کلاهبرداری خرید آنلاین

کلاهبرداری خرید آنلاین؟ از این 4 کلاهبرداری Ticketmaster اجتناب کنید

زمان مطالعه 5 دقیقه

. کلاهبرداری‌های Ticketmaster شامل فروش بلیط‌های موجود یا بلیت‌های سرقت شده/استفاده شده و همچنین راه‌اندازی خطوط پشتیبانی مشتری جعلی است. کلاهبرداری خرید آنلاین بلیط را بدانید.

. کلاهبرداران سعی می کنند پرداخت ها را از روش های امن Ticketmaster حذف کنند و به جای آن از Venmo یا کارت های هدیه استفاده کنند.

. برای جلوگیری از کلاهبرداری، در صورت امکان از طریق Ticketmaster بلیط خریداری کنید و فقط از روش های پرداخت امن استفاده کنید.

جدیدترین و داغ‌ترین گیگ ها تقریباً فوراً به فروش می‌رسند و افرادی که مایلند برای خرید بلیط‌های دیگران پول زیادی بپردازند. در مرکز آن Ticketmaster قرار دارد، شرکتی که بیشتر مردم دوست دارند از آن متنفر باشند.

متأسفانه ، کلاهبرداران از Ticketmaster برای جدا کردن طرفداران از پول سخت خود استفاده می کنند ، اما می توانید یاد بگیرید که چگونه از کلاهبرداری های Ticketmaster استفاده کنید.

کلاهبرداری های Ticketmaster چگونه کار می کنند؟

کلاهبرداران Ticketmaster چندین روش برای جدا کردن شما از پول خود دارند، اما اکثر آنها در چهار دسته قرار می گیرند.

1. فروش بلیط وجود ندارد

کلاهبرداری خرید آنلاین

کلاهبرداری خرید آنلاین

گاهی اوقات، یک کلاهبردار بلیطی برای فروش ندارد. آنها فقط ادعا می کنند که دارند. آنها ممکن است سعی کنند شما را متقاعد کنند که با عکس ها یا تصاویر جعلی بلیط قانونی دارند ، اما آنها را ندارند.

اگر بلیط را از آنها خریداری کنید ، ممکن است آنها یا جعلی را برای شما ارسال کنند یا قول داده اند که بعداً آن را تحویل دهند. در هر صورت، شما بدون بلیط می مانید.

از طرف دیگر ، یک کلاهبردار ممکن است “بلیط سوداگرانه” را بفروشد ، جایی که آنها بلیط خود را که قصد خرید را هنگام فروش زنده می فروشند ، می فروشند. آنها اغلب بلیط های فروش را قبل از باز شدن گیشه قرار می دهند ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که آنچه را که می پردازید دریافت کنید.

2. فروش بلیط دزدیده شده یا مستعمل

گاهی اوقات، بلیط مشروع است، اما کلاهبردار آن را با استفاده از ابزارهای غیر صادقانه (یعنی کلاهبرداری دیگر) به دست آورده است. در حالی که ممکن است یک بلیط واقعی بخرید، اما همچنان بد پایان می یابد.

برای یکی، بلیط ممکن است به سرقت رفته یا از طریق کلاهبرداری کارت اعتباری خریداری شود. اگر اینطور باشد، مالک اصلی بلیط یا کارت اعتباری می‌تواند آن را به‌عنوان دزدیده شده گزارش کند و Ticketmaster آن را باطل می‌کند. تا زمانی که کلاهبردار بلیط را بفروشد یا زمانی که شما سعی می کنید از آن استفاده کنید، ممکن است نامشروع علامت گذاری شده باشد و نتوان از آن برای ورود استفاده کرد.

گاهی اوقات، یک کلاهبردار یک بلیط قانونی را به چندین نفر می فروشد. وقتی این اتفاق می‌افتد، رقابت بین هر کسی که یک کپی از نسخه اصلی را خریداری کرده است، می‌شود. به محض اینکه شخصی از آن برای ورود استفاده می کند، هیچ کس دیگری نمی تواند از نسخه او استفاده کند، در حالی که کلاهبردار چندین بار برای همان بلیط پول دریافت می کند.

3. خطوط و وب سایت های پشتیبانی مشتری Ticketmaster جعلی

در این نوع خاص کلاهبرداری Ticketmaster، کلاهبرداران وب‌سایت‌ها و خطوط تلفن پشتیبانی Ticketmaster جعلی را راه‌اندازی می‌کنند و همه کسانی را که با آنها تماس می‌گیرند کلاهبرداری می‌کنند.

کلاهبرداری زمانی شروع می‌شود که شخصی با Ticketmaster مشکلی داشته باشد، یا به این دلیل که چیزی آنطور که می‌خواست کار نمی‌کند یا قبلاً مورد کلاهبرداری قرار گرفته است. آنها صفحه پشتیبانی Ticketmaster را به صورت آنلاین جستجو می کنند و در نهایت به یک وب سایت یا خط تلفن جعلی که توسط کلاهبرداران اداره می شود، می رسند.

هنگامی که کلاهبردار در خط است ، آنها سعی می کنند قربانی را متقاعد کنند که برای آنها پول ارسال کند. یک ترفند مشترک این است که به مردم می گوید که باید “هزینه فعال سازی” را بپردازند تا بتوانند “بلیط را فعال کنند”. البته هیچ هزینه ای وجود ندارد. به سادگی جیب کلاهبردار را می‌پوشاند.

4- دور کردن روند پرداخت از Ticketmaster

کلاهبرداران از استفاده از روش های پرداخت رسمی متنفرند. تمام روشهای پرداخت قابل اعتماد دارای اقدامات ضد SCAM هستند که در صورت گزارش کلاهبرداری از مصرف کنندگان محافظت می کنند. به این ترتیب ، کلاهبرداران سعی می کنند شما را از روشهای پرداخت رسمی پشتیبانی شده دور کنند و روشهای متناوب خود را ارائه دهند.

به عنوان مثال ، یک کلاهبردار ممکن است از شما بخواهد از Venmo برای پرداخت استفاده کنید. Venmo یک سرویس کلاهبرداری نیست ، اما در مورد فروش محصولات بصورت آنلاین طراحی نشده است. این به معنای استفاده بین دوستان برای ارسال پول است که این امر به معنای اعتماد بین شما و شخصی است که درخواست پول می کند. به همین ترتیب ، همان اقدامات احتیاطی ضد SCAM را با خدمات مانند PayPal ندارد.

کلاهبردار همچنین ممکن است از شما کارت هدیه برای پرداخت بخواهد. پس از دادن کدهای روی کارت هدیه، آنها می توانند آن را برای هر چیزی که دوست دارند بازخرید کنند و شما را بدون بلیط بگذارند.

چگونه می توان از کلاهبرداری های Ticketmaster جلوگیری کرد

هر چقدر هم که این کلاهبرداری ها در ابتدا ترسناک به نظر می رسند، نگران نباشید. راه هایی برای اطمینان از قانونی بودن بلیط های Ticketmaster وجود دارد.

1. هر زمان که ممکن است از طریق Ticketmaster خرید کنید

Ticketmaster به مردم اجازه می دهد تا بلیط های ناخواسته خود را از طریق وب سایت خود بفروشند. اگر بلیط‌های خود را از طریق Ticketmaster خریداری می‌کنید، تحت پوشش تمامی محافظت‌هایی هستید که سرویس می‌تواند به شما ارائه دهد.

متأسفانه، برخی از ارائه دهندگان بلیط اجازه فروش مجدد از طریق Ticketmaster را نمی دهند، بنابراین فروشندگان قانونی خارج از پلتفرم همچنان در تلاش برای فروش بلیط های خود هستند. با این حال، اگر فقط از طریق Ticketmaster خرید کنید، برای مقابله با کلاهبرداری ها مجهزتر خواهید بود.

2. هرگز با استفاده از روش های پرداخت ناامن، برای بلیط پرداخت نکنید

کلاهبرداری خرید آنلاین

کلاهبرداری خرید آنلاین

اگر می‌خواهید از Ticketmaster خارج شوید، هرگز برای بلیطی که فروشنده از خدمات پرداخت آنلاین امن استفاده نمی‌کند، پول پرداخت نکنید. اگر شخصی از طریق Venmo یا کارت های هدیه درخواست پرداخت کند، به احتمال زیاد کلاهبرداری است.

فقط با استفاده از یک روش پرداخت امن و در صورت امکان با استفاده از Ticketmaster پرداخت کنید. اگر فروشنده عقب نشینی کرد، ادامه ندهید. احتمال زیادی وجود دارد که در وسط یک کلاهبرداری قرار بگیرید.

3. هرگز بلیط های فروخته شده را قبل از باز شدن باکس آفیس نخرید

گرفتن بلیت قبل از باز شدن باکس آفیس ممکن است راهی عالی برای شکست دادن جمعیت به نظر برسد، اما شما از یک فروشنده “بلیت سوداگرانه” خرید می کنید. هیچ تضمینی وجود ندارد که فروشنده بلیطی را که به تازگی خریداری کرده اید به دست بیاورد، بنابراین آن را به خطر نیندازید.

یک جستجوی سریع در گوگل برای «[نام رویداد] فروش بلیط شروع می‌شود» یا چیزی مشابه باید نشان دهد که آیا آن بلیت‌های با قیمت فریبنده باید فروخته شوند یا خیر.

4. اعتبار هر وب سایت Ticketmaster را که بازدید می کنید دوبار بررسی کنید

اگر می خواهید با پشتیبانی مشتری Ticketmaster تماس بگیرید، حتما از وب سایت مناسب بازدید کنید. بهترین راه برای انجام این کار این است که به سایت ticketmaster.com بروید و روی دکمه “Help” در بالا سمت راست کلیک کنید. همچنین می توانید مستقیماً به صفحه پشتیبانی در help.ticketmaster.com مراجعه کنید. جستجوهای مرورگر می تواند شما را به کلاهبرداری سوق دهد، بنابراین قبل از کلیک بر روی پیوندهای نتیجه جستجو، احتیاط کنید.

هنگام خرید آنلاین بلیط، کلاهبرداری آسان است، اما اگر از این دستورالعمل ها پیروی کنید، باید ایمن باشید. و اگر مورد کلاهبرداری Ticketmaster قرار گرفتید، هنوز همه چیز گم نشده است. همچنان می توانید از صفحه تماس با Ticketmaster دیدن کنید و با یک نماینده رسمی تماس بگیرید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT