جایگزین aliexpress

6 جایگزین aliexpress: راهنمای کامل شما 2023

زمان مطالعه 5 دقیقه

AliExpress یک وب سایت معروف است که در آن مردم از سراسر جهان کالاها را با قیمت D2C خرید و فروش می کنند. با این حال، مردم به دنبال جایگزین های Aliexpress هستند تا از برخی مشکلات مربوط به ارسال کالا از AliExpress مانند زمان تحویل کند و مالیات واردات جلوگیری کنند.

6 جایگزین برتر aliexpress

بیایید وب سایت های برتر مانند aliexpress را با ارسال سریع در نظر بگیریم که می توانید از آنها برای خرید محصولات با هزینه کمتر استفاده کنید.

1.جایگزین aliexpress سایت: Banggood

Banggood یک جایگزین ارزان‌تر Aliexpress است زیرا قیمت‌های معقولی در مجموعه وسیعی از کالاهای بزرگ دارد. علاوه بر این، Banggood وب سایتی است که هر چیزی از گوشی های هوشمند گرفته تا آخرین تجهیزات واقعیت مجازی را می فروشد. اگر به دنبال آن هستید، Banggood مورد علاقه شما خواهد بود. همچنین، بسیاری از افراد هنوز از این وب سایت بی اطلاع هستند، که آن را به مکانی جالب برای جستجوی محصولات بهتر تبدیل می کند.

Banggood به شما امکان می دهد از سرتاسر جهان، از جمله ایالات متحده آمریکا، هنگ کنگ، چین و سایر مناطق، چیزهایی بخرید. اما، مانند AliExpress، ممکن است تا 30 روز طول بکشد تا کالاهایی که مشتریان شما سفارش داده‌اند به دستشان برسد.

این به سادگی یکی از بهترین جایگزین های AliExpress و یکی از بهترین مکان ها برای ایجاد یک نام خوب در سراسر جهان است. اگرچه محصولات چینی ارزان‌تر هستند، اما در مورد تحویل سریع نتایج ایده‌آل را دریافت نمی‌کنید.

این شرکت dropshipping نسبتاً با گزینه های دیگر برای سایت های تجارت الکترونیک مانند DealExtreme یا AliExpress قابل مقایسه است.

2.جایگزین aliexpress سایت: DHgate

بسیاری از dropshipper ها در سراسر جهان از DHGate به عنوان جایگزینی برای Aliexpress استفاده می کنند. این سایت به 8 زبان مختلف کار می کند. در سال 2004، دایان وانگ DHGate را اداره کرد.

DHGate یکی از بزرگترین سایت های تجارت الکترونیک بین مرزی B2B در چین را اداره می کند. با هر دو بازار B2B و B2C کار می کند. DHgate یک پلتفرم رایگان و یکی از سایت های عمده فروشی مانند Aliexpress برای dropshippers است که در پکن مستقر است و دارای مراکز تجارت دیجیتال در سراسر جهان است.

بیش از 30 میلیون فهرست کالا از بیش از 2 میلیون بازرگان در این پلتفرم وجود دارد. این فروشندگان از 222 کشور و منطقه آمده اند. این شرکت می‌تواند انواع و اقسام کالاها را با قیمت‌های پایین به شما بفروشد و اکثر آنها حداقل مقدار سفارش را ندارند.

اگر به دنبال یکی از بهترین دراپ شیپینگ ها غیر از Aliexpress هستید، احتمالاً DHGate را دوست خواهید داشت. شما نباید پیچیدگی زیادی برای نگرانی داشته باشید زیرا پیمایش و طرح‌بندی این وب‌سایت کاملاً با آنچه که معمولاً از AliExpress بدست می‌آورید قابل مقایسه است.

تنها چیزی که در مورد DHGate بد است این است که برخی از مشکلات مشابه AliExpress را دارد. به عنوان مثال، حمل و نقل معمولاً زمان زیادی می برد و اغلب نمی توانید به اولین تامین کننده ای که پیدا می کنید اعتماد کنید. از سوی دیگر، DHGate می‌تواند همان چیزی باشد که می‌خواهید چیزی مانند AliExpress اما با کالاهای بیشتری انتخاب کنید.

با این حال، اگر به دنبال تامین‌کنندگان دیگر dropshipping هستید، گوگل DHGate را به عنوان یکی از بهترین‌ها با قیمت‌های بسیار پایین‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌کنید، فهرست می‌کند. اگر می خواهید فروشگاه آنلاین خود را ذخیره کنید، انجام این کار با این سایت بسیار آسان تر از آمازون، eBay و سایر سایت های ایالات متحده خواهد بود.

همچنین، کالاهای ارسالی بسیار زیادی برای انتخاب وجود دارد و قیمت ها از هر جای دیگری بهتر است. کسب و کار شما هر چه باشد، این یک فرصت عالی برای شماست تا از آن استفاده کنید.

3. Taobao

شاید درک آن در ابتدا برای شما سخت باشد، زیرا Taobao یک بازار آنلاین فقط برای ارسال‌کنندگان چینی است. در ظاهر، این سایت بسیار شبیه به جایگزین های AliExpress است. با این حال، گزینه های dropshipping بسیار بیشتری نسبت به AliExpress دارد. تا کنون، Taobao یکی از بهترین جایگزین های Aliexpress برای dropshipping برای شرکت هایی است که می خواهند لباس بفروشند.

این سایت با طیف وسیعی از کالاها، از جمله پوشاک از برندهای معروف، راه های زیادی برای کسب درآمد در اختیار شما قرار می دهد. اگرچه ممکن است استفاده از وب سایت برای شما سخت باشد، زیرا ترجمه آن به انگلیسی ساده است، به خصوص که بسیاری از متن ها روی تصاویر هستند.

متأسفانه، این یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای خدمات مشتری نیست، و ممکن است پیدا کردن آنچه نیاز دارید دشوارتر از سایر تأمین‌کنندگان Dropshipping باشد. همچنین، هنگام خرید آنلاین، ممکن است گزینه های زیادی برای پرداخت با کارت اعتباری خود یا گزینه های دیگر نداشته باشید.

4.جایگزین aliexpress سایت: Worldwide Brands

Worldwide Brands ابزار بسیار مناسب دیگری است که امروزه dropshipper ها از آن استفاده می کنند. وقتی به وب‌سایت مراجعه می‌کنید، می‌بینید که dropshipping را بسیار متفاوت از تأمین‌کنندگانی مانند AliExpress و Alibaba انجام می‌دهد. خبر خوب این است که این تجارت برای مدت طولانی وجود داشته است و به راحتی می تواند طیف گسترده ای از محصولات را برای شما به مشتریان ارائه دهد.

با میلیون ها محصول برای انتخاب و دسترسی کامل به تمام عمده فروشانی که ممکن است بخواهید با آنها کار کنید، استفاده از برندهای جهانی آسان است. با این حال، برای استفاده از دایرکتوری که با AliExpress متفاوت است، باید هزینه بپردازید.

تجربه استخدام یک منبع عمده فروشی مانند این در مقابل منبعی مانند Ebay یا Amazon برای انبار فروشگاه آنلاین شما کاملاً متفاوت است. شما می توانید هزینه سفارشات خود را به روش های مختلفی پرداخت کنید، مانند پی پال یا کارت اعتباری.

5. DX

DealeXtreme، همچنین معروف به DX، یک بازار آنلاین است که در آن می توانید بیش از دو میلیون کالا را خریداری و بفروشید. DealExtreme یکی دیگر از بازارهای آنلاین چینی برای تامین کنندگان dropshipping B2C غیر از Aliexpress است که در هنگ کنگ مستقر است.

در سال 2005 شروع به کار کرد و MadeinChina.com یکی از شرکای آن است. آنها طیف گسترده ای از کالاهای ساخت چین را به فروش می رسانند که اکثر آنها الکترونیکی هستند. با وجود اینکه این فروشگاه در چین است، اکثر مشتریان آن از ایالات متحده آمریکا و اروپا هستند.

DX دارای کاتالوگ بزرگی از محصولات است که شامل لوازم الکترونیکی مصرفی، پوشاک و حتی لوازم جانبی خودرو یا موتور سیکلت است. در اینجا هم عمده فروشان و هم خرده فروشان کالاهای خود را می فروشند. هر روز حدود 1000 کالای جدید اضافه می کنند.

قیمت آنها کمی بالاتر از محصولات مشابه در AliExpress است، با این حال کیفیت آنها بسیار بهتر است، بنابراین ارزش آن را دارد که کمی بیشتر سرمایه گذاری کنید. قیمت ها اغلب کاهش می یابد زیرا فروش و کاهش قیمت وجود دارد. علاوه بر این، یکی از جایگزین های Aliexpress با حمل و نقل سریعتر است.

در بخشی به نام «تعاملات فلش»، اغلب می‌توانید مواردی را بیابید که تقریباً نصف آن‌ها تخفیف دارند. همانطور که از نام پلتفرم مشخص است، این سایت با ارائه معاملات مناسب همراه است.

6.جایگزین aliexpress سایت: Oberlo

Oberlo یک برنامه dropshipping است که توسط Shopify ساخته شده است تا به فروشگاه های آنلاین کمک کند کالاها را در Aliexpress پیدا کنند و آنها را به راحتی به فروشگاه های خود اضافه کنند. شما همچنین می توانید لیست محصولات خود را مدیریت کنید، سفارشات خود را پردازش کنید و سفارشات خود را با این برنامه ارسال کنید.

Oberlo روند را برای مشتریان Shopify ساده می کند تا تجارت dropshipping را با AliExpress آغاز کنند. با جایگزین Oberlo Aliexpress، هر کسی که قبلاً یک فروشگاه Shopify دارد، می‌تواند یک کسب و کار dropshipping را با بودجه شروع کند. این به این دلیل است که هیچ هزینه اضافی وجود ندارد.

برای کارآفرینانی که فروشگاه Shopify ندارند، راه اندازی فروشگاهی برای فروش محصولات Oberlo حدود 359 دلار در سال هزینه دارد. اگر قصد دارید در سال 2022 یک تجارت dropshipping در Shopify راه اندازی کنید، به ابزارهای مناسب نیاز دارید. افزونه Oberlo Chrome باید یکی از آنها باشد.

اکانت‌های جدید Shopify با افزونه نصب شده و آماده استفاده ارائه می‌شوند. طرح رایگان Explorer به کاربران امکان می دهد تعداد نامحدودی از 500 محصول را بیابند، اضافه کنند و بفروشند.

البته Oberlo Chrome Extension افزونه ای است که نحوه استفاده از Oberlo را ساده می کند. آن را نوعی میانبر برنامه در نظر بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT