تخفیف های تابستانی Steam در سال 2020

بهترین تخفیف های تابستانی Steam در سال 2020 کدامند؟

زمان مطالعه 4 دقیقه

Steam شبکه بزرگ بازی های آنلاین نرم افزاری برای دسترسی به دنیای مجازی بازی های کامپیوتری آنلاین است. شرکت Valve، از تولید کنندگان بازی های کامپیوتری، شبکه استیم (Steam) را در سال 2003 عرضه کرد. در این مقاله به بهترین تخفیف های تابستانی Steam در سال 2020 و در دوره قرنطینه می‌پردازیم.

بهترین تخفیف های تابستانی Steam در سال 2020

در تابستان 2020 و دوره قرنطینه، باز‌ی‌های بی‌شماری روی Steam تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای خوردند، از 10 درصد تا 90 درصد تخفیف، که به عبارت دیگر می‌توانید برخی از بازی‌ها را با قیمتی کمتر از یک دلار خریداری کنید.

اکثر گیمرهای ایرانی بازی‌های کرک شده را دانلود، نصب و بازی می‌کنند، و معمولا هم سراغ خرید اورجینال آن نمی‌روند. با این حال برخی بازی‌ها باید به صورت آنلاین انجام گیرد تا تجربه لذت بخش آن را درک کنید. به همین دلیل خیلی اوقات چاره‌ای جز خرید لایسنس آن بازی وجود ندارد که ما در این مقاله به این دست بازی‌ها می‌پردازیم:

۱) بازی Rainbow Six Siege

Rainbow Six Siege بازی Steam در سال 2020

این بازی به اندازه کافی طرفدار در ایران دارد و احتمالا بیشتر گیمرها تا به امروز روی هر پلتفرمی که دارند، بازی را خریداری کرده‌اند. بازی آنلاین Rainbow Six Siege حدود 60 درصد تخفیف خورده است و به هر گیمری پیشنهاد می‌شود تجربه بازی آنلاین Rainbow Six Siege را هم داشته باشد.

با توجه به اینکه شبکه استیم منطقه‌ای کار می‌کند، اگر از طریق منطقه آمریکای جنوبی متصل شوید، ارزانترین حالت را می‌توانید با اعمال تخفیف خریداری کنید.

۲) بازی Battlefield V

Battlefield V بازی Steam در سال 2020

بخش آنلاین Battlefield V که بسیار هم محبوب است، می‌تواند گزینه‌ای باشد که بتوانید با تخفیف 50 درصدی در فصل تابستان از آن بهره ببرید. البته مشکلات اساسی همچنان گریبان گیر گیمرهای ایرانی را خواهد گرفت. مثلا حتی برای استفاده از نسخه آنلاین Battlefield V و پرداخت هزینه 25 دلاری، باید نسخه اصلی را هم نصب کنید و با نسخه کرک شده کار نخواهد کرد.

۳) بازی GTA V

GTA v بازی Steam در سال 2020

آخرین نسخه سری GTA و احتمالا محبوب‌ترین بازی ویدیویی حال حاضر ایران و دنیا روی فروشگاه Epic games برای مدتی قابل توجه رایگان بود. اما این نسخه رایگان برای مدت زیادی طول نکشید و ممکن است عده‌ای فرصت نکردند این بازی را انجام دهند. خوشبختانه شبکه Steam نسخه آنلاین را به صورت 50 درصد ارایه می‌کند.

اگر بتوانید از طریق منطقه آمریکای جنوبی متصل شوید، قیمت بازی آنلاین GTA V با اعمال تخفیف چیزی نزدیک 6 دلار خواهد شد.

۴) بازی Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 بازی Steam در سال 2020

تخفیف‌های Red Dead Redemption 2 نسبت به دیگر بازی‌های معرفی شده بسیار کمتر است (حدود 20 درصد). با این حال، این بازی محبوب Epic game تجربه آنلاین آن بی نظیر خواهد بود و خیلی‌ از گیمرهای ایرانی حاضر خواهند بود هزینه آن را تقبل نمایند تا تجربه آن را از دست ندهند.

۵) بازی Borderlands 3

Borderlands 3 بازی Steam در سال 2020

سری Borderlands از همان نسخه اول تا تمامی بسته‌های الحاقی و جدیدترین نسخه‌اش به همه گیمرها تضمین می‌دهد که قرار است یک تجربه کوآپ به یاد ماندنی را تجربه کنند. تمامی نسخه‌های Borderlands از جمله Borderlands 3 تخفیف‌هایی عالی در شبکه Steam خورده‌اند. می‌توان گفت یک فرصت عالی برای شما است اگر می‌خواهید این بازی را تجربه کنید.

۶) بازی Don’t Starve Together

Don’t Starve Together بازی Steam در سال 2020

اگر تا به امروز نام بازی Don’t Starve را نشنیده‌اید، پیشنهاد می‌شود هر چه زودتر در ادامه ماجراجویی‌های گیمی خود را تجدید نظر کنید و شانس تجربه یکی از بهترین بازی‌های سبک بقا را از خودتان دریغ نکنید. Don’t Starve Together نسخه کوآپ بازی است که شما و تا 5 نفر از دوستانتان را در دنیای بی‌رحمش تنها می‌گذارد تا بتوانید به بقا ادامه دهید. قیمت بازی 66 درصد تخفیف خورده است و با دوستانتان می‌توانید با خرید بازی از Steam تجربه آن را با هم به دست آورید.

حال که با بهترین تخفیف های تابستانی Steam در سال 2020 آشنا شدید، می‌توانید برای استفاده از خدمات شبکه ‌Steam، از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت یا خدمات گیفت کارت‌های Steam استفاده نمایید.

خدمات ارایه انواع گیفت کارت

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT