خدمات حمل و نقل بین المللی

10 محبوب ترین خدمات حمل و نقل بین المللی

زمان مطالعه 10 دقیقه

خدمات حمل و نقل زیادی وجود دارد که می توان از بین آنها انتخاب کرد، اما کدامیک بهترین هستند؟  خدمات حمل و نقل بین المللی را بشناسید.

امتیاز کلیدی:

. برخی از عواملی که هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین خدمات حمل و نقل بین المللی باید در نظر گرفته شوند عبارتند از: سرعت تحویل، محدودیت های حمل و نقل، تحویل آخر هفته، بیمه، ردیابی و موارد دیگر.

. DHL، FedEx، DB Schenker و UPS برخی از محبوب ترین خدمات حمل و نقل هنگام ارسال کالا به خارج از کشور هستند.

. با Easyship ارتباط برقرار کنید و رشد جهانی را امروز باز کنید. با 91% تخفیف در نرخ حمل و نقل از شبکه عظیم پیک های محلی و اصلی ما در سراسر جهان، بلافاصله پس انداز کنید.

تا 91% در حمل و نقل صرفه جویی کنید

در سراسر 550+ خدمات پیک

از هر بازاریاب بپرسید، آنها به شما خواهند گفت که کلید رشد کسب و کار شما این است که مخاطبان خود را در جایی که هستند ملاقات کنید. در مورد رشد یک برند محبوب بین المللی، احتمالاً باید حمل و نقل بین المللی را شروع کنید.

برای راه اندازی برند جهانی خود، باید با شرکت های حمل و نقل بین المللی شریک شوید که بهترین نرخ حمل و نقل و مطمئن ترین خدمات را به شما ارائه می دهند تا مشتریان شما را راضی نگه دارند.

شرکت‌های بسیار زیادی وجود دارند که در سطح بین‌المللی ارسال می‌کنند، و شما می‌توانید پیک یا پیک را انتخاب کنید! – بهترین نیازهای کسب و کار شما را برآورده می کند. زیبایی حمل و نقل این است که می توانید انتخاب کنید و انتخاب کنید که با کدام پیک ها و برای چه کاری کار می کنید.

مقاله زیر یک مرور کلی از 10 پیک برتری که بسته‌ها را به خارج از کشور ارسال می‌کنند و اینکه چگونه می‌توانید از ابزارهای حمل و نقل Easyship برای مقایسه آنها استفاده کنید، ارائه می‌کند. بیا شروع کنیم!

نحوه انتخاب بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی

در اینجا عواملی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد شرکت هایی که محموله های تجارت الکترونیک جهانی خود را واگذار کنند، در نظر بگیرید.

سرعت تحویل

برای تحویل سریع‌تر، کار با یک شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی که می‌تواند تحویل‌های حیاتی ماموریت را از طریق حمل و نقل یک شبه یا حمل و نقل هوایی سریع انجام دهد، می‌تواند هنگام رسیدگی به موقعیت‌های بحرانی نجات ‌بخش باشد. کار با شرکت های حمل و نقل بین المللی که حمل و نقل عالی اقیانوس یا LTL را ارائه می دهند، برای تحویل آهسته ترفندی را انجام می دهد.

در هر صورت، به خاطر داشته باشید که کار با سریع‌ترین شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی با نرخ حمل و نقل اضافی همراه است، در حالی که ارزان‌ترین پیک حمل‌ونقل بین‌المللی ممکن است نرخ‌های مطلوب، اما سرعت کمتری داشته باشد.

محدودیت های حمل و نقل

محدودیت های حمل و نقل به اشکال مختلفی صورت می گیرد. شما می خواهید مواد خطرناک را در نظر بگیرید، زیرا همه شرکت ها با محصولات حاوی مواد خطرناک کار نمی کنند.

علاوه بر این، محدودیت وزن و محدودیت اندازه وجود دارد. شما باید با محدودیت های اندازه و وزن شرکت های حمل و نقلی که قصد همکاری با آنها را دارید، آشنا باشید.

تحویل آخر هفته

گاهی اوقات، تاریخ تحویل خریداران شما با آخر هفته‌ها مصادف می‌شود، و اگر یک شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی در آخر هفته‌ها تحویل ندهد، باید دو روز کاری دیگر تا دوشنبه – هفته بعد – منتظر بمانند. این کمک می کند که بدانید آیا شرکت های حمل و نقلی که خدمات آنها را در نظر دارید شنبه ها ارائه می دهند یا خیر.

بیمه

اگر بسته شما در حین حمل و نقل گم شود یا آسیب ببیند چه اتفاقی می افتد؟ حمل و نقل بین المللی پر از ریسک است، بسیار بیشتر از حمل و نقل داخلی، که پوشش بیمه را یک ضرورت می کند.

بسیاری از شرکت های حمل و نقل پوشش بیمه ای ارائه می دهند، اما، اگر نه، عاقلانه است که بیمه نامه خود را تنظیم کنید. Easyship به شما بیمه ای تا سقف 10000 دلار ارائه می دهد تا محموله خود را در حین حمل و نقل ایمن کنید.

ردیابی

حمل و نقل بین المللی بیشتر از تحویل داخلی طول می کشد، و انتظار طولانی می تواند به کابوس ناامیدی برای خریداران شما تبدیل شود، زیرا آنها نمی توانند ببینند چه اتفاقی برای اقلام گرانبهای خود در حمل و نقل می افتد. این باعث می‌شود که قابلیت‌های ردیابی بسته‌ها عاملی حیاتی برای تصمیم‌گیری در مورد بهترین خدمات حمل‌ونقل بین‌المللی در نظر گرفته شود.

نرخ حمل و نقل

یافتن یک گزینه ارزان برای ارسال بسته‌ها به خارج از کشور می‌تواند برای شما تغییر کند. شما باید انواع هزینه های حمل و نقل و تخفیف های ارائه شده توسط پیک های بین المللی مختلف را بشناسید و مقایسه کنید.

اطمینان حاصل کنید که بین نرخ حمل و نقل و سایر عوامل تعادل برقرار کنید، زیرا ممکن است ارزان‌ترین گزینه‌ها سرعت یا خدمات مشتری مشابه گزینه‌های گران‌تر را نداشته باشند.

تحویل از راه دور

حمل و نقل بین المللی به این معنی است که شما بسته هایی را برای خریداران در کشورهای مختلف ارسال می کنید و ممکن است در نزدیکی شهرهای بزرگ قرار نگیرند. شما باید بدانید که آیا حامل شما به مناطق دورافتاده و روستایی به مقاصد مختلفی که می‌خواهید حمل کنید، تحویل می‌دهد یا خیر.

اگر آنها با یک شرکت حمل‌ونقل شخص ثالث برای انجام تحویل‌های مایل آخر در مناطق روستایی همکاری می‌کنند، باید بدانید که این موضوع چگونه بر کیفیت خدمات و قابلیت‌های ردیابی بسته‌ها تأثیر می‌گذارد تا در نهایت با مشتریان ناراضی مواجه نشوید.

خدمات مشتری

هنگام انتخاب شرکتی برای تحویل کالاهای جهانی شما، پشتیبانی مشتری را نمی توان از معادله کنار گذاشت. اگر پیک شما پاسخگو نیست یا به نحو دیگری مفید نیست، نه تنها می تواند برای شما، بلکه برای مشتری شما نیز ناامید کننده باشد و حتی می تواند باعث شود که پس از خرید، تصوری منفی از کسب و کار شما ایجاد کند.

تا 91% در حمل و نقل صرفه جویی کنید

در سراسر 550+ خدمات پیک

10 بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی

در اینجا خلاصه ای از بهترین شرکت های حمل و نقل بین المللی برای حمل و نقل به خارج از کشور وجود دارد. بهترین خدمات برای حمل و نقل بسته های بین المللی به نیاز و موقعیت مشتریان شما بستگی دارد.

1. DHL

DHL یک شرکت حمل و نقل بین المللی برتر است که تعادل ظریفی را بین خدمات حمل و نقل بین المللی سریع و ارزان برقرار می کند. این شرکت به عنوان یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل بین المللی با شبکه لجستیکی گسترده برای ارسال محموله های شما به صدها کشور مختلف در سراسر جهان یک شبه در نظر گرفته می شود.

DHL بهترین است برای …

. آنها تحویل سریع بسته های کوچک را در سراسر جهان انجام می دهند

. وقتی محموله های شما تحت کالاهای خطرناکی قرار می گیرند که نیاز به جابجایی و اسناد خاص دارند، DHL یک رقیب قوی است.

. گزینه‌هایی مانند حمل‌ونقل جاده‌ای و ریلی، و همچنین حمل‌ونقل استاندارد بین‌المللی هوایی و اقیانوسی

. گزینه های حمل و نقل هوایی سریع

تحویل از راه دور

با این حال، DHL در داخل ایالات متحده ارسال نمی کند و حیوانات زنده را حمل نمی کند.

2. FedEx

FedEx یکی از بزرگترین و رقابتی ترین شرکت های حمل و نقل بین المللی است. ممکن است زمانی که نیاز به حمل بین ایالات متحده و کشور دیگری دارید، این شرکت حامل مورد استفاده شما باشد

FedEx بهترین است برای:

. محموله های بین المللی ظریف و شکننده

. خدمات حمل و نقل تحت کنترل آب و هوا برای محصولات حساس به دما و فاسد شدنی

. زمان‌های ارسال سریع‌تر، مانند خدمات تحویل بین‌المللی شبانه و دو روزه با قیمت‌های مقرون به صرفه

. گزینه های حمل و نقل بار با اولویت و اقتصادی برای حمل و نقل LTL

. ردیابی در سطح پالت که دید را برای هر پالت در محموله شما حفظ می کند

. وزن کل محموله نامحدود، به استثنای لغزش های بالای 2200 پوند، نیاز به تایید ویژه دارد.

. خدمات مشتری

. تحویل های شنبه

3. DB Schenker

DB Schenker یکی از بزرگترین شرکت های بین المللی است که دفتر مرکزی آن در آلمان و بیش از 2000 مکان در سراسر جهان است. این پیک بین المللی خدمات حمل و نقل زمینی، هوایی اقیانوسی و تحویل بسته را ارائه می دهد و گزینه ای عالی برای تمام نیازهای حمل و نقل شما در اروپا یا حمل و نقل بین المللی است.

DB Schenker برای موارد زیر بهترین است:

. خدمات بسته بندی در سراسر اروپا

. خدمات حمل و نقل کمتر از بار (LTL) در 720 شعبه در سراسر اروپا

. سریعترین حمل و نقل بین المللی باربری زمینی با گزینه های زمان تحویل ثابت

. حمل و نقل در سراسر جهان از طریق حمل و نقل دریایی و حمل و نقل هوایی

. ارزان ترین حمل و نقل بین المللی از طریق حمل و نقل هوایی اقتصادی

. ردیابی بدون درز بسته بین المللی و زمان حمل و نقل ثابت

. راه حل های حمل و نقل برای محصولات نوشیدنی غذایی فاسد شدنی

در حالی که DB Shenker برای حمل و نقل هوایی یا اقیانوسی گزینه بسیار خوبی است، اما برای خدمات LTL و بسته در خارج از اروپا گزینه خوبی نیست و اگر بازار هدف شما در اروپا نیست، ممکن است لازم باشد پیک بین المللی دیگری برای این خدمات پیدا کنید.

5. R+L Carriers

این شرکت برای حمل بار کامل (FTL) و LTL بسیار عالی است و ناوگانی متشکل از 1300 تراکتور تریلر را اداره می کند. R + L همچنین حمل و نقل بین المللی هوایی و اقیانوسی را فراهم می کند.

حامل های R+L برای موارد زیر بهترین است:

. محموله های با ارزش یا پرخطر

. محموله هایی که نیاز به کنترل دما دارند

. محموله های LTL بین ایالات متحده و مکزیک

. حمل و نقل بین المللی سریع از طریق گزینه های حمل و نقل سریع مانند R+L Business Critical Guaranteed AM، R+L Business Critical Weekend Express، و R+L Business Critical Guaranteed Hourly Window.

اگرچه حامل های R+L برای محموله های حساس بین المللی بسیار عالی هستند، اما خدمات حمل و نقل بسته های کوچک را ارائه نمی دهند.

6. UPS

UPS نباید زیر رادار شما پرواز کند. این پیک بین‌المللی جدا از اینکه نامی آشنا در ایالات متحده برای خدمات داخلی فوق‌العاده‌اش است، دارای یک شبکه لجستیکی گسترده در بیش از 220 کشور و منطقه در سراسر جهان است و به اندازه کافی همه کاره است که تقریباً همه انواع نیازهای حمل و نقل را برآورده می‌کند.

UPS برای موارد زیر بهترین است:

. حمل و نقل حیوانات زنده و اهلی

. حمل کالاهای خطرناک

. تحویل تمام بسته های بسته در مدت پنج روز پس از دریافت آنها

. گزینه های تحویل شبانه و دو روزه برای خدمات سریع با هزینه اضافی

. حمل و نقل دریایی و هوایی در سراسر جهان

. خدمات حمل و نقل زمینی سریع برای محموله ها از ایالات متحده به مکزیک

. ابزارهای وب سایت برای کمک به پر کردن اسناد گمرکی و برنامه ریزی حمل و نقل

. قابلیت ردیابی آنلاین پیشرفته

6. YRC Freight

اگر می‌خواهید محموله‌های بزرگ را به صورت بین‌المللی یا داخلی در آمریکای شمالی ارسال کنید، YRC Freight یک گزینه رقابتی برتر است که باید در نظر بگیرید. حمل و نقل YRC برای حمل و نقل LTL عالی است، اما خدمات حمل و نقل آنها محدود به آمریکای شمالی است.

حمل و نقل YRC بهترین است برای:

. تحویل دو روزه و شبانه

. محموله های کنترل شده با دما

. بهترین نرخ های بین المللی برای حمل بار به کانادا یا مکزیک از ایالات متحده

. گزینه های حمل و نقل هوایی سریع برای محموله های مهم به موقع

. بدون محدودیت اندازه یا وزن، آن را برای محموله های بزرگ مناسب می کند

7. DTDC

DTDC مستقر در بمبئی دارای شبکه گسترده ای است و خدمات حمل و نقل خود را به بیش از 240 کشور در سراسر جهان گسترش می دهد. اگر به دنبال بهترین پیک بین المللی برای ارائه خدمات به مشتریان خود در هند هستید، با DTDC اشتباه نخواهید کرد.

DTDC برای موارد زیر بهترین است:

. خدمات ارسال فوری پست و بسته در سراسر هند

8. Blue Dart

این شرکت پیک بین المللی مستقر در چنای، خدمات خود را به بیش از 220 کشور در سراسر جهان گسترش می دهد و در 33739 منطقه کانال دارد. برای خدمات حمل و نقل داخلی و بین المللی در سراسر آسیا مشهور است.

دارت آبی بهترین است برای:

. حمل و نقل کالاهای الکترونیکی، دارویی، جواهرات و جواهرات، قطعات خودرو و پوشاک

. حمل و نقل در آسیا

9. PostNL

مستقر در اروپا، PostNLos خدمات پیک بین المللی خود را در کشورهایی مانند هلند، ایتالیا، آلمان و بریتانیا ارائه می دهد. اگر می خواهید به مشتریان خود در منطقه یورو یک تجربه حمل و نقل ساده ارائه دهید، PostNL ممکن است یکی از پیک های حمل و نقل باشد.

PostNL بهترین است برای:

. بسته های کوچک، نامه به اندازه پاکت، و تجارت الکترونیک

. حمل و نقل بین کشورهای اروپایی

10. Royal Mail

Royal Mail یک شرکت حمل و نقل بین المللی است که متعلق به دولت بریتانیا است. رویال میل که در سال 1516 تأسیس شد، به عنوان یکی از امن ترین و قابل اعتمادترین شرکت های حمل و نقل بین المللی در نظر گرفته می شود زیرا خدمات پیک بین المللی عالی و شفاف را ارائه می دهد.

پست سلطنتی بهترین است برای:

. حمل و نقل در انگلستان

. تحویل روزانه، به غیر از یکشنبه ها و تعطیلات بانکی

خدمات حمل و نقل بین المللی خود را با Easyship مقایسه کنید

همانطور که می بینید، هنگام انتخاب پیک بین المللی مناسب برای تحویل بسته های خود در سراسر جهان باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. بررسی همه عوامل و گرفتن یک تصمیم آگاهانه – یا مجموعه ای از تصمیمات در صورت ترکیب و تطبیق خدمات، می تواند بسیار چالش برانگیز باشد.

Easyship ابزارهای حمل و نقل را فراهم می کند تا به شما کمک کند شرکت های حمل و نقل بین المللی را جستجو کنید و تصمیم خود را بدون دردسر بگیرید. به علاوه طیف وسیعی از ویژگی‌های کاربردی آسان برای کمک به کارآفرینان جاه‌طلب تجارت الکترونیکی بدون زحمت تجربه تحویلی را که مشتریان دوست دارند ایجاد کنند. برخی از محبوب ترین ویژگی های امروز ما را بررسی کنید:

ما همچنین طیف وسیعی از ابزارهای حمل و نقل با استفاده آسان را ارائه می دهیم تا به ساده سازی تجربه حمل و نقل شما و خوشحال کردن خریداران شما کمک کند. ویژگی های محبوب عبارتند از:

. ابزار مقایسه: ابزار مقایسه پیک ما صاحبان فروشگاه های آنلاین را قادر می سازد تا خدمات حمل و نقل مختلف ارائه شده توسط هر پیک را ارزیابی کنند و شما را قادر می سازد تا مقرون به صرفه ترین روش حمل و نقل را بر اساس عوامل مختلف فراتر از قیمت انتخاب کنید.

. بیمه: Easyship با ارائه پوشش بیمه ای برای بسته های شما در حین حمل و نقل، آرامش خاطر را به شما ارائه می دهد، و اطمینان حاصل می کند که می توانید با اطمینان حمل کنید، با پوشش تا سقف 10000 دلار.

. ردیابی: دید بسته را افزایش دهید و مشتریان خود را با ایمیل‌های ردیابی با مارک سفارشی و هشدارهای پیام خودکار در طول سفر تحویل مطلع کنید.

. ماشین حساب نرخ حمل و نقل: از ماشین حساب نرخ حمل و نقل ما برای مقایسه موثر نرخ های حمل و نقل ارائه شده توسط حامل های مختلف استفاده کنید و فرآیند تصمیم گیری خود را ساده کنید.

نرخ در پرداخت: این ویژگی محبوب برای همه دارندگان فروشگاه آنلاین ضروری است! بدون زحمت کاتالوگ های محصولات خود را آپلود کنید و قوانین حمل و نقل را پیکربندی کنید. اتصال خودکار مشتریان خود با بهترین گزینه های پیک برای هر مقصد

برای اتصال به شبکه جهانی ما با بیش از 250 راه حل حمل و نقل و تخفیف تا 91٪ تخفیف، همین امروز برای یک اکانت کاربری Easyship ثبت نام کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT