جدیدترین نسخه بازی PUBG (پابجی)

جدیدترین نسخه بازی PUBG (پابجی) با عنوان PUBG: New State

زمان مطالعه 5 دقیقه

بازی محبوب PUBG که با نام PlayerUnknown’s BattleGrounds نیز شناخته می‌شود، اخیراً با ارائه نسخه جدید موبایل خود و ایجاد تغییرات اساسی و هیجان‌انگیز در آن، هواداران خود را شگفت‌زده کرده است. در این مقاله به بررسی جدیدترین نسخه بازی PUBG (پابجی) می پردازیم.

جدیدترین نسخه بازی PUBG (پابجی)

شرکت بازی‌سازی چینی Tencent Holdings Ltd که عنوان توسعه‌دهنده اصلی بازی PUBG را به یدک می‌کشد، یک شرکت فن‌آوری و سرگرمی چند ملیتی چینی است و دفتر مرکزی آن در شهر شنژن قرار دارد. این شرکت، یکی از بزرگ‌ترین توسعه دهنده‌های بازی در صنعت سرگرمی بشمار می‌رود و اخیراً طی خبری اعلام کرده است که نسخه جدید بازی PUBG را با نام PUBG: New State و عنوان PUBG: Mobile، در دسترس کاربران سراسر جهان قرار داده است.

نسخه جدید PUBG: New State

جدیدترین نسخه بازی PUBG (پابجی)

جدیدترین نسخه بازی PUBG (پابجی)

PUBG: New State یک بازی کاملاً متفاوت از آنچه قبلاً در دنیای PUBG دیده بودیم، می‌باشد. داستان PUBG: New State در زمان آینده رخ می‌دهد و از همین رو ویژگی‌های منحصر به فردی را نسبت به نسخه‌های پیشین، در آن تجربه خواهیم کرد. PUBG: New State اولین نسخه بازی PUBG موبایل است که توسط شرکت توسعه‌دهنده اصلی PUBG ساخته شده و اکنون تقریباً در همه کشورها امکان دسترسی به آن بر روی دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت وجود دارد.

در ادامه این مقاله هر آنچه که در مورد PUBG: New State و ویژگی‌های منحصر به فرد آن باید بدانید را شرح خواهیم داد و به معرفی این بازی پر طرفدار می‌پردازیم. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به بازی PUBG هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید!

معرفی بازی PUBG: New State 

جدیدترین نسخه بازی PUBG (پابجی)

جدیدترین نسخه بازی PUBG (پابجی)

نسخه جدید بازی PUBG: Mobile، با نام PUBG: New State برای گوشی‌های تلفن همراه و به طور انحصاری بر روی دستگاه‌های اندروید و iOS در دسترس می‌باشد.

اگرچه نسخه اصلی بازی PUBG در زمان حال یا به عبارتی در دنیایی که اکنون در آن هستیم، اتفاق می‌افتد؛ اما نسخه PUBG: New State، در آینده‌ای نه‌چندان دور و در سال 2051 صورت می‌گیرد و در پی همین تغییر در بازه زمانی، شخصیت‌ها و داستان‌های جدیدی در دنیای PUBG: New State شکل گرفته است.

با این وجود، PUBG: New State هنوز هم روندی مانند PUBG داشته و شما به‌عنوان بازیکن، در آغاز بازی روی یک نقشه رها می‌شوید و باید در مسیر پیروزی خود با ده‌ها بازیکن دیگر بجنگید و مبازره کنید.

PUBG: New State در چه زمانی به بازار عرضه شد؟

جدیدترین نسخه بازی PUBG (پابجی)

جدیدترین نسخه بازی PUBG (پابجی)

PUBG: New State اولین عرضه جهانی خود را در بیش از 200 کشور سراسر جهان در تاریخ 11 نوامبر 2021 انجام داد و برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار گرفت. علاقه‌مندان و طرفداران در هر نقطه‌ای از جهان، اکنون امکان دسترسی به این بازی را به وسیلهٔ گوشی‌های تلفن همراه خود دارند. اگر برای نصب این بازی هیجان‌زده هستید، می‌توانید PUBG: New State را از فروشگاه Google Play دانلود کنید و سفر هیجان‌انگیز خود را به دنیای جدید PUBG آغاز نمایید.

ویژگی‌های منحصر به فرد PUBG: New State چیست؟

می‌توان گفت که قابل‌توجه‌ترین ویژگی New State در واقع خود بازی نیست؛ بلکه شرکت سازنده آن است! شرکت اصلی تولید کننده PUBG، وظیفه ساخت PUBG: New State را بر عهده گرفته است؛ درواقع غول بازی‌سازی چینی Tencent، نسخه New State را به عنوان نسخه جدید بازی PUBG: Mobile عرضه کرده و حق امتیاز این نسخه را از آن خود کرده است.

در کنار توسعه PUBG: Mobile در این نسخه، PUBG: New State دارای ویژگی‌هایی است که آن را از دیگر عناوین PUBG متمایز می‌کند. نقشه جدید، سلاح‌های خلاقانه و روش‌های تازه برای تعامل با محیط، تنها چند مورد از مواردی هستند که به تازگی به بازی اضافه شده‌اند و کاربران را بیش از پیش شگفت‌زده کرده‌اند. در این نسخه، یک سیستم سفارشی‌سازی سلاح وجود دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ظاهر سلاح خود را در طول مسابقه تغییر دهند. این سیستم شبیه به سیستم Apex Legends طراحی شده است. همچنین سلاح‌های جدید و نوآورانه‌ای در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد که منعکس‌کننده طراحی و کارایی آینده‌نگرانه و پیشرفته بازی می‌باشند. از جمله این سلاح‌ها می‌توان به پهپادها و سپرهای رزمی قابل استقرار اشاره کرد.

جدیدترین نسخه بازی PUBG (پابجی)

جدیدترین نسخه بازی PUBG (پابجی)

عامل دیگری که توجه کاربران را به خود جلب کرده است، نقشه کاملاً جدید بازی است. وقتی بازی را شروع می‌کنید در مکانی به نام Troi فرود می‌آیید. در این مسیر، نقاط عطف جدید و محیط‌های تعاملی بسیاری وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا برای مبارزه با حریفان خود، راه‌های منحصر به فرد و خلاقانه‌ای پیدا کنید.

در نهایت، همان‌طور که گفته شد، PUBG: New State به عنوان بازی تلفن همراه عرضه شده است و درواقع توسعه‌دهندگان این بازی با هدف پیشرفت در زمینه گرافیک، قدم را از استانداردهای بازی‌های موبایلی فراتر گذاشته و به گرافیک‌های نسل بعدی بازی‌های موبایل نزدیک‌تر شده‌اند. همچنین پیش‌بینی می‌شود کاربرانی که نسخه‌های قبلی PUBG را تجربه کرده‌اند، تجربه نسبتاً مشابهی را در هنگام بازی به دست آورند؛ چرا که یادگیری New State نیز مانند سایر نسخه‌ها آسان بوده اما تسلط بر آن چالش برانگیز و دشوار خواهد بود.

آیا نصب PUBG: New State روی رایانه شخصی یا سایر پلتفرم‌ها امکان‌پذیر است؟

جدیدترین نسخه بازی PUBG (پابجی)

جدیدترین نسخه بازی PUBG (پابجی)

در حال حاضر، PUBG: New State به طور خاص برای موبایل طراحی شده است و به این ترتیب، فقط باید انتظار داشت که استفاده از آن تنها بر روی دستگاه‌های اندروید و iOS امکان‌پذیر باشد.

با این حال، دور از ذهن نیست که بتوانیم این بازی را در کنسول‌های بازی و یا رایانه‌های شخصی تجربه کنیم. به طور مثال، یکی از جذابیت‌های مهم بازی Fortnite که رقیب بازی PUBG به حساب می‌آید، امکان بهره‌مندی از آن در پلتفرم‌های مختلف است. از همین رو، ارائه PUBG: New State در سایر پلتفرم‌ها برای مقابله با رقیب خود، امری غیرمنطقی نخواهد بود. البته ممکن است که این استراتژی صحیح نباشد و بازی انحصاراً برای موبایل عرضه شود. در حالت کلی، اکنون می‌توانید فقط بازی را بر روی گوشی همراه و یا تبلت خود داشته باشید و از آن لذت ببرید.

لینک دانلود بازی

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT