تحلیل ارز بانک (BONK) ۲۵ آذر

تحلیل میم کوین بانک (BONK) ۳۰ آذر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

میم کوین بانک (BONK) پس از مواجه شدن با مقداری اصلاح در اوایل این هفته، بار دیگر شاهد افزایش قیمت خود است. در این پست به تحلیل میم کوین بانک (BONK) ۳۰ آذر می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

تحلیل میم کوین بانک (BONK) ۳۰ آذر

در زمان نگارش این خبر، قیمت بانک با بیش از ۱۰ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته به ۰٫۰۰۰۰۱۹۹ دلار رسیده و ارزش بازار آن هم به ۱٫۲ میلیارد دلار افزایش یافته است.

تحلیل میم کوین بانک (BONK) ۳۰ آذر

تحلیل میم کوین بانک (BONK) ۳۰ آذر

همچنین، حجم معاملات ۲۴ ساعته این میم کوین بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته و به بالای ۴۵۸ میلیون دلار رسیده است.

به گفته کارشناسان بازار، علت اصلی افزایش اخیر قیمت بانک، رشد قابل‌توجه قیمت سولانا است که با یک جهش ۱۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، اکنون در محدوده قیمتی ۸۶ دلار معامله می‌شود.

علاوه بر این، لیست شدن بانک در صرافی‌های بزرگ جهان، از جمله بایننس و کوین بیس هم نقش مهمی در افزایش قیمت آن داشته است.

در همین راستا، صرافی بایننس به تازگی خدمات خود را برای بانک گسترش داده و جفت معاملاتی BONK/USDT را به سرویس مارجین و به ربات‌های معاملاتی هم خود اضافه کرده است.

در این میان، تحلیلگران مشهوری مانند Jacob Crypto Bury و پلتفرم‌هایی مانند CoinCodex نسبت به تداوم رشد قیمت بانک در آینده خوش‌بین هستند و به ترتیب، اهداف بالقوه ۰٫۰۰۰۰۴ دلار و ۰٫۰۰۰۰۶ دلار را برای این میم کوین پیش‌بینی می‌کنند. این پیش‌بینی‌ها ریشه در پویایی بازار و تحلیل تکنیکال عملکرد BONK دارند.

از طرفی، پیش‌بینی لیست شدن BONK در صرافی‌های معتبر دیگری همچون کراکن، بیت‌استمپ و جمینی نیز چشم‌انداز مثبت این ارز دیجیتال را تقویت می‌کند.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT