میم کوین پاپ‌کت (POPCAT)

رشد ۲۰۰ درصدی میم کوین پاپ‌کت (POPCAT)

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت پاپ‌کت (POPCAT)، یکی از میم‌کوین‌های مبتنی بر سولانا (SOL)، طی هفته گذشته بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافته است. وضعیت اندیکاتورهای کلیدی در چارت این میم‌کوین، از احتمال ادامه افزایش قیمت در کوتاه‌مدت حکایت دارد. در این پست به بررسی قیمت میم کوین پاپ‌کت (POPCAT) می پردازیم.

میم کوین پاپ‌کت (POPCAT)

طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، قیمت این میم‌کوین طی یک هفته، حدود ۲۰۵ درصد افزایش یافته و اکنون به ۰.۴۳۹۲ دلار رسیده است.

در چارت قیمت روزانه پاپ‌کت، اندیکاتور آرون (Aroon Up Line) که با رنگ نارنجی مشخص شده است، وجود احساسات صعودی چشمگیر در بازار را تأیید می‌کند. در زمان نگارش این خبر، این اندیکاتور در سطح ۷۸.۵۷ درصد قرار دارد.

میم کوین پاپ‌کت (POPCAT)

میم کوین پاپ‌کت (POPCAT)

خط اندیکاتور MACD در ۲۱ آوریل طی روندی صعودی از خطوط سیگنال و سطح صفر عبور کرد. این موضوع نشان می‌دهد که میانگین متحرک کوتاه‌مدت، سریع‌تر از میانگین متحرک بلند‌مدت افزایش یافته است. همچنین ورود به ناحیه مثبت، نشان‌دهنده احتمال ادامه روند صعودی قیمت است.

با توجه به وجود تقاضای بالا برای این میم‌کوین، اندیکاتورهای کلیدی مومنتوم آن در زمان نگارش این خبر، بالای سطح میانی خود قرار گرفته‌اند که نشان‌دهنده فشار بالای خرید است.

اندیکاتور RSI در سطح ۶۳.۴۳ و شاخص جریان پول (MFI) در سطح ۷۷.۰۶ قرار دارند. مقادیر این اندیکاتورها نشان می‌دهد که فعالان بازار، انباشت را به فروش ترجیح می‌دهند.

علاوه بر این، شاخص جریان پول چایکین (CMF)، روندی صعودی دارد. قرارگیری این شاخص در ۰.۳۶ نشان‌دهنده ورود نقدینگی قابل توجه به بازار است.

با افزایش قیمت پاپ‌کت، بسیاری از پوزیشن‌های شورت معامله‌گران در بازار آتی لیکویید شده است.

طبق داده‌های کوین‌گلس (Coinglass)، تعداد پوزیشن‌های شورت لیکوییدشده در ۲۱ آوریل، از تعداد پوزیشن‌های لانگ لیکوییدشده فراتر رفته است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT