تحلیل کاردانو 7 اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

اکوسیستم ارز دیجیتال در حال ریکاوری از سقوط محسوس رخ داده بر اثر خبر کاذب مبنی بر اینکه ذینفعان Mt. Gox به فروش رمز ارزهای خود روی آورده‌اند، به سر می‌برد. با وجود این ماجرا، با توجه به قیمت فعلی کاردانو می‌توان گفت که گویا این آلت کوین از سقوط در امان بوده است. در این پست به تحلیل کاردانو 7 اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل کاردانو 7 اردیبهشت

در حال حاضر کاردانو با رشدی 3.3 درصدی در شبانه روز گذشته در سطح قیمت 0.409 دلار قرار دارد، که جداشدگی بسیار شفافی از بقیه‌ی بازار محسوب می‌شود. در حالی که این ارز دیجیتال هنوز در حال جبران ضررهای خود در طول هفته است، آمارهای کلیدی آن چین آن خوب به نظر می‌رسند. همچنین، حجم معاملات ADA نیز رشد چشم‌گیری را به میزان بیش از 98 درصد تجربه کرده است.

تحلیل کاردانو 7 اردیبهشت

تحلیل کاردانو 7 اردیبهشت

با وجود نوسانات چشم‌گیر در بازار، به نظر می‌رسد که گام‌های بعدی برای کاردانو نسبتا غیرقابل‌پیش‌بینی هستند. به دلیل تشکیل یک حمایت در سطح قیمت حدود 0.4 دلار می‌توانیم انتظار انباشت ADA جهت کمک به تثبیت این سطح در راستای حرکت رو به بالا را داشته باشیم.

وابسته به دیدگاه و اقدامات خریداران در بازار، قیمت ADA می‌تواند جهت آزمایش مجدد اوج ماهانه در سطح 0.46 دلار، یک روند سهمی را پیش بگیرد.

کاردانو به هماهنگی حرکات قیمتی با بقیه‌ی بازار معروف است؛ چرا که پیوند تقریبا نزدیکی با بیت کوین دارد. در حالی که این آلت کوین توانسته است روند صعودی خود را در چارت تشکیل دهد، تاثیر بازار را نباید نادیده گرفت.

اگر بازار یک ریکاوری برجسته به نمایش بگذارد، این امر به کاردانو کمک خواهد کرد تا ماه را بلندپروازانه به پایان برساند، اما اگر یک فشار فروش دیگر در کل بازار رخ دهد، می‌تواند به شدت بر رشد این دارایی تاثیر منفی بر جای بگذارد.

در هر صورت، کاردانو بر فاندامنتال اساسی که در تکنولوژی آن نهادینه شده و رشد اکوسیستمی تکیه می‌کند تا روند خود را حفظ کند.

u.today

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT