افزونه Yoast برای Shopify

افزونه Yoast برای Shopify

زمان مطالعه 7 دقیقه

دوازده سال پیش، Yoast توسط Joost de Valk، پس از یک حرفه به عنوان یک متخصص سئو مستقل که با برندهای بزرگی مانند eBay، Facebook، Disney و The Guardian کار می کرد، تاسیس شد. همه چیزهایی که او هنگام تعمیر سایت‌های آن شرکت‌ها یاد گرفت، به افزونه‌ای برای وردپرس به نام سئوی وردپرس سرازیر شد که بعداً به Yoast SEO تبدیل شد. افزونه Yoast برای Shopify را در ادامه بررسی میکنیم.

در سال 2022، این شرکت از بیش از 140 نفر در سراسر جهان تشکیل شده است و نرم افزار آن در بیش از 12 میلیون وب سایت استفاده می شود. Yoast SEO هنوز محصول شاخص است و به محبوب ترین ابزار SEO در سراسر جهان تبدیل شده است و بیش از 25000 بررسی پنج ستاره را در wordpress.org به خود اختصاص داده است. کارشناسان سئو Yoast SEO را ایجاد می کنند، اما ما آن را طوری طراحی می کنیم که برای هر کسی که به دنبال شانس منصفانه در نتایج جستجو است، قابل دسترس و مفید باشد.

اما چرا یک برنامه برای Shopify بسازید؟

ماموریت ما سئو برای همه است. ما می خواهیم همه فرصت مناسبی برای نشان دادن برجسته در جستجو داشته باشند. Shopify یکی از محبوب ترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در جهان است و به طرز دیوانه کننده ای سریع در حال رشد است. گسترش خدمات ما به Shopify به ما کمک می کند تا به ماموریت خود نزدیکتر شویم.

با انتشار برنامه خود در فروشگاه App Shopify، ما پیشنهادات خود را متنوع می کنیم. همانطور که می دانید، ما برای همیشه به سیستم مدیریت محتوا وردپرس متصل بوده ایم و این ما را آسیب پذیر می کند. با رشد پایگاه مصرف کننده خود در پلتفرم دیگری که شاهد رشد بسیار سالمی است، می توانیم کمتر به درآمد انحصاری افزونه وردپرس خود وابسته شویم. آن را با رونق بی پایان تجارت الکترونیک ترکیب کنید، و ما این فرصت را داریم که محصول خود را با میلیون ها تاجر جدید به اشتراک بگذاریم.

اگر موفق شویم، سود مالی احتمالی می‌تواند بسیار زیاد باشد، که همچنین به بهبود سئوی Yoast در همه پلتفرم‌ها بازمی‌گردد. این به ما کمک می کند ماموریت خود را ادامه دهیم – به کسب و کارها کمک کنیم بهترین نتایج خود را در جستجو داشته باشند.

علاوه بر مزایای مالی، خود Shopify با قلب های دوستدار منبع باز ما صحبت می کند. در حالی که این نرم افزار انحصاری است، فلسفه Shopify چیزی است که ما می توانیم از پس آن برآییم. همه ما می‌خواهیم وب را به مکان بهتری برای بازرگانان مستقل تبدیل کنیم و به آنها این فرصت را بدهیم که در مقابل پول‌های کلان بایستند!

تیم Yoast چگونه اپلیکیشن را ساخت

این یک پلتفرم جدید برای ما – و اولین باری است که برای SaaS توسعه می‌یابد – ما به طور گسترده در مورد چگونگی ساخت بهترین برنامه SEO برای Shopify تحقیق کردیم. یکی از ضروری ترین منابع، مستندات توسعه دهنده Shopify بود. در اینجا، تقریباً برای تمام سؤالات خود پاسخ یافتیم.

Shopify.dev شامل تمام اسناد مربوط به API های مختلف و نقاط ادغام پیشنهادات Shopify است. ما از این به عنوان منبع جستجوی اولیه برای اطلاعات در مورد:

. Liquid syntax (نحو مایع) و اشیاء موجود Shopify ارائه می دهد تا بتوانیم متا تگ های مناسب و اطلاعات Schema.org را تولید کنیم.

. Admin API که از آن برای بازیابی و بهبود محتوای موجود استفاده می کنیم.

. Partner API که برای مدیریت دسترسی مشتریان به آکادمی SEO خود استفاده می کنیم.

. کتابخانه App Bridge که به ما امکان می دهد برنامه خود را در داخل ادمین Shopify ادغام کنیم و به مکانیسم های احراز هویت آنها تکیه کنیم.

علاوه بر این، اسناد توسعه‌دهنده Shopify همچنین اطلاعات زیادی در مورد نحوه کار با پیاده‌سازی‌های SEO موجود Shopify، مانند اجرای عنوان و توضیحات متا، و همچنین URL‌های متعارف، نقشه‌های سایت و فایل robots.txt ارائه می‌دهد.

همچنین، اسناد توسعه‌دهنده اطلاعاتی در مورد ابزارهایی ارائه می‌کند که ما از آن‌ها مانند Theme Inspector برای تجزیه و تحلیل تأثیر عملکرد برنامه خود استفاده می‌کنیم. هنگامی که در حال ویرایش تغییرات سئوی خود در Storefront هستیم، از این استفاده می‌کنیم تا تعیین کنیم تغییرات ما چقدر تأثیر دارد.

ما با جامعه شریک Shopify برای کمک کار کردیم. برای سؤالات فنی، با ZAGO – یک آژانس Shopify بسیار با تجربه از سوئد تماس گرفتیم. ما از تخصص آنها برای تأیید یافته های خود در مورد ساخت بهترین برنامه ممکن استفاده کردیم.

ما شروع به ساخت Yoast SEO برای Shopify با استفاده از تمام بینش های ترکیبی خود کردیم. برای ما، این یک برنامه کاملاً جدید است که بر روی یک پشته فناوری عمدتاً جدید ساخته شده است. یک محصول SaaS برای Yoast جدید است، و همچنین فناوری لازم برای ساخت در Shopify. اما بهبود سئو چیز جدیدی نیست.

ما از منطق موجود در محصولات وردپرس خود استفاده کرده ایم و آنها را در برنامه Shopify خود اعمال کرده ایم. ما «فقط» باید به گونه‌ای بسازیم که با محیط Shopify مطابقت داشته باشد، که شامل کار با قالب‌های Liquid، API برای ذخیره داده‌ها و طراحی یک رابط کاربری در داخل ادمین Shopify برای نشان دادن تمام گزینه‌های ما به مشتریان است.

ما یک سری آزمایشات گسترده را برای آزمایش صحیح برنامه تنظیم کردیم. قبل از اتمام توسعه Yoast SEO برای Shopify API، ما تست API خودکار را اجرا کردیم که بازخورد آزمایش اولیه را ارائه داد و به بهبود نتیجه نهایی کمک کرد.

ایجاد یک استراتژی راه اندازی برنامه که از پذیرندگان اولیه پشتیبانی می کند

ما Yoast SEO را برای Shopify در 18 ژانویه 2022 راه اندازی کردیم. چند روز بعد، در 20 ژانویه 2022، یک کنفرانس آنلاین بزرگ برای جشن راه اندازی برنامه برگزار کردیم. از آن زمان، ما برنامه را با خبرنامه ها، کمپین های تبلیغاتی، مارکتینگ محتوا و سئو مارکتینگ کرده ایم.

YoastCon آنلاین 2022 بر SEO تجارت الکترونیک و SEO Shopify به طور خاص متمرکز بود. در این کنفرانس بسیاری از کارشناسان سئو عالی حضور داشتند و حتی جکسون لو و کوین ایندیگ از تیم سئوی Shopify نیز حضور داشتند. با بیش از 4500 بیننده، این موفقیت بزرگ و راهی باورنکردنی برای جلب توجه برنامه ما بود.

زمان پرتاب ممکن است عجیب باشد، چرا ژانویه؟ ما در ابتدا برنامه ریزی کرده بودیم که Yoast SEO را برای Shopify در اواخر پاییز 2021 راه اندازی کنیم، اما معلوم شد که امکان پذیر نیست.

اولاً، این برنامه می‌توانست قبل از آن کمی بلوغ بیشتری انجام دهد. دوم، راه‌اندازی در ماه اکتبر نزدیک به فصل خرید است – هر تاجری در آنجا چیزهای بهتری نسبت به آزمایش یک برنامه سئو جدید دارد. بنابراین، ژانویه بود!

ما هر کاری می‌توانستیم انجام دادیم تا راه‌اندازی مورد توجه قرار گیرد تا از پذیرش زودهنگام این برنامه پشتیبانی کند. ما محتوای واضحی را برای فهرست خود در فروشگاه برنامه Shopify آماده کردیم، از جمله یک ویدیوی سفارشی که نحوه عملکرد برنامه را برای بازرگانان Shopify توضیح می‌دهد. ما همچنین توضیحات واضحی در مورد برنامه آماده کردیم و بر ارزشی که به ارمغان می آورد و نحوه استفاده از آن تمرکز کردیم.

ما رویداد راه اندازی، روابط عمومی، مارکتینگ محتوا، ایمیل مارکتینگ و موارد دیگر را داشتیم. در سایت ما، بخش جدیدی را برای برنامه Shopify SEO ایجاد کردیم که شامل صفحات فرود برای تمام ویژگی های ضروری برنامه ها می شود.

تیم محتوای ما مقالات زیادی در مورد این برنامه و Shopify SEO نوشت، مانند راهنمای نهایی SEO Shopify – یک مقاله 9000 کلمه ای و عمیق در مورد این موضوع. هدف همه این تاکتیک‌ها کمک به مشتریان و نشان دادن دانش SEO Shopify ما در نتایج جستجوی Google بود. با این حال، کار ما به همین جا ختم نشده است، و ما همچنان به ساخت محتوای Shopify و سئوی تجارت الکترونیک خود ادامه می دهیم.

آنچه برای ارائه ما منحصر به فرد است، آکادمی SEO Yoast است. این یک محیط آموزش آنلاین کامل است که ما به مشتریان پرداخت کننده خود به صورت رایگان ارائه می دهیم. چندین دوره رایگان وجود دارد، اما اکثراً از طریق اشتراک در برنامه‌های SEO ما دسترسی پیدا می‌کنید.

ما علاوه بر دوره های آموزشی در مورد سئو، دوره های خاصی نیز در زمینه سئوی تجارت الکترونیک داریم. علاوه بر این، برای انتشار Yoast SEO برای Shopify، دوره ای مخصوص آن برنامه راه اندازی کردیم.

ساختن پایه ای برای موفقیت پس از راه اندازی یک برنامه

تعداد نصب‌ها در روزهای پس از راه‌اندازی افزایش یافت. ما از نزدیک به آنچه در حال رخ دادن بود، نحوه استفاده مردم از برنامه و اینکه آیا کاربران با مشکلاتی مواجه می‌شوند، زیر نظر داشتیم.

یکی از چیزهای جالب در مورد کار با یک شرکت SaaS و هاستینگ برنامه خود این است که می توانید اصلاحات و بهبودها را فوراً ارائه دهید. ما به سرعت پاسخ می دهیم و مرتباً به روز رسانی می کنیم.

با این حال، ما باید این سرعت را ادامه دهیم تا بهترین تجربه سئو را در Shopify به مشتریان خود ارائه دهیم. ما یک اپلیکیشن جدید هستیم و برای موفقیت باید سخت کار کنیم. حتی با نامی مانند Yoast SEO!

پشتیبانی مشتری کلید موفقیت اپلیکیشن است

از آنجایی که ما در دنیای Shopify جدید هستیم، باید اعتماد و احترام بازرگانان را جلب کنیم. ما تجربه و قدرت زیادی در فضای وردپرس داریم، اما باید با Shopify شروع کنیم. ما در حال ایجاد پایگاه مشتریان خود هستیم و یکی از مهم ترین راه های انجام آن ایجاد رضایت مشتری است.

ما پشتیبانی 7/24 را از طریق ایمیل ارائه می‌دهیم، و پشتیبانی چت/مرور مشترک را در طول روز برای همه مشتریان خود ارائه می‌کنیم. ما بررسی های Shopify و انواع کانال های رسانه های اجتماعی را زیر نظر داریم تا در اسرع وقت پاسخ دهیم.

ما یک تیم پشتیبانی داخلی آموزش دیده و اختصاصی داریم تا از مشتریان خود در پشتیبانی مراقبت کنند. هدف ما ارائه خدمات عالی به مشتریان است، زیرا سؤالات مشتریان ما ورودی ما برای بهبود و ویژگی های آینده است.

برای انجام این کار، ایمیل‌ها، چت‌ها و پست‌های اجتماعی که از طریق ابزارهای مختلف CX وارد می‌شوند را مدیریت می‌کنیم. این امکان را فراهم می کند تا با مهارت مناسب سوالات و اظهارات را به مهندس پشتیبانی هدایت کنید. علاوه بر این، ما یک چراغ پشتیبانی داخلی در برنامه خود داریم. این یک مسیر مستقیم برای تماس با مهندسین پشتیبانی ما است.

برای مشتریان، ما همچنین یک کتابخانه راهنمای پشتیبانی با راهنماهایی داریم که در آن پاسخ به سؤالات متداول را داریم. همچنین، ما راه‌های بیشتری برای نشان دادن نحوه استفاده از Yoast SEO برای برنامه Shopify، راهنماهای نحوه کار، ویدیوها و موارد دیگر به مشتریان خود داریم. ما حتی یک دوره ویدیویی عمیق و تعاملی داریم که مشتریان ما به صورت رایگان دریافت می کنند!

بسته به موضوع، تیم پشتیبانی ما می‌تواند مستقیماً به اکثر سؤالات رسیدگی کند، اما ما می‌توانیم از طریق عملیات پشتیبانی لایه‌ای خود را افزایش دهیم. اگر باگ‌ها، درخواست‌های ویژگی یا بهبودهای UX ظاهر شوند، آن‌ها را با توسعه‌دهندگان خود به اشتراک می‌گذاریم تا نقشه راه را حل کرده یا در آن قرار دهیم. البته، با اقدامات انجام شده در فرآیندهای توسعه خود، حلقه را با مشتری می بندیم.

هدف ما همیشه مشتری محور بودن است. ما همه چیز را برای مشتریان خود انجام می دهیم. این بدان معنی است که ما در پاسخگویی به مشتریان خود معتبر، صادق و شفاف خواهیم بود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT