8 تا از بهترین و رایگان جایگزین دراپ باکس

8 تا از بهترین و رایگان جایگزین دراپ باکس

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیا از Dropbox راضی نیستید و به دنبال جایگزین های رایگان هستید؟ جایگزین دراپ باکس را بشناسید.

Dropbox یک سرویس میزبانی فایل مبتنی بر ابر است که به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را بین دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی کنید.

خرید با ویزا کارت

با این حال، ویژگی های بسیار بیشتری دارد، اما همانطور که می دانیم هیچ چیز در جهان ایده آل نیست، بنابراین بسیاری از افراد ممکن است چیزی احساس کنند یا مشکل دیگری در Dropbox مانند Dropbox منبع باز نیست، قادر به میزبانی سرور خود و غیره نیست و به دنبال آن هستند.

بهترین جایگزین برای آن دسته از افراد، این مقاله ممکن است مفید باشد زیرا من چند جایگزین بهترین و رایگان برای Dropbox را فهرست کردم که ممکن است خدمات بهتری را نسبت به Dropbox به شما ارائه دهند.

من همچنین از Dropbox برای ذخیره عکس های مهم و سایر فایل های خود استفاده می کنم و از خدمات آن بسیار راضی هستم. حتی من فقط از طرح رایگان آن با فضای 2 گیگابایتی استفاده می‌کنم، هرگز فکر نمی‌کردم جایگزینی برای Dropbox پیدا کنم، اما ممکن است برخی از افراد به دنبال همان 8 بهترین جایگزین Dropbox باشند که در اینجا افشا کردم.

بهترین و رایگان جایگزین های Dropbox

ownCloud

ممکن است ownCloud جایگزین عالی برای Dropbox باشد زیرا همان وظیفه Dropbox را انجام می دهد، یعنی “میزبانی فایل”. این یک پلت فرم منبع باز خود میزبانی است که خدمات وب را تحت کنترل شما در اختیار شما قرار می دهد زیرا بر خلاف Dropbox، می توانید سرور خود کلود را روی سیستم عامل های ویندوز و لینوکس نصب کنید.

این جایگزین Dropbox به کاربران امکان می‌دهد فایل‌ها، تقویم‌ها، مخاطبین، اخبار/RSS، نشانک‌ها، یادداشت‌ها، موسیقی، تصاویر و موارد دیگر را در همه دستگاه‌های شما همگام‌سازی و به اشتراک بگذارند.

جایگزین دراپ باکس TeamDrive

TeamDrive یک نرم افزار آلمانی و ارائه دهنده خدمات ابری است که همگام سازی، ذخیره سازی و به اشتراک گذاری فایل ها را ارائه می دهد. درست مانند Dropbox، نسخه رایگان آن با ۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌شود و اگر می‌خواهید فضای بیشتری رزرو کنید، فقط یک عضو باید برای اختصاص فضای بیشتر هزینه بپردازد.

نرم افزار کلاینت TeamDrive را می توان به صورت رایگان در ویندوز، مک و لینوکس دانلود کرد. برنامه های موبایل آن برای اندروید و iOS نیز موجود است که می توانید از اپ استور مربوطه دانلود کنید.

Syncplicity

به عنوان یک جایگزین عالی Dropbox، Syncplicity به کاربران اجازه می دهد فایل ها را به صورت آنلاین بین رایانه ها ذخیره و همگام کنند. این یک برنامه رایگان مادام العمر دارد که به شما 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی می دهد تا به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

مایکروسافت وان درایو

OneDrive یک سرویس میزبانی فایل است که به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌ها را در فضای ذخیره‌سازی ابری آپلود و همگام‌سازی کنند و سپس از مرورگر وب یا دستگاه محلی خود به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

چندین بار نام خود را تغییر داده است زیرا قبلاً به عنوان SkyDrive، Windows Live SkyDrive و Windows Live Folders نامیده می شد. اکنون چهار طرح مختلف به همراه یک طرح رایگان برای افراد، مشاغل و سازمان ها دارد. طرح رایگان آن 15 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی رایگان ارائه می دهد.

جایگزین دراپ باکس SparkleShare

SparkleShare یک نرم افزار مشتری کاملا رایگان و منبع باز است که خدمات ذخیره سازی ابری و همگام سازی فایل ها را ارائه می دهد.

برخلاف Dropbox، SparkleShare یک سرویس میزبانی است که به شما امکان می دهد سرورهای خود را راه اندازی کنید تا همیشه داده های خود را کنترل کنید.

Google Drive

Google Drive یک سرویس ذخیره‌سازی و همگام‌سازی فایل است که توسط غول فناوری Google ارائه می‌شود که ذخیره‌سازی ابری، اشتراک‌گذاری فایل و ویرایش مشترک را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

Google Drive به شما امکان می دهد از هر کجا، در Mac، رایانه شخصی، دستگاه های تلفن همراه و در وب به کار خود دسترسی داشته باشید. می‌توانید به سادگی Drive را در Mac یا رایانه شخصی خود دانلود کنید تا فایل‌ها را به طور خودکار از رایانه خود با فضای ابری همگام‌سازی کنید.

با این حال، برنامه پریمیوم Google Drive ممکن است برای شما کمی گران‌تر باشد، بنابراین می‌توانید از طرح رایگان آن استفاده کنید که برای افراد و افرادی که به بیش از 15 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز ندارند، استفاده کنید.

جایگزین دراپ باکس CloudMe

CloudMe یک سرویس ذخیره سازی فایل است که ذخیره سازی ابری، همگام سازی فایل ها و نرم افزار مشتری را ارائه می دهد. می‌توانید نرم‌افزار کلاینت آن را در MAC، Windows، Linux و برنامه‌های تلفن همراه برای دستگاه‌های Android و iOS دانلود کنید.

CloudMe کاملاً رایگان نیست، اما می‌توانید برای استفاده از حداکثر 19 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان برای طرح رایگان ثبت‌نام کنید و پس از آن در صورت نیاز به فضا،می‌توانید برای یک طرح ممتاز بروید.

Box

Box یک سرویس اشتراک گذاری فایل آنلاین و مدیریت محتوای ابری شخصی برای مشاغل است. این شرکت از یک مدل تجاری freemium استفاده می کند و حداکثر 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان برای حساب های شخصی فراهم می کند.

(عکس)

بچه ها این همه، این لیست 8 بهترین و رایگان جایگزین Dropbox است. به من فرصتی بدهید تا این لیست را به روز کنم و هر جایگزین دیگری در Dropbox را به این لیست اضافه کنم، بنابراین از طریق نظرات به من اطلاع دهید.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT