خرید آنی اکسی اینفینیتی (AXS)

خرید آنی اکسی اینفینیتی (AXS) | خرید ارز اکسی اینفینیتی (AXS)

زمان مطالعه 2 دقیقه

سال ۲۰۲۲ است و این بدان معناست که می‌توانید با بازی کردن و پرورش حیوانات خانگی مجازی درآمد کسب کنید. یک راه آسان برای این کار، اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) است که یک بازی NFT و اکوسیستمی است که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. این بازی که ترکیبی از عناصر بازی‌های Pokémon و CryptoKitties است، دو توکن دارد که یکی از آنها ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی (AXS) است. برای خرید آنی اکسی اینفینیتی (AXS) از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید آنی اکسی اینفینیتی (AXS)

AXS یک توکن حاکمیتی است و SLP (Smooth Love Potion) توکن دیگر این بازی است که برای تولید اکسی‌های (Axie) جدید استفاده می‌شود.

خرید آنی اکسی اینفینیتی (AXS)

توکن AXS (Axie Infinity Shard) نه تنها یک توکن حاکمیتی است، بلکه به دارندگان این امکان را می‌دهد که سهام‌گذاری (staking) کرده و پاداش AXS دریافت کنند. این پاداش‌ها از خزانه‌داری انجمن می‌آیند که با کارمزدهای مارکت پلیس و خریدهای درون بازی پر می‌شود.

کل عرضه AXS 270,000,000 عدد خواهد بود. برخی توکن‌ها به فروش عمومی، برخی برای ویژگی‌های بازی برای کسب درآمد و برخی به Sky Mavis و مشاوران پروژه اختصاص داده شده‌اند. عرضه اولیه در اولین فروش عمومی کمتر از ۶۰،۰۰۰،۰۰۰ بود. انتظار می‌رود تعداد توکن‌های منتشر شده تا سال ۲۰۲۶ سالانه افزایش یابد.

نحوه نگهداری AXS

از آنجایی که AXS یک توکن ERC-20 است، می‌توان آن را در هر کیف پول نرم‌افزاری سازگار با ERC-20 مانند Trust Wallet، Binance Chain Wallet، Exodus و همچنین کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند Trezor One یا Ledger Nano X ذخیره کرد. همچنین، می‌توانید AXS را در کیف پول Ronin یک کیف پول تخصصی که برای Axie Infinity ساخته شده نگهداری کنید.

کیف پول رونین چیست؟

کیف پول رونین (Ronin wallet) یک کیف پول ارز دیجیتال است که روی زنجیره جانبی رونین اتریوم کار می‌کند. رونین یک افزونه مرورگر است که به شما امکان می‌دهد با برنامه غیرمتمرکز Axie Infinity (DApp) تعامل داشته باشید. از آنجایی که شبکه اتریوم ترافیک و کارمزدهای بالایی دارد، زنجیره رونین بازی در اکسی اینفینیتی و تعامل با قراردادهای هوشمند آن را بسیار ارزان‌تر می‌کند. همچنین، کیف پول رونین با سایر بازی‌هایی که از بلاکچین رونین استفاده می‌کنند سازگار است.

پل رونین چیست؟

پل رونین (Ronin Bridge) به شما امکان می‌دهد توکن‌ها را از بلاکچین اتریوم به زنجیره جانبی رونین منتقل کنید. اتریوم ارسال شده به بلاکچین به ETH رپد (wrapped ETH) تبدیل می‌شود و می‌توان از آن برای خرید موجودات اکسی، SLP و موارد دیگر استفاده کرد. همچنین، می‌توانید توکن‌هایی را از بلاکچین رونین به اتریوم منتقل کنید تا در بازارهایی مانند بایننس بفروشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT