جلوگیری از محدودیت اکانت پی پال

5 نکته برای جلوگیری از محدودیت اکانت پی پال ومسدودی اکانت

زمان مطالعه 6 دقیقه

قفل کردن اکانت PayPal یک مشکل است، اما می توانید با چند مرحله ساده از آن جلوگیری کنید. جلوگیری از محدودیت اکانت پی پال را یاد بگیرید.

. پی پال می تواند اکانت شما را به دلایلی محدود کند، مانند تراکنش های با ارزش بالا یا تغییرات در محصولات فروخته شده.

. برای جلوگیری از محدودیت ها، وجوه را به صورت استراتژیک برداشت کنید، یک الگوی تراکنش ثابت را حفظ کنید و شرایط حفاظت از فروشنده را رعایت کنید.

. مشتریان را راضی نگه دارید، از تغییر مکرر اطلاعات اکانت خودداری کنید و در صورت محدودیت، درگاه پرداخت پشتیبان داشته باشید.

پی پال پرداخت آنلاین را آسان می کند. شک کمی در مورد آن وجود دارد اما در صورت دریافت اخطار محدودیت اکانت پی‌پال، پی‌پال نیز می‌تواند منشأ ناامیدی شدیدی باشد که به دلیل اقدامات سختگیرانه ضد پولشویی و گاهی اوقات تدابیر امنیتی کمتر شفاف است.

در حالی که اجتناب از این محدودیت ها با رعایت شرایط استفاده از PayPal آسان است، برخی از اکانت ها به دلایل غیرمنتظره محدود می شوند. بنابراین، چه چیزی باعث این محدودیت ها می شود و چگونه از آنها اجتناب می کنید؟

چه چیزی باعث محدودیت اکانت پی پال می شود؟

محدودیت‌های اکانت PayPal می‌تواند توسط عواملی ایجاد شود که لزوماً در تضاد با شرایط و ضوابط PayPal نیستند، بلکه هر چیزی که باعث ایجاد شک می‌شود، از جمله:

. تراکنش های غیرمعمول بالا. PayPal طیف وسیعی از ارزش‌های تراکنش را در خود جای می‌دهد، اما ممکن است افزایش غیرعادی تراکنش‌ها را نشانه‌ای از فعالیت‌های جعلی یا دسترسی غیرمجاز بداند و بنابراین، موقتاً آن را محدود می‌کند تا به انتهای آن برسد.

. تغییرات محصول فروش ناگهانی برای راه اندازی یک اکانت تجاری در پی پال، باید نوع محصولات و خدماتی که ارائه می دهید را مشخص کنید. بنابراین، هنگامی که به طور ناگهانی محصولات فروش خود را تغییر می دهید، مثلاً از فروش لباس به فروش محصولات پرخطر مانند جواهرات، پی پال به طور موقت اکانت شما را محدود می کند تا بررسی کند که آیا با سیاست ها و مقررات آن مطابقت دارید یا خیر.

. معاملات خارج از منطقه عادی شما. پی پال به طور فعال تراکنش ها را برای شناسایی تهدیدات امنیتی بالقوه نظارت می کند. به عنوان مثال، زمانی که تراکنش‌ها به طور ناگهانی در مکانی ناآشنا اتفاق می‌افتند، می‌تواند آنها را به عنوان دسترسی غیرمجاز به اکانت علامت‌گذاری کند و تا زمانی که غیر از این توصیه نکنید، محدودیتی موقت ایجاد می‌کند.

. تغییرات اطلاعات اکانت تغییرات مکرر در اطلاعات اکانت، به ویژه آدرس های ایمیل و اکانت های بانکی مرتبط، می تواند پروتکل های امنیتی PayPal را فعال کند. این اقدام کاربران را از فروش اکانت باز می دارد. علاوه بر این، چنین تغییراتی می تواند نشان دهنده تلاش غیرمجاز برای دسترسی به حساب باشد.

. اختلافات، ادعاها و بازپرداخت وجه. شکایات مکرر علیه اکانت پی پال به طور طبیعی نگرانی هایی را در مورد اعتبار کاربر و در نتیجه پایبندی به خط مشی های پی پال ایجاد می کند. در نتیجه، اکانت ممکن است محدود شود و اگر شواهد واضحی از هرگونه تخلف وجود داشته باشد، حساب برای همیشه مسدود خواهد شد.

اگر به طور مرتب از PayPal برای تراکنش های آنلاین استفاده می کنید، به دلیل همه این عوامل، احتمال مواجه شدن با محدودیت اکانت زیاد است. (متاسفانه، هنوز هم برای اکانت های تجاری و آنهایی که به طور کلی تراکنش های متعدد انجام می دهند، بالاتر هستند). با این حال، اقدامات متعددی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از محدودیت اکانت PayPal انجام دهید.

چگونه از محدودیت های اکانت پی پال جلوگیری کنیم

برای اکثر مردم، اجتناب از محدودیت‌های اکانت PayPal به همان راحتی است که اطمینان حاصل شود که هیچ کاری غیرقانونی انجام نمی‌دهید. اکثر افراد سال‌ها از پی پال استفاده می‌کنند و هرگز با محدودیت اکانت یا حتی سایر مشکلات پی پال مواجه نشده‌اند. با این حال، مواردی از افرادی که به تمام شرایط استفاده از PayPal پایبند هستند و همچنان با محدودیت‌های اکانت مواجه می‌شوند، گهگاه پیش می‌آیند، بنابراین عاقلانه است که بدانید چگونه از محدودیت‌های اکانت PayPal اجتناب کنید.

1. برداشت استراتژیک وجوه

یک قانون خوب این است که از نگهداری پول زیاد در اکانت پی پال خودداری کنید. هر زمان که پرداختی دریافت می کنید، برای جلوگیری از قفل شدن آنها در صورت محدودیت اکانت، بهتر است برداشت کنید.

با این حال، PayPal همچنین ممکن است برداشت مبالغ هنگفت را مشکوک بداند. در عوض، یک الگوی خروج ثابت و ثابت را در نظر بگیرید. به این ترتیب، به نظر نمی رسد که هیچ شیطنتی در کار باشد.

2. از انجام معاملات غیر معمول خودداری کنید

پی پال تراکنش ها را کنترل می کند و می تواند به طور خودکار الگوهایی را که از حالت عادی منحرف می شوند شناسایی کند. سعی کنید الگوی تراکنش ثابتی داشته باشید تا از علامت گذاری اکانت پی پال خود جلوگیری کنید.

اکانت های معمولی پی پال می توانند تا 4000 دلار معامله کنند، در حالی که اکانت های تأیید شده می توانند تا 10،000 دلار در یک تراکنش ارسال کنند. می توانید بسته به حد تراکنش اکانت خود، پرداخت ها را به اقساط تقسیم کنید، در حالی که از مبالغ ثابت اطمینان حاصل کنید. در غیر این صورت، می توانید از PayPal به عنوان جایگزین Payoneer برای پردازش پرداخت های خود استفاده کنید.

3. شرایط حفاظت از فروشنده پی پال را رعایت کنید

شرایط حفاظت از فروشنده، شما را به عنوان فروشنده در برابر برخی معاملات غیرمجاز و ادعاهای افرادی که ممکن است پس از تحویل محصولات یا خدمات به آنها نیت بدی داشته باشند، محافظت می کند. متاسفانه سوء نیت مشتری خارج از کنترل شماست.

بهترین محافظت شما مستند کردن همه چیز در طول تراکنش است، از اثبات هزینه پستی، گواهی تحویل، خدمات، بلیط های سفر، تاریخ های تحویل و آدرس گیرنده. در صورت بروز اختلاف، ادعا یا استرداد وجه مخرب، مدرکی را نشان می‌دهید و از حساب خود در برابر محدودیت‌ها محافظت می‌کنید.

4. اطمینان حاصل کنید که خریداران شما راضی هستند

اگر یک کسب و کار آنلاین دارید، راضی نگهداشتن مشتریان خود برای حفظ یک اکانت پی پال سالم ضروری است. شما نمی خواهید با اختلافات مشتریان ناراضی مقابله کنید، و همچنین PayPal نیز این کار را نمی کند.

خدمات عالی را اولویت بندی کنید، نگرانی ها را به سرعت برطرف کنید و از ارتباط شفاف با مشتریان یا مشتریان خود اطمینان حاصل کنید تا شانس شکایت را کاهش دهید. ما می دانیم که گاهی گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، و برخی از افراد از PayPal برای دریافت رایگان چیزی سوء استفاده می کنند. اما از آنجایی که اکثر مردم از PayPal برای هدف مورد نظر خود استفاده می کنند، شیرین نگهداشتن مشتریان واقعی شما کار ساده ای نیست.

همچنین ، فقط با افرادی که می توانید به آنها اعتماد کنید برای جلوگیری از از دست دادن پول به کلاهبرداری های پی پال ، برخورد کنید.

5. از تغییر منظم اطلاعات اکانت خود خودداری کنید

پی پال در جلوگیری از پرداخت غیرقانونی بسیار زیاد است و یک تسهیل کننده اصلی این رویدادها توانایی کاربران برای تغییر جزئیات خود به خواست خود است. برای مقابله با این امر ، PayPal چند بار می توانید اطلاعات اکانت خود را تغییر دهید و اگر مرتباً این کار را انجام دهید ، اکانت خود را پرچم گذاری می کنید.

هنگام ثبت نام برای اکانت PayPal یا تأیید هویت خود، از جزئیات صحیح و ثابت استفاده کنید، بنابراین هرگز مجبور به تغییر آنها نشوید. اگر بعداً مجبور به تغییر چند جزئیات هستید، فقط گاهی این کار را انجام دهید. به این ترتیب تحت رادار امنیت پی پال قرار نخواهید گرفت.

اگر اکانت پی پال شما محدود است چه باید کرد؟

علیرغم انجام همه کارها بر اساس شرایط و ضوابط PayPal، هنوز این احتمال وجود دارد که اکانت شما محدود شود. اگر این اتفاق بیفتد، باید در مورد محدودیت ها از یک نماینده مراقبت از مشتری PayPal پرس و جو کنید.

1. روی Help در منوی اصلی کلیک کنید، صفحه راهنما را به پایین اسکرول کنید و تماس با ما را انتخاب کنید.

2. به پایین بروید و پیام به ما را انتخاب کنید. با این کار یک پنجره بازشو رابط چت ایجاد می‌شود که در آن می‌توانید با یک نماینده مراقبت از مشتری در رابطه با این مشکل تعامل داشته باشید.

حل مشکلات محدودیت اکانت PayPal اغلب مدتی طول می کشد، بنابراین تا زمانی که به آن رسیدگی می کنید صبور باشید. برای بهترین عمل، اطلاعات کافی برای تسریع فرآیند حل و فصل، به ویژه در صورت درخواست، ارائه دهید.

هیچ تضمینی وجود ندارد که اکانت PayPal شما با اعتصاب محدودیت مواجه شود. بنابراین، علاوه بر اطمینان از اینکه فعالیت‌های اکانتتان عادی و ثابت است، ایجاد اکانت ‌ها در درگاه‌های پرداخت جایگزین مانند Cash App، Payoneer و Venmo را در نظر بگیرید. انجام این کار به شما یک برنامه بازگشتی برای ادامه معاملات آنلاین می دهد زیرا PayPal محدودیت اکانت را برطرف می کند.

امتیاز 4.5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT