تفاوت 99designs با Designcrowd

تفاوت 99designs با Designcrowd در چیست؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

دنبال بهترین سایت طراحی گرافیک هستید؟ 99designs و Designcrowd هر دو جزء پلتفرم‌های فریلنسری هستند که کارهای حرفه‌ای گرافیکی را ساده می‌کنند، این سایت‌ها مباحثی را سازمان می‌دهند که در آن طراحان آثار دیجیتالی را برای مشتریان طراحی می‌کنند که شامل لوگو‌ها، طراحی‌های دیجیتالی گرافیک و وب می‌شود و درنهایت برنده، جایزه نقدی را دریافت می‌کند. این یک معامله دو سر سود است هم برای مشتری و هم برای طراح است. در این مقاله به تفاوت 99designs با Designcrowd می‌پردازیم.

تفاوت 99designs با Designcrowd

در یک نگاه، هر دو آنها شبیه به هم می‌رسند. اما اگر شما در آن جستجوی بیشتری انجام بدهید تفاوت‌ها آشگار خواهند شد.

۱) جمعیت فعال در هر دو سایت

تفاوت 99designs با Designcrowd لیست

99deaigns بزرگترین پلتفرم آنلاین سرویس دهی گرافیک برای طراحان است تا پروژه‌ای پیدا کنند و روی آن کار کنند. از طریق این پلتفرم تاکنون بالغ بر ۲۰۰ میلیون دلار درآمد عاید طراحان شده است. بیش از ۱/۴ میلیون طراح حرفه‌ای مشغول به کار در این پلتفرم هستند. پلتفرم خدمات مشخصی مانند: طراحی لوگو، طراحی وب، طراحی کاور موسیقی و طراحی های سه بعدی ارائه می‌دهد.

در مقایسه با 99designs پلتفرم DesignCrowd یک جمع کوچک آنلاین با فقط ۶۴۰ هزار نفر طراح است و تاکنون ۴۷ میلیون دلار درآمد داشته است.

۲) قیمت طراحی در سایت

تفاوت 99designs با Designcrowd قیمت

مقایسه این دوپلتفرم برای قیمت سخت است. اما هنوز، ما می‌توانیم مقایسه کنیم. هر دو پلتفرم طراحی به مشتری اجازه می‌دهد تا بسته‌هایی با قیمت و امتیازات مختلف و شارژ اضافه برای هر جزء مختلف انتخاب کند. هرچند بسته‌های 99designs نسبت به بسته‌های Designcrowd معمولا گرانتر هستند، این به آن معنی نیست که 99designs برای طراحان به صرفه نمی‌باشد.

روش کار DesignCrowd اینگونه است که هر مقدار شما پرداخت دارید به همان میزان سایت به شما قابیلیت های دریافت طراحی را ارائه می‌دهد. در ضمن گران قیمت بودن بسته‌های 99design به دلیل مشارکت دادن و انجام پروژه توسط طراحان مجرب‌تر است. بنابراین شما می‌توانید منتظر خدمات باکیفیت بالایی باشید.

۳) کیفیت طراحی

تفاوت 99designs با Designcrowd نقد

پرداخت بیشتر پول در 99designs منجر به ارائه طرح‌های بهتر به شما می‌شود. واضح است که این به معنای بد بودن طراحان DesignCrowd نیست. در آن افراد زیادی هستند که استعداد خارق العاده‌ای دارند. اما 99designs طراحانی با سابقه بهتر پیشنها می‌دهد.

برای استارت آپ‌ها Designcrowd طراحان را با رتبه ۵ ستاره پیشنهاد می‌دهد. رتبه بندی وابسته به نظر مشتریان است و اگر آنها نظرشان مساعد باشد، طراح را در سیستم کاری نگه می‌دارد. با توجه به آمار‌ها از میان ۶۰۰ هزار طراح تنها حدود ۴۲ هزار نفردر رتبه بندی ویژه قرار دارند.

در پلتفرم 99designs طراحان توسط کارمندان رتبه‌بندی و امتیازدهی می‌شوند. برای همین، طراحان گرافیک باید یک معرفی نامه از خود که شامل نظر مشتریان، پیروزی در مسابقات، زمان انجام کار و توانایی های فردی می‌باشد را ارایه دهند. یا طبقه‌بندی در سه سطح  تازه کار، متوسط و حرفه‌ای مشتریان می‌توانند طراحی مناسب برای انجام پروژه خود پیدا کنند.

۴) مراحل انجام طراحی

تفاوت 99designs با Designcrowd

در رقابت بین 99designs و DesignCrowd مراحل انجام طراحی یکسان است. مشتری‌ها طرح مورد نظر خود را تشریح می‌کنند و مطابق آن طراحان باید طرح اولیه و تصور خود را طراحی کنند. درپایان آنها به طراحان انتخاب شده خود یک بازخورد می‌دهند و گارانتی می‌شود تا حق الزحمه طراح را پرداخت کند. اما تفاوت در کجاست؟

DesignCrowd تمرکز بر روی خود طراحی دارد نه خود طراح اما در 99designs تمرکز در بستر طراح می‌باشد. 99designs همیشه تلاش می‌کند تا به مشتری در انتخاب پیشنهاد بهتری بدهد و ارتباط بهتری بین مشتری و طراح ایجاد شود.

از این گذشته، هر دوپلتفرم Designcrowd و 99deaigns امتیازاتی مانند حق‌الزحمه و دستمزد بیشتر بر روی پروژه ارائه می‌کنند. البته برخی پروژه‌ها در 99deaigns فاقد حق الزحمه طراحی می‌شود.

حالا که با تفاوت 99designs با Designcrowd آشنا شدید، در صورتی که در یکی از دو سایت موفق به کسب درآمد ارزی شدید، برای نقد کردن درآمد ارزی خود پیشنهاد می‌شود که به راحتی از خدمات اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT