تصاویر استوک رایگان

7 سایت های کمتر شناخته شده برای تصاویر استوک رایگان

زمان مطالعه 5 دقیقه

این سایت های عکاسی استوک کمتر شناخته شده به اندازه هر یک از سایت های محبوب هستند. آنها را برای تصاویر بدون حق امتیاز که کاملا رایگان هستند امتحان کنید. تصاویر استوک رایگان را از سایت های معرفی شده کمتر شناخته شده زیر دانلود کنید.

عکس ها و تصاویر دارای حق چاپ هستند. اگر می خواهید از یک تصویر استفاده کنید، به اجازه عکاس یا استفاده از روش های قانونی دیگر برای استفاده از عکس نیاز دارید. ساده ترین گزینه رایگان استفاده از تصویر بدون حق امتیاز است.

اینترنت مملو از سایت های عکاسی شگفت انگیز است که چنین تصاویر رایگانی را در اختیار شما قرار می دهند. احتمالاً در مورد محبوب‌ترهایی مانند Pexels، Unsplash و Pixabay شنیده‌اید. اما همه به آنجا می روند! اگر می‌خواهید در بین مردم متمایز شوید، به تصاویری از مکان‌هایی نیاز دارید که اکثر مردم درباره‌شان نمی‌دانند.

unDraw: Illustrations for Designs and Mockups in SVG Format

تصاویر استوک رایگان

تصاویر استوک رایگان

چه در حال طراحی یک برنامه جدید یا ایجاد یک ارائه پاورپوینت باشید، چند تصویر خوب می تواند واقعاً چیزها را برجسته کند. SVG یا Scalable Vector Graphics محبوب ترین فرمت برای آن است. و unDraw منبعی برای چنین تصاویر رایگان و دستی است.

تمام گرافیک های موجود در سایت کاملا رایگان هستند و حتی نیازی به ذکر منبع ندارند، بنابراین می توانید آنها را بدون هیچ گونه لینک بک یا اعتباری درج کنید. از آنجایی که هر فایل در فرمت SVG است، می توانید اندازه آن را تغییر دهید تا به اندازه دلخواهتان بزرگ شود، حتی به اندازه ای بزرگ باشد که بیلبوردهای تبلیغاتی را از آن چاپ کنید.

و SVG همچنین پالت رنگ را قابل تنظیم می کند، بنابراین می توانید رنگ ها را به دلخواه تغییر دهید. یا یک رنگ را انتخاب کنید، و unDraw تصاویری را برای مطابقت با آن نشان می دهد.

unDraw یک سایت تکان دهنده خوب برای تعداد تصاویر تمیزی است که به صورت رایگان ارائه می دهد. در واقع، بهتر از برخی از سایت های هنری برداری با کیفیت بالا است که ممکن است بشناسید. طراحان و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها به‌خصوص اینها را دوست خواهند داشت، زیرا می‌توانند الگویی برای خلق چیزی باشکوه باشند.

Moose: Professional Photographers and Models Make Stock Photos

هدف Moose ایجاد عکس های استوک است که می توانید به طور ایده آل با هم استفاده کنید. به همین دلیل است که اغلب تصاویر مختلفی را با پس زمینه مشابه یا یک مدل در تنظیمات مختلف و … پیدا خواهید کرد. نورپردازی نیز تا حد امکان ثابت نگه داشته می‌شود تا بتوانید دو عکس را در یک عکس بدون تغییر فتوشاپ کنید.

در هر نقطه، می‌توانید موس را بر اساس دسته‌بندی عکس‌ها، مدل‌ها یا عکاسان مرتب کنید. استفاده از همه تصاویر رایگان است تا زمانی که با تایید اعتبار به Moose پیوند دهید، یا می‌توانید عکس را بخرید و آن را پیوند یا نسبت ندهید.

Clipstill: Free Cinemagraphs to Stun Your Viewers

سینماگراف ها تصاویری هستند که قسمت کوچکی از صحنه در حرکت است. این یک نتیجه نهایی از لحاظ بصری خیره کننده است، که فقط کمی از عمل را برای زنده کردن عکس اضافه می کند. Cinemagraphs روشی خلاقانه برای استفاده از GIF های متحرک است و اکنون می توانید تعدادی از آنها را به صورت رایگان دریافت کنید.

Clipstill یک بخش کامل به سینماگراف های سهام رایگان دارد. احتمالاً ایده خوبی است که این موارد را برای آینده دانلود کنید، زیرا محتوای سایت با گذشت زمان تغییر می کند.

اگرچه محتوای آن محدود است. بنابراین، در اینجا یک سایت کمتر شناخته شده دیگر با ده سینماگراف سهام بدون حق امتیاز و انتساب است. در Free Cinemagraphs، سازندگان فیلم‌های ویدئویی استوک رایگان گرفتند و آن‌ها را به گیف‌های سینمایی تبدیل کردند.

Reshot: Free Icons and Illustrations of High Quality

Reshot نمادها و تصاویر بسیار زیبایی را ارائه می دهد که می توانید آزادانه برای پروژه های شخصی و تجاری بدون نیاز به ذکر منبع از آنها استفاده کنید. شما می توانید وکتورهای مقیاس پذیر را در قالب SVG و EPS علاوه بر فرمت PNG معمولی دانلود کنید.

کیفیت این وکتورها چشمگیر است و تنوع مناسبی برای انتخاب دارید. اگر یک برنامه‌نویس یا توسعه‌دهنده وب هستید، Reshot و خط مشی صدور مجوز راحت آن را دوست خواهید داشت. این به سادگی یکی از بهترین وب سایت ها برای دانلود آیکون های SVG رایگان است.

Librestock: Multi-Site Search for Stock Photos

بسیاری از سایت های معروف عکاسی استوک در واقع جمع کننده هستند. هر دو Pixabay و Pexels دارای تصاویر زیادی از منابع دیگر هستند. بنابراین اکنون ما یک “ابر-جمع کننده” در Librestock داریم که چندین مورد از این تجمع کننده های موجود را جستجو می کند.

Librestock Stocksnap، Negative Space، Picography، ISO Republic، Gratisography، Shotstash، Pexels و Foodie Factor را جستجو می کند. ریز عکسها به اندازه کافی بزرگ هستند که قبل از رفتن به سایت میزبان، به خوبی به تصویر نگاه کنید و چند تا از آن کلیک های رفت و برگشتی را برای شما ذخیره می کند.

این سایت همچنین دارای بخشی به نام Librestock Video برای جستجوی ویدیو است تا به شما کمک کند فیلم‌های باکیفیت و بدون حق نسخه‌برداری را پیدا کنید و بهترین سایت‌هایی را که به جای تصاویر به ویدیوها پاسخ می‌دهند، جستجو کنید.

Nappy: Free Stock Photos of Diverse Groups

تصاویر استوک رایگان

تصاویر استوک رایگان

وقتی نوبت به عکس‌های استوک می‌رسد، Nappy تنوع بسیار مورد نیاز را ارائه می‌کند. هزاران تصویر زیبا با مدل های مشکی یا قهوه ای را در اینجا خواهید یافت.

نکته قابل توجه این است که سایت‌های دیگر نیز عکس‌های استوک افراد سیاه‌پوست و قهوه‌ای دارند، بنابراین اینطور نیست که Nappy تنها گزینه شما باشد. با این حال، مطمئناً یکی از بهترین گزینه های شما در این دسته است.

Startup Stock Photos: Free Startup, Office, and Tech Stock Images

تصاویر استوک رایگان

تصاویر استوک رایگان

SSP یک جایگاه بسیار خاص را لمس می کند، یعنی راه اندازی که در آن شخصی در حال کار است یا فضایی که در آن کار اداری انجام می شود. در SSP، تعداد زیادی عکس استوک از فضاهای اداری و افرادی که لباس رسمی پوشیده اند و در ایستگاه های کاری خود کار می کنند، خواهید دید.

به غیر از آن، SSP همچنین دارای تنوع بسیار مناسبی از تصاویر استوک با گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها و ایستگاه های کاری دسکتاپ است. تعدادی عکس از لوازم التحریر اداری هم هست.

همیشه مجوز عکس سهام فردی را بررسی کنید

نکته مهمی که هنگام استفاده از تصاویر این سایت‌های عکس استوک باید به آن توجه داشته باشید این است که مطمئن شوید از نظر استفاده چه چیزی مجاز و چه چیزی ممنوع است. به طور کلی، می‌توانید از یک تصویر با مجوز CC0 در هر مکانی استفاده کنید، اما برخی از سایت‌ها مجوزهای سفارشی دارند که ارزش دیدن آنها را قبل از استفاده از تصویر دارند.

حتی برخی از آنها مجوزهای مختلفی برای هر تصویر دارند، بنابراین حتما آن را بررسی کنید. اگر هنوز نمی توانید آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید، ما لیستی از بهترین سایت های عکس استوک را داریم که تصاویری با وضوح بالا ارائه می دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT