بهترین شغل های SEO در سال ۲۰۲۴

بهترین شغل های SEO در سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه 5 دقیقه

 

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک زمینه مارکتینگ است که هدف آن افزایش اعتبار وب سایت برای افزایش ترافیک و رتبه بندی خوب در نتایج جستجو می باشد. سئو مهارتی هست که در نقش‌ های مختلف و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرد، بنابراین توسعه این مجموعه مهارت می ‌تواند کمک زیادی به معرفی شما به عنوان یک دارایی ارزشمند برای هر تیمی کند. کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرصت های شغلی که در آن سئو کیفیت کلیدی نامزد های موفق است، می تواند به شما کمک کند تا جستجوی شغلی خود را به مواردی محدود نمایید که با مهارت ها، تجربه و اهداف شغلی شما مطابقت دارند. در این پست به معرفی بهترین شغل های SEO در سال ۲۰۲۴ می پردازیم.

خرید با پی پال

بهترین شغل های SEO در سال ۲۰۲۴

1. متخصص سئو

میانگین حقوق ملی: 55812 دلار در سال

وظایف اصلی: یک متخصص SEO

حضور وب شرکت را ارزیابی می نماید تا زمینه هایی را برای بهبود بهینه سازی موتور جستجو شناسایی کند. یک متخصص ممکن است فقط روی وب ‌سایت یک شرکت کار کند یا خدمات جام ع‌تری ارائه دهد، پست‌ های وبلاگ را پوشش دهد و شیوه‌ های مرتبط با حضور شرکت در رسانه ‌های اجتماعی، سایت‌ های ویدیویی و سایر رسانه ‌های دیجیتال را پوشش دهد. یک متخصص ممکن است برای یک مشتری، به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک تیم سئو بزرگتر کار کند.

2. کپی رایتر

میانگین حقوق: 58458 دلار در سال

وظایف اصلی: یک کپی رایتر معمولاً بر اساس یک خلاصه کاری یا طرح کلی محتوای نوشتاری برای یک کارفرما یا مشتری ایجاد می نماید. کپی رایتر ها اغلب در بهینه سازی موتور های جستجو، نوشتن مقالات یا محتوای وب سایتی کار می کنند که به دستور العمل های سئو درخواستی یا درک خودشان از بهترین شیوه های سئو پایبند باشد. کپی با کیفیت بالا می تواند برای حفظ خوانندگان در صفحه مهم باشد، که عامل مهمی در اکثر الگوریتم های جستجوی مدرن و هوش مصنوعی است.

3. مدیر رسانه های اجتماعی

میانگین حقوق ملی: 55933 دلار در سال

وظایف اصلی:  یک مدیر رسانه اجتماعی حضور یک یا چند شرکت در رسانه های اجتماعی را مدیریت می نماید. مدیر رسانه های اجتماعی فالوورهای شبکه های اجتماعی یک شرکت را ایجاد می کند و از حساب ها برای تکمیل اهداف دیگر از جمله فروش محصولات، افزایش آگاهی از برند یا هدایت ترافیک به وب سایت شرکت استفاده می نماید. رسانه‌ های اجتماعی اغلب در کنار سئو در برنامه‌ های مارکتینگ مدرن کار می‌ کنند و پست ‌های رسانه ‌های اجتماعی تعبیه ‌شده ممکن است بهینه ‌سازی صفحات شرکت را افزایش دهند. این عنوان یکی از بهترین شغل های SEO در سال ۲۰۲۴ است.

 4. بازاریاب دیجیتال

میانگین حقوق ملی: 62307 دلار در سال

وظایف اصلی: یک بازاریاب دیجیتال در کار بر روی تبلیغات آنلاین و ابتکارات مارکتینگ یک شرکت تخصص دارد. این ممکن است شامل رسانه های اجتماعی، وب سایت شرکت و تبلیغات پولی در سایر سایت ها و موتور های جستجو باشد. بهینه سازی موتور های جستجو در تلاش های دیجیتال مارکتینگ می تواند با تکمیل مکان های پولی با تولید ترافیک طبیعی از طریق ایجاد محتوای بهینه، بازگشت سرمایه را بهبود بخشد.

5. مدیر اکانت

میانگین حقوق ملی: 65203 دلار در سال

وظایف اصلی: مدیر اکانت کاربری حرفه ای است که به عنوان نقطه تماس شرکت بین مشتریان و کارکنان عمل می نماید. یک مدیر حساب سئو معمولاً با یک مشتری ملاقات می کند تا در مورد نیاز های آنها و تلاش های بهینه سازی فعلی صحبت کند و سپس اطلاعات را به سایرین در کارکنان منتقل می نماید تا روی تلاش بهینه سازی بهبود یافته برای مشتری کار کنند. مدیران اکانت ممکن است چندین اکانت یا یک اکانت بزرگتر را مدیریت نمایند.

6. مشاور مارکتینگ

میانگین حقوق ملی: 60365 دلار در سال

وظایف اصلی: یک مشاور مارکتینگ بخش مارکتینگ شرکت را برای بالا بردن سطح عملکرد راهنمایی می کند. یک مشاور مارکتینگ مدرن به طور قابل توجهی از تجربه کار در بهینه سازی سود می برد. ارائه خدمات بهینه سازی به شرکتی که قبلاً سئو را نادیده گرفته است، یکی از مؤثر ترین روش ها برای بهبود سریع عملکرد مارکتینگ ارگانیک شرکت می باشد.

 

7. مدیر مارکتینگ میانگین حقوق: 70297 دلار در سال

وظایف اصلی: مدیر مارکتینگ بر عملیات مارکتینگ یک شرکت نظارت می کند یا با مشتریان بر اساس نیاز های مارکتینگ آنها کار می کند. یک مدیر مارکتینگ ممکن است اهدافی را برای یک کمپین ایجاد نماید و قبل از واگذاری وظایف به کارکنان مارکتینگ، یک استراتژی برای دستیابی به آن اهداف طراحی کند. سئو نقش مهمی را در اکثر کمپین های مارکتینگ مدرن ایفا می کند زیرا توانایی آن در افزایش میزان ترافیکی که حضور وب شرکت دریافت می نماید بدون نیاز به پرداخت هزینه برای قرار دادن در موتور های جستجو یا شبکه های اجتماعی می باشد.

 8. مدیر سئو

میانگین حقوق: 73726 دلار در سال

وظایف اصلی: مدیر سئو یک موقعیت مدیریتی در سطح متوسط ​​یا سطح بالا در یک شرکت سئو یا در بخش مارکتینگ یک کسب و کار است. مدیر اغلب بر تیمی از متخصصان سئو نظارت می کند و آنها را راهنمایی می کند که به سمت استراتژی سئو بزرگتر کار کنند. آنها ممکن است با مدیریت یا کارمندان ارشد دیگر برای تعیین اهداف تلاش های بهینه سازی کار کنند. هنگامی که توسط یک پیمانکار SEO استخدام می شود، مدیر سئو ممکن است با مشتریان فعلی و بالقوه ملاقات نماید تا در مورد گزینه های بهینه سازی با مشتری صحبت کند. این مورد نیز به تنهایی از جمله بهترین شغل های SEO در سال ۲۰۲۴ می باشد.

 9. توسعه دهنده وب

میانگین حقوق: 77791 دلار در سال

وظایف اصلی: یک توسعه دهنده وبوب سایت برای شرکت ها ایجاد می کند. توسعه‌ دهنده وب همچنین ممکن است برای سایت ‌هایی که توسعه می‌ دهند، کپی ایجاد کند، یا مشتری ممکن است یک نسخه اضافه شده به کد توسعه ‌دهنده ارائه دهد. ایجاد یک سایت با استفاده از بهترین شیوه های سئو به سایت و صفحات آن اجازه می دهد تا رتبه بالاتری داشته باشند و می تواند ارزش طراحی نهایی را افزایش دهد.

 

10. کارآفرین

میانگین حقوق: 78056 دلار در سال

وظایف اصلی: یک کارآفرین یک کسب و کار جدید راه اندازی می کند و هم ریسک های مالی و هم منافع شرکت را بر عهده می گیرد. برای صاحبان مشاغل جدید، بهینه سازی موتور های جستجو می تواند یک عنصر کلیدی در حرفه آنها باشد. ایجاد محتوا برای یک وب سایت شرکتی که به درستی بهینه شده ، به کارآفرین اجازه می دهد تا حداکثر ارزش را از بودجه مارکتینگ و توسعه استخراج کند، که در مراحل اولیه یک شرکت جدید، زمانی که هزینه های عملیاتی معمولاً از درآمد ها بیشتر است، مهم می باشد و هر گونه صرفه جویی را مهم تر می نماید.

 الزامات شغلی در سئو

همانطور که بهینه سازی موتور جستجو یا سئو همچنان به رشد خود ادامه می دهد، رقابتی تر هم می شود، بنابر این مهم است که بدانید شرکت ها در هنگام استخدام چه انتظاراتی از یک متخصص سئو دارند. الزامات مهم برای برتری در حرفه سئو ممکن است شامل موارد زیر باشد:

مدرک دانشگاهی

اکثر متخصصان بهینه سازی موتور های جستجو حداقل مدرک لیسانس گرفته اند. زمینه های رایج برای متخصصان سئو شامل مارکتینگ، مدیریت رسانه های اجتماعی و روابط عمومی است. مطالعه مارکتینگ، ارتباطات یا رسانه ‌های دیجیتال می ‌تواند مهارت‌ های مهمی را به شما بیاموزد که می ‌توانید در حرفه سئو خود به کار ببرید، مانند:

 

  • تفکر انتقادی
  • تحلیل و بررسی
  • HTML
  • ارتباط نوشتاری
  •  

تخصص سئو

اگرچه سئو یک زمینه متنوع است که بسیاری از پلتفرم‌ های رسانه‌ ای را پوشش می ‌دهد، ممکن است تخصص در نوع خاصی از مهارت سئو مفید باشد. در حالی که بسیاری از اصول سئو در سراسر رسانه ها اعمال می گردد، به شما این امکان را می دهد که مهارت های خود را به طور گسترده تر اعمال نمایید، داشتن تخصص سئو در زمینه هایی مانند کد نویسی، نوشتن، طراحی گرافیکی، رسانه های اجتماعی یا ویدیو ممکن است شما را به کاندیدای جذاب تری تبدیل کند.

تجربه سئو

اگرچه موقعیت‌ های سطح ابتدایی ممکن است نیازی به تجربه قبلی نداشته باشند، شرکت ‌ها ممکن است در هنگام استخدام برای یک موقعیت سئو باز به تجربه حرفه‌ای نیاز داشته باشند. از آنجا که بهینه سازی یک زمینه بسیار فنی می باشد که به دانش خاصی نیاز دارد، اصول مارکتینگ یا تبلیغات گسترده تر می تواند مفید باشد. تجربه خاص سئو می تواند به تقویت رزومه شما و جلب توجه کارفرمایان کمک نماید.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT