حذف دوج کوین و شیبا از Uphold

حذف دوج کوین و شیبا از Uphold

زمان مطالعه < 1 دقیقه

آپ‌هولد (Uphold)، یکی از صرافی‌های رمزارزی شناخته‌شده در جهان که در کانادا مستقر است، اخیراً اعلام کرده که قصد دارد دو میم کوین برتر بازار، یعنی دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) را همراه با چند رمزارز دیگر، از لیست خود حذف کند.

حذف دوج کوین و شیبا از Uphold

تیم آپ‌هولد لزوم رعایت الزامات اعلام‌شده توسط نهاد نظارتی کشور برای ثبت این صرافی را علت این اقدام عنوان کرده است.

با توجه به روند قیمت دوج کوین و شیبا، این دو میم کوین هنوز به این خبر واکنش قابل‌توجهی نشان نداده‌اند. با این حال، شایان ذکر است که قیمت آنها در سال جدید بیشتر یک روند نزولی را تجربه کرده است.
این روند در شاخص قدرت نسبی (RSI) دوج کوین و شیبا هم مشهود است که زیر خط خنثی باقی مانده است. شاخص مکدی (MACD) هر دوی این رمزارزها هم زیر سطح صفر بوده و میانگین متحرک کوتاه‌مدت آنها نیز به عنوان یک مقاومت عمل می‌کند که افزایش احساسات نزولی در این دو بازار را نشان می‌دهد.

بررسی‌های بیشتر همچنین نشان می‌دهند که روند کاهشی مشابهی در حجم معاملات دوج کوین و شیبا هم وجود دارد. طبق گزارش‌ها، حجم معاملات دوج کوین از بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در ابتدای ماه ژانویه به حدود ۳۲۲ میلیون دلار فعلی رسیده است.

به طور مشابه، حجم معاملات شیبا هم از بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در ابتدای ژانویه به حدود ۱۰۸ میلیون دلار در زمان نگارش این خبر کاهش یافته است.

همه این عوامل، باعث افزایش نگرانی معامله‌گران درباره روند قیمت دو میم کوین برتر بازار شده است. باید منتظر ماند و دید که آیا این دو رمزارز می‌تواند تاج و تخت بازار میم کوین‌ها را همچنان حفظ کنند یا جایگاه خود را از دست خواهند داد.

ambcrypto

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT