراً به دلیل ثبت یک افزایش بی سابقه در هفته گذشته مورد توجه قرار گرفته و سود خوبی به سرمایه گذاران خود رسانده است. در این پست به تحلیل LUNC در 14 شهریور می پردازیم. در این پست به تحلیل لونا کلاسیک در 14 شهریور می پردازیم.

تحلیل لونا کلاسیک در 14 شهریور

بایننس بروزرسانی را منتشر کرد مبنی بر اینکه سپرده‌ها و برداشت‌های لونا کلاسیک (LUNC) در شبکه اتریوم و USTC را به حالت تعلیق در می‌آورد. همچنین تراکنش های شبکه اتریوم (ERC20) و شبکه Polygon را به حالت تعلیق در می آورد و برداشت ها و سپرده ها از 7 سپتامبر 2022 به طور نامحدود امکان پذیر نمی باشد.

پس از فاش شدن این خبر، اقدام قیمت LUNC نیز با ثبت کاش 6 درصدی در عملکرد 24 ساعته خود، رشد منفی را نشان داد. در زمان انتشار، ارز لونا کلاسیک با قیمت 0.00024169 دلار معامله می شد.

تحلیل LUNC در 14 شهریور

تحلیل لونا کلاسیک در 14 شهریور

اگرچه عملکرد هفت روزه LUNC قابل ستایش بود زیرا قیمت آن بیش از 100 درصد رشد کرد، این در حالی است که خبر بایننس ممکن بود مانع رشد آن شود. دلیل اصلی کاهش احتمالی این است که بایننس یکی از معدود صرافی هایی است که LUNC را پشتیبانی و فهرست کرده.

بنابراین، عدم حمایت صرافی ممکن است بر قیمت LUNC در روزهای آینده تاثیر منفی بگذارد. با این حال، کاربران همچنان می توانند توکن های LUNC و USTC خود را از طریق شبکه Terra Classic واریز و برداشت کنند.

جالب اینجاست که حجم اجتماعی لونا کلاسیک نیز همراه با قیمت کاهش یافته است که نشان می‌دهد جامعه در حال از دست دادن علاقه به توکن است.

تحلیل LUNC در 14 شهریور

تحلیل لونا کلاسیک در 14 شهریور

با این حال، این پامپ قیمت تا حدودی برای سرمایه گذاران آرامش ایجاد کرد. علیرغم کاهش قیمت، این معیار در مقایسه با داده های تاریخی کمی افزایش نشان داد. این یک نشانه مثبت است زیرا تلاش های توسعه دهندگان را در بهبود شبکه نشان می دهد.

علاوه بر این، برگ برنده این پلتفرم ، پروتکل توکن سوزی لونا به میزان 1.2% درصد است که هنوز راه اندازی نشده. این ممکن است به LUNC کمک کند تا روند صعودی خود را در روزهای آینده حفظ کند. از آنجایی که سوختن باعث کاهش عرضه کل LUNC در طول سال ها می شود، این فرآیند قیمت آن را افزایش می دهد.

تحلیل روند حرکت لونا کلاسیک در روزهای آینده

در حالی که لونا کلاسیک یک روند نزولی را ثبت کرد، نمودار چهار ساعته آن چیز دیگری را نشان داد. در زمان نگارش مقاله، LUNC مقاومتی را در سطح 0.0002421 دلار نشان داد زیرا شکست خورد.

نوار های میانگین متحرک نمایی (EMA) به وضوح مزیت خریدار گسترده ای را در بازار نشان می دهد و امید به افزایش بیشتر را ایجاد می کند. Chaikin Money Flow نیز همین داستان را بیان می‌کند، زیرا آن نیز افزایشی را ثبت کرده است.

تحلیل LUNC در 14 شهریور

تحلیل لونا کلاسیک در 14 شهریور

علاوه بر این، یک تقاطع نزولی در 2 سپتامبر یک واگرایی و همگرایی در میانگین متحرک (MACD) اتفاق افتاد. خط آبی به طور پیوسته به خط قرمز نزدیک می‌شد و احتمال صعود در کوتاه‌مدت را افزایش می‌داد.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز 4/5 - از 20 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT