خرید آنی آلتکوین

خرید آنی آلتکوین : بهترین آلت کوین ها

زمان مطالعه 3 دقیقه

آلت‌کوین به انگلیسی Altcoin، به ارزهای دیجیتالی گفته می‌شوند که بعد از بیت کوین وارد بازار شده‌اند. البته، برخی از کاربران بیت کوین و اتریوم را ارزهای اصلی و رمزارزهای دیگر را آلتکوین می‌نامند، چون که آن‌ها از فورک این دو ارز به وجود آمده‌اند؛ فورک به معنی دو تکه‌شدن بلاک‌چین بیت کوین و اتریوم است. آلت کوین از واژه Alternative به معنی جایگزین و Coin به معنی بیت کوین ترکیب شده است و به طور کلی به ارزهایی که با هدف جایگزین‌شدن برای بیت کوین طراحی شده‌اند را آلت‌کوین می‌نامند. برای خرید آنی آلتکوین می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید آنی آلتکوین

خرید آنی آلتکوین

آلت کوین در لغت به معنی سکه جایگزین است. واژه Alt در انگلیسی به معنی Alternative است که در فارسی به معنی جایگزین یا همان آلترناتیو است پس آلت کوین به معنی کوین‌های جایگزین است اما فعالان ایرانی حوزه کریپتوکارنسی نیز از همان واژه آلت کوین برای اشاره به آن استفاده می‌کنند. به طور کلی، آلت کوین به ارزهای دیجیتالی گفته می‌شود که بعد از موفقیت چشمگیر بیت کوین راه اندازی شده‌اند. در حقیقت، آلت کوین‌ها برای رفع محدودیت‌های بیت‌کوین ایجاد شده‌اند و تلاش می‌کنند تا با استفاده از تکنولوژی‌های جدید با بیت کوین وارد رقابت شوند.

بهترین آلت کوین ها

اتریوم
قبل از هرچیزی باید بدانیم که اتریوم نیز مانند بیت کوین دارای ساختاری غیرمتمرکز است و هیچ‌ ارگانی اجازه کنترل و دخالت در اکوسیستم آن را ندارد. به طور کلی، آن چه که اتریوم را برای کاربران جذاب می‌کند این است که شبکه اتریوم توانایی کارهایی فراتر از پردازش تراکنش‌های مالی را دارد. برگ برنده اتریوم مقوله قراردادهای هوشمند (Smart Contract) است که به توسعه‌دهندگان اجازه خلق هر نوع برنامه غیرمتمرکزی (dApps) را می‌دهد.

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) خالق ارز دیجیتال اتریوم است. او در سال 2013ف ایده اولیه خود را در قالب یک وایت پیپر (White Paper) منتشر کرد و برای برخی از دوستان خود فرستاد. پس از آن حدود 30 نفر جذب ایده شده و با وی تماس گرفتند. او همچنین ایده اتریوم را در کنفرانس بیت کوین در سال 2014 مطرح کرد و با استقبال زیادی مواجه شد.

ریپل
اولین چیزی که با مشاهده ریپل به ذهن ما می‌آید، نماد ارز دیجیتال بومی آن یعنی XRP است اما باید بدانید که ریپل (Ripple) با XRP متفاوت است. نکته پر اهمیت دیگر این است که پلتفرم ریپل با پروژه‌های قدیمی‌تر از خود متفاوت است و در حقیقت می‌توان گفت که انقلابی نو در صنعت ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. اگر بخواهیم عامیانه‌تر صحبت کنیم، زمانی که اتریوم یا بیت کوین خریداری می‌کنیم فقط بر روی این دو ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌ایم اما با خرید ریپل الزاما بر روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری نکرده‌اید.

کاردانو
کاردانو در سال 2015 آغاز به کار کرد و ارز دیجیتال آن یعنی ADA در سال 2018 طی عرضه اولیه توانست 63 میلیون دلار سرمایه اولیه کسب کند. توسعه دهنده اصلی کاردانو چارلز هاسکینسون است که سابقه کار در پروژه اتریوم را دارد. او هدف اصلی پلتفرم کاردانو را ایجاد بستری برای پردازش تراکنش‌های بیشتر با سرعت بیشتر و کارمزد کمتر بیان کرده است.

بلاکچین کاردانو دو لایه جداگانه دارد که این تکنولوژی باعث انعطاف‌پذیری و کارآمدی بیشتر آن به نسبت بلاکچین پروژه‌های دیگر می‌شود. به عبارت ساده‌ترف این انعطاف‌پذیری باعث می‌شود که توسعه‌‌دهندگان بتوانند الفبای بلاکچین آن را با توجه به مقررات کشور خود تغییر دهند و نحوه دسترسی و ذخیره‌سازی اطلاعات در آن را سفارشی‌سازی کنند.

لایت کوین
لایت کوین (Litecoin) یکی از بهترین و قدیمی‌ترین آلت‌کوین‌ها به شمار می‌رود. این رمزارز توسط یکی از توسعه‌دهندگان گوگل به نام چارلی لی در سال 2011 ایجاد شده است. این پروژه با اعمال تغییرات در کدها و پروتکل بیت‌کوین و در کل با هدف رفص مشکلات و ضعف‌های بیت کوین ایجاد شده است. تعبیر زیبایی در فضای مجازی وجود دارد که لایت کوین را به نقره و بیت کوین را به طلا تشبیه کرده است که نشان از ارزش بالای این آلت کوین دارد.

پولکادات
پولکادات (Polkadot) یک پروژه رمزارزی است که برای توسعه‌دهندگان ایجاد شده است. در حقیقت، پولکادات با شبکه‌ای یکپارچه از بلاکچین‌های هدفمند مشکلات مربوط به تعامل بین پروژه‌های مختلف را از بین برده است. علاوه بر این، مشکل اساسی پلتفرم‌های رمزارزی یعنی عدم مقیاس‌پذیری و مقرون‌ به‌صرفه‌ نبودن با اتکا به پولکادات حل شده است. به عبارت ساده، پولکادات یک بلاکچین است که بلاکچین‌های دیگر را به یکدیگر وصل می‌کند و مشکل کندی ارتباط بین بلاکچین‌های عمومی و خصوصی را از بین می‌برد.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT