شیبا گیمز

شیبا گیمز | همکاری پلی ساید استودیو و شیبا اینو

زمان مطالعه 2 دقیقه

استودیو بازی سازی PlaySide در مورد دامنه همکاری در حال انجام با ارز شیبا اینو تبلیغ کرده است و هیجانات خود درباره این همکاری را اعلام کرده است. در این خبر به بررسی پروژه شیبا گیمز می پردازیم.

شیبا گیمز

استودیوی پلی‌ساید، بزرگترین سازنده بازی‌های ویدیویی مستقل استرالیا، در توییتی اعلام کرده است که همکاری این استودیو با توسعه‌دهندگان Shiba Inu به انتشار یک بازی برای کسب درآمد محدود نخواهد شد و برنامه های بزرگتری در راه است.

در PlaySide ما این امتیاز را داریم که با برخی از شرکای بسیار شگفت انگیز کار کنیم. تیم توکن شیبا باید یکی از شگفت انگیزترین تیم هایی باشد که تا به حال با آنها کار کرده ایم. ما از هر لحظه صحبت با @ShytoshiKusama @william_volk و کل تیم توسعه لذت می بریم.

این شرکت در مورد توسعه دهندگان Shiba Inu سخنان ستایش آمیزی داشت و ادعا کرد که این تیم “شگفت انگیزترین” تیمی است که تا به حال فرصت همکاری با آنها را داشته است. PlaySide همچنین اعلام کرد که از همکاری با معاون سابق فناوری ویلیام ولک لذت می برد. این کهنه کار صنعت بازی در اواخر نوامبر به عنوان مشاور به شرکت Shiba Inu Games پیوست.

شرکت پیشرو بازی استرالیایی که هیجان خود را پنهان نمی کند، ادعا می کند که در حال توسعه “چیزی واقعا عالی” است.

بر اساس گزارش سایت خبری یوتودی، Shiba Inu Games در اوایل دسامبر به نیروهای PlaySide پیوست تا روی یک بازی موبایلی کار کند که دارای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) از مجموعه Shiboshi است.

مدیر عامل پلی ساید، Gerry Sakkas، این همکاری را “فرصتی ایده آل” برای شرکتش برای پرش به فضای ارزهای دیجیتال توصیف کرد.

این شرکت مستقر در ملبورن، که سهام آن در بورس اوراق بهادار استرالیا (ASX) تحت عنوان PLY معامله می شود، در سال 2012 توسط گروهی از متخصصان باتجربه بازی های ویدیویی راه اندازی شد. پلی ساید با شرکت های بزرگی مانند دیزنی و پیکسار همکاری داشته است.

پس از از دست دادن قطار متاورس در اواخر سال 2021، جامعه ای که در پشت ارزهای رمزنگاری شده با بهترین عملکرد سال 2021 ، یعنی شیبا، قرار دارد، ممکن است به زودی بتواند بخشی از این غوغا را از آن خود. هفته گذشته، PlaySide همچنین در توییتی اعلام کرد که بخشی از Shiberse، یک پروژه متاورس اخیراً اعلام شده که حول اکوسیستم قارچ گونه میم کوین می چرخد، خواهد بود. انتظار می‌رود نام رسمی پروژه متاورس که شایعات بسیاری درباره آن پخش شده است در آینده نزدیک فاش شود.

منبع: یوتودی

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. میرازسعیدی گفت:

    عالیییی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT