خرید از Envato elements

خرید از Envato elements | بزرگترین گالری تصویر و صدا

زمان مطالعه 4 دقیقه

در مقالات قبلی در رابطه با یکی از زیر مجموعه‌های انوتو به نام تم فارست اطلاعاتی کسب کردید و به روال کار این مجموعه آشنا شدید. در این مقاله در رابطه با یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌های انوتو یعنی خرید از Envato elements صحبت می‌کنیم.

شاید نام elements Envato برای شما آشنا باشد، اما تا چه حد این مجموعه را می‌شناسید؟ این مجموعه در زمینه طراحی یکی از مطرح‌ترین مجموعه‌هایی است که به صورت آنلاین در حال فعالیت است.

ایده Envato elements برگرفته از YouTube

در وحله اول اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می‌کند این است که مجموعه Envato elements در بخش اصلی خود ساختاری مشابه youtube دارد. تفاوت این بخش با یوتوب ایین است که ویدیو‌هایی که در elements مشاهده می‌کنید توسط شخص با دوربین عادی فیلم برداری نشده است. این ویدیو‌ها با بهترین دوربین‌ها و استفاده از بالاترین سطح افکت طراحی و رندر شده است.

شاید این سوال برای شما هم به وجود آید که با وجود نرم افزار‌های دانلود چرا باید تولیدات شما در یک مجموعه آنلاین قرار بگیرد. راه حل مجموعه Envato elements این است که به هر محصول تولید شده توسط شما لایسنس تعلق می‌گیرد. این باعث می‌شود که محصولات شما حتی در صورتی که دانلود شود توسط لایسنس شما شناخته شود.

مسیر خرید از Envato elements

تفاوت ویدیو ها

البته تمامی ویدیو‌ها به صوررت فیلم برداری شده نیستند. ویدیو‌هایی در این بخش می‌بینید که به صورت کامل با برنامه‌های After effect طراحی شده‌اند و با گرافیک بسیار بالایی قابل استفاده می‌باشند .اکثر ویدیو‌های طراحی شده توسط نرم افزار‌ها با قابلیت تبلیغاتی می‌باشد. لازم است بدانید که استفاده‌های تبلیغاتی بهترین متد ها به وسیله افترافکت طراحی می‌شوند.

افکت های ویدیویی

نکته که در اینجا Envato elements را از یوتیوپ جدا می‌کند افکت‌های آماده ویدیو می‌باشد. شاید شما یک طراح باشید که فقط نیاز به ایده و تمپلیت آمده دارید تا کار خود را تکمیل کنید. بهترین مکانی که می‌توانید این تیمپلیت را جهت طراحی ویدیو پیدا کنید در این مجموعه است.

بهترین روش پرداختی برای خرید از Envato elements 

بهترین روش های پرداختی به Envato elements ، پرداخت با پی پال می باشد. مجموعه اول پرداخت امکان پرداخت مستقیم را فراهم ساخته است.

پلن های متفاوتی در رابطه با استفاده از خدمات سایت وجود ندارد. شما می‌توانید با پرداخت اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود از خدمات استفاده نمایید.

آموزش خرید از Envato elements

تازه ترین های Envato elements

یک قسمت جذاب که به تازگی به خدمات سایت Envato elements اضافه شده است، بخش موزیک می‌باشد. شاید به این موضوع فکر کنید که موزیک را می‌شود به راحتی در اینترنت جتسجو کرد و تفاوت چیست؟ کسانی که در زمینه خوانندگی فعالیت دارند می‌توانند از این موزیک‌ها استفاده نمایید. موزیک های طراحی شده جهت استفاده جهت موزیک زمینه ویدیو، خوانندگی، موزیک متن و موارد دیگر استفاده می‌شود.

افکت های انوتو المنت با قابلیت های بالا

شما می‌خواهید یک موزیک بسازید و فقط نیاز به افکت‌های آماده دارید؛ جذابیت بخش بعدی افکت‌های آماده ی صدا است. در این بخش می توانید هر افکتی که برای تکمیل کار موزیک خود نیاز دارید تهیه کنید. تنوع این بخش می‌تواند شما را در هر زمینه‌ای به مقصد برساند.

تمپلیت های گرافیکی

قسمتی که شما را به راحتی در شروع و تبلیغات کسب و کار می‌تواند کمک کند، بخش تمپلیت گرافیکی و موکاپ است. موکاپ‌های آماده ‌ای جهت معرفی کسب و کار و فعالیت های دیگر به راحتی یافت می‌شوند.

بخش های گرافیکی

در قسمت گرافیک (graphic) می‌توانید تصاویری که هیچ وقت در جستجو در اینترنت پیدا نکردید را به راحتی دریافت کنید. این قسمت متشکل است از بخش های :

  • پس زمینه (backgrounds)
  • طرح های بافتی (textures)
  • وکتور (vector)
  • آیکون (icons)
  • طرح های آبجکتیو (objects)
  • الستراتور (Illustrator)

اگر در موارد ذکر شده به دنبال طرح های خاص هستید، بهترین جا برای پیدا کردن این طرح ها انوتو المنت می‌باشد.

نقد خرید از Envato elements

شروع کسب و کار جدید با انوتو

درباره ی Presentation Templates چه می‌دانید؟ مجموعه Envato elements یکی از بزرگترین ارائه دهنده‌های طرح های گرافیکی است که طراح‌ها برای ارائه اولیه کسب و کار که می‌تواند جذابیت ارائه و جلوه کسب و کار شما را چندین برابر کند. پس بهتر است قبل از ارائه هرگونه طرح اولیه، یک نگاه کلی به این بخش داشته باشید.

شروع فعالیت با انوتو المنت

قسمت ها و موارد زیادی در این سایت وجود دارد که می‌توان با یک جستجو ساده هر تصویری که مد نظرتان باشد را پیدا کنید. اما برای تهیه هر محصول در این سایت، نیاز به پرداخت دلاری می‌باشد. مجموعه ی اول پرداخت بهترین راهکار را جهت پرداخت ارزی به منظور خرید از Envato elements ارائه کرده است.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز 5/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT