فروش دوره آموزشی در سایت یودمی (Udemy)

فروش دوره آموزشی در سایت یودمی (Udemy)

زمان مطالعه 2 دقیقه

تدریس آنلاین به یکی از شغل‌های پردرآمد این روزها تبدیل شده است. دسترسی بیشتر به اینترنت و محبوبیت مفهوم فریلنسری باعث شده تا خیلی از مدرسان به سمت تدریس در فضای آنلاین جذب شوند. در این میان، سایت‌های زیادی نیز به عنوان یک واسطه بین مدرس و محصل وجود دارند که کار را آسان‌تر نیز کرده‌اند. سایت یودمی (Udemy) یکی از بهترین سایت‌های آموزش آنلاین در سراسر جهان است. در این مطلب به بررسی فروش دوره آموزشی در سایت یودمی (Udemy) می پردازیم.

فروش دوره آموزشی در سایت یودمی (Udemy)

یودمی یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که بیش از 100 هزار دوره اموزشی رایگان و پولی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. در حقیقت، این سایت به اساتید اجازه می‌دهد تا دوره‌های آموزشی را به صورت ویدیویی در این سایت قرار داده و کاربران در سنین مختلف با مشاهده آن‌‌ها سطح اکادمیک خود را ارتقا دهند.

نقد درآمد ارزی از سایت های خارجی

افرادی که به دنبال کسب درامد دلاری در کنار شغل اصلی خود هستند می‌توانند ویدیوهای آموزشی خود را در این سایت بارگذاری کرده و از آن کسب درآمد دلاری داشته باشند. برای مثال، اگر در زمینه ابزارهای گوگل مثل گوگل آنالتیکس تخصص دارید می‌توانید یک دوره آموزشی برای آن تهیه کرده و از طریق فروش در یودمی درآمد دلاری کسب کنید. شما حتی بدون تجربه قبلی هم می‌توانید در سایت یودمی دوره‌های اموزشی تولید کنید. در حقیقت، زمانی که به عنوان مدرس ثبت نام می‌کنید، یودمی چند سوال از شما می‌پرسد و با توجه به پاسخ شما بهترین منابع آموزشی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

میزان درآمد از یودمی می‌تواند نامحدود باشد و به قیمت دوره آموزشی و میزان تقاضای دانش‌آموزان بستگی دارد. البته، برخی از دوره‌‌ها به صورت رایگان یا با قیمت بسیار پایین در یودمی موجود هستند اما موارد چند صد دلاری نیز در این پلتفرم آموزشی وجود دارد.

یکی از مزایای فروش پکیج آموزشی در یودمی این است که با یکبار تولید محتوا، آن به عنوان یک منبع درآمد غیرفعال برای شما باقی خواهد ماند. علاوه بر این، تنوع دوره‌های آموزشی در یودمی بسیار بالا است. برای مثال، دوره‌های آموزشی نحوه نگهداری از حیوانات خانگی، طراحی گرافیکی و برنامه‌نویسی همگی در یودمی وجود دارند. در واقع، شما با تدریس در هر موضوعی که در آن توانایی دارید می‌توانید درآمد دلاری خوبی کسب کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT