حساب PayPal Balance

حساب PayPal Balance (حساب قبلی PayPal Cash & Cash Plus) – کارمزدها و ویژگی‌ها

زمان مطالعه 5 دقیقه

پی پال به طور گسترده ای به عنوان راهی برای پرداخت آنلاین استفاده می شود، اما این تمام کاری نیست که می تواند انجام دهد. حساب PayPal Balance چیست؟

شما همچنین می توانید پول را در PayPal نگه دارید، در چیزی که در ایالات متحده به عنوان حساب پی پال Balance شناخته می شود (که قبلاً حساب PayPal Cash & Cash Plus نامیده می شد)

حساب PayPal Balance چیست؟

به سادگی مکانی در PayPal است که می توانید پول را در آن ذخیره کنید – نه پول در حساب بانکی یا کارت اعتباری خود، بلکه پولی که در خود PayPal نگهداری می شود.

در سال 2021، PayPal ویژگی‌های حساب‌های PayPal Cash و PayPal Cash Plus را یکپارچه کرد و نام این ویژگی را به حساب‌های PayPal Balance تغییر داد.

حساب PayPal Balance ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌کند، از جمله امکان دریافت، نگهداری و انتقال وجه، تبدیل ارز، برداشت وجه به حساب‌های بانکی مرتبط یا کارت‌های نقدی، و خرید با استفاده از کارت نقدی با نام تجاری PayPal.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که برای ادامه استفاده از خود پی پال نیازی به حساب PayPal Balance ندارید: تا زمانی که یک حساب بانکی و/یا اعتبار یا بدهی دارید می توانید از PayPal برای ارسال و دریافت پول استفاده کنید. کارت متصل شد

در این صورت، پول مستقیماً از طریق PayPal بدون توقف در آنجا می رود.

با حساب PayPal Balance چه کاری می توانم انجام دهم؟

اگر از نظر فنی برای ادامه استفاده از PayPal به یکی نیاز ندارید، ممکن است تعجب کنید که آیا واقعاً نیاز به دریافت حساب PayPal Balance دارید یا خیر. در اینجا برخی از ویژگی های ارائه شده توسط PayPal Balance آورده شده است:

وجوه دریافت کنید.

وجوه خود را در حساب PayPal Balance خود ذخیره کنید

وجوه خود را از یک ارز به ارز دیگر تبدیل کنید

وجوه را به کارت بدهی یا حساب بانکی مرتبط خود برداشت کنید

انتقال وجه برای خرید کالا و خدمات

ارسال و درخواست “تراکنش های شخصی” از دوستان و خانواده

خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال خاص

با استفاده از کارت نقدی متصل به حساب PayPal Balance خود، در فروشگاه خرید کنید

با استفاده از کارت بدهی با مارک پی پال که به حساب موجودی PayPal شما مرتبط است، پول نقد را از دستگاه های خودپرداز برداشت کنید.

سپرده مستقیم را تنظیم کنید.

کارمزد حساب PayPal Balance

در مورد کارمزدها، خبرهای خوب و بد وجود دارد. خبر خوب این است که حساب PayPal Balance هیچ کارمزد خاصی برای راه اندازی یا نگهداری ندارد.

یک خبر خوب دوم نیز وجود دارد: پرداخت از حساب PayPal Balance اغلب ارزان تر از استفاده از کارت اعتباری یا نقدی با PayPal است.

خبر بد این است که هنوز طیف وسیعی از هزینه ها وجود دارد که ممکن است در نهایت مجبور شوید هنگام استفاده از خدمات مختلف موجود، آنها را بپردازید.

این لیست قطعی از هزینه ها نیست، فقط برخی از مواردی است که احتمالاً بر شما تأثیر می گذارد. مخصوصاً مراقب کارمزدهای بین المللی با PayPal باشید، چه از حساب PayPal Balance استفاده می کنید یا نه.

یک حساب عاقل دریافت کنید – موجودی چند ارزی برای پوشش نیازهای شما

با یک حساب Wise، به موجودی چند ارزی دسترسی خواهید داشت که به شما امکان می دهد پول را با بیش از 50 ارز ذخیره کنید. همچنین جزئیات حساب محلی برای انگلستان، منطقه یورو، لهستان، استرالیا، نیوزیلند، ایالات متحده و غیره را دریافت خواهید کرد. پرداخت و دریافت پول از سراسر جهان آسان است. به علاوه، اگر کارت وایز را با هزینه سفارش دهید، می‌توانید بدون کارمزد تراکنش خارجی به صورت آنلاین هزینه کنید.

امکانات عبارتند از:

نقل و انتقالات پولی کم هزینه، با استفاده از نرخ متوسط بازار به اضافه کارمزد ناچیز²

50+ ارز را در حساب خود مدیریت کنید

جزئیات بانک محلی برای پرداخت به 10 ارز مختلف

بدهی مستقیم چند ارزی

با پرداخت هزینه، کارت وایز را برای هزینه کم در 174 کشور سفارش دهید.

با Wise، نرخ متوسط بازار را برای همه تراکنش‌ها اعمال می‌کنید – و هیچ کارمزد تراکنش خارجی وجود ندارد. فقط یک هزینه شفاف².

لطفاً شرایط استفاده را برای منطقه خود ببینید یا برای اطلاعات به روز قیمت و هزینه به Wise Fees & Pricing مراجعه کنید.

سوالات متداول

هنوز می خواهید درباره حساب PayPal Balance بیشتر بدانید؟ در اینجا چند پاسخ بیشتر برای شما وجود دارد

آیا به حساب PayPal Balance نیاز دارم؟

نه، شما ندارید. شما می توانید بدون استفاده از پی پال به خوبی استفاده کنید.

اگر می‌خواهید پول را در پی پال ذخیره کنید، واقعاً به یکی نیاز دارید. می توانید بدون هیچ هزینه ای یکی را راه اندازی کنید.

چگونه یک حساب PayPal Balance ایجاد کنم؟

این ساده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد، زیرا فقط یک برنامه افزودنی از حساب اصلی PayPal شما است که از همان جزئیات ورود استفاده می‌کند.

یکی از گزینه های ایجاد حساب PayPal Balance زمانی می آید که شخصی برای شما پول می فرستد. وقتی به PayPal رسید، و شما آن را پذیرفتید، این گزینه به شما داده می‌شود که آن را مستقیماً به بانک خود منتقل کنید یا «آن را در PayPal نگه دارید». اگر «آن را در PayPal نگه دارید» انتخاب کنید، متوجه می‌شوید که یک حساب PayPal Balance راه‌اندازی می‌کنید.

آیا حساب PayPal Balance امن است؟

در حالی که احتمالاً پول شما در حساب PayPal Balance خوب باشد، شایان ذکر است که FDIC تضمین نمی شود مگر اینکه حساب PayPal Balance را با کارت نقدی PayPal دریافت کنید.

این بدان معناست که اگر اتفاقی برای حساب PayPal Balance شما بیفتد، نمی‌توانید آن را به همان روشی که با یک حساب بانکی تحت پوشش FDIC انجام می‌دهید، مطالبه کنید.

نتیجه گیری

در مجموع، ساده‌ترین کار این است که حساب PayPal Balance را به‌عنوان پسوند حساب PayPal معمولی در نظر بگیرید. اگر برای شما مفید است که به جای استفاده از موجودی بانکی یا کارت اعتباری/دبیت هر بار، پول را در PayPal ذخیره کنید، این روشی است که می توانید انجام دهید.

در غیر این صورت، ممکن است بدون آن خوب باشید. و اگر تصمیم گرفتید که باید از یکی استفاده کنید، می‌تواند ارزش حساب PayPal Balance با کارت بدهی PayPal را داشته باشد، که با پوشش FDIC و البته تمام مزایای کارت نقدی نقدی همراه است.

با این حال، مانند همیشه، مطمئن شوید که دقیقاً می دانید برای چه چیزی ثبت نام می کنید – از جمله تمام هزینه های احتمالی که ممکن است با آن روبرو شوید. کارمزدهای بین‌المللی به‌ویژه اغلب برای پی‌پال مشکل‌ساز هستند، اما اگر بخواهید پول را سریع از حساب پی‌پال خارج کنید و به حساب بانکی‌تان وارد کنید، ۱.۷۵ درصد کارمزد¹ نیز برای انتقال فوری پرداخت می‌کنید. ارزششو داره؟ این در نهایت به شما بستگی دارد.

این نشریه فقط برای اهداف اطلاعات عمومی ارائه شده است و در نظر گرفته نشده است که تمام جنبه های موضوعاتی را که به آن می پردازد پوشش دهد. در نظر گرفته نشده است که توصیه ای باشد که باید به آن تکیه کنید. شما باید قبل از انجام یا خودداری از هرگونه اقدامی بر اساس محتوای این نشریه مشاوره تخصصی یا تخصصی دریافت کنید. اطلاعات این نشریه به منزله مشاوره حقوقی، مالیاتی یا دیگر حرفه ای از TransferWise Limited یا شرکت های وابسته به آن نیست. نتایج قبلی یک نتیجه مشابه را تضمین نمی کند. ما هیچ اظهارنظر، ضمانت یا تضمینی، خواه صریح یا ضمنی، مبنی بر دقیق، کامل یا به روز بودن محتوای نشریه نمی دهیم.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT