خرید آنی کادنا (KDA)

خرید آنی کادنا (KDA) | خرید ارز کادنا (KDA)

شبکه کادنا به معرفی راهکارهای مقیاس‌پذیری لایه یک بلاک چین اثبات کار (POW) می‌پردازد که ارائه آن به توسعه‌دهندگان خرد و شرکت‌ها به یک اندازه صورت می‌گیرد. اکوسیستم شبکه ارزی کادنا که نقش تنها بلاک چین هیبرید یا دوگانه مقیاس‌پذیر به‌کاربرنده یک الگوریتم گروهی بر پایه اثبات کار را ایفا می‌کند، هم شبکه‌های عمومی و هم شبکه‌های خصوصی را عرضه می‌کند؛ از این‌رو پروژه ارز دیجیتال KDA یکی از پیشروان این صنعت محسوب می‌شود و توکن محلی آن که KDA نام دارد، توانسته رشد نرخ‌های خوبی را مشاهده کند. برای خرید آنی کادنا (KDA) از لینک زیر ثبت سفارش نمایید: 

خرید آنی کادنا (KDA)

خرید آنی کادنا (KDA)

کادنا یک فناوری مقیاس‌پذیر است که با توسعه‌دهندگان سازگاری دارد و میزان امنیت بلاک چین‌های اثبات کار از جمله بیت کوین توسط آن انجام می‌گیرد. در مبحث این ارز دیجیتال خوب است که با بنیان‌گذاران این نوع ارز آشنا شوید.

خرید آنی کادنا (KDA)

خرید آنی کادنا (KDA)

در سال ۲۰۱۶ استوارت پوپجی و ویل مارتینو کادنا برای تأسیس کادنا اقدام کردند. این دو شخص در امور مالی سنتی اعضای سابق تیم توسعه بلاک چین JPMorgan  سابقه زیادی داشتند. از آنجا که آن‌ها درک عمیقی از سیستم مالی و شبکه بلاک چین داشتند، شرایطی برایشان فراهم شد تا بتوانند کادنا را برای برخورد با مسائل CeFi  و DeFi از قبیل سرعت، مقیاس‌پذیری و امنیت طراحی کنند.

مشخصات و خدمات خاص ارز دیجیتال کادنا

 دغدغه‌های اصلی بازار ارزهای دیجیتال از جمله حریم خصوصی، امنیت، سرعت، دقت تراکنش‌ها و همچنین توان عملیاتی زیاد و درک فنی اشخاص عادی برای دسترسی‌داشتن به اکوسیستم توسط کادنا برطرف خواهد شد.

تأسیس این پلتفرم به‌کمک پیشگامان صنعت بلاک چین انجام شده است. قراردادهای هوشمند ایمن‌تر، معاملات بدون هزینه، فناوری بلاک چین، پرداخت‌های Defi  و NFT، مصرف انرژی در مقیاس بزرگ، امنیت بزرگ و مقیاس‌پذیری صنعتی مهم‌ترین ویژگی‌های ارز دیجیتال کادنا به شمار می‌آیند. در ادامه برخی از ویژگی‌های این ارز را بررسی می‌کنیم.

بلاک چین ارز دیجیتال کادنا

شبکه بلاک چین کلی جزء تنها شبکه اشتراکی و مقیاس‌پذیر لایه ۱ Proof of Work محسوب می‌شود که در حال حاضر به کار می‌رود. مقیاس‌پذیری و توان عملیاتی از طریق بلاک چین‌های گوناگون مانند بیت کوین حاصل می‌شود. برای اینکه به درخواست‌های بالاتر در شبکه پاسخ داده شود، آن‌ها برای ایجاد یک گسترش شبکه زنده از ۱۰ زنجیره به ۲۰ زنجیره اقدام کردند.

معماری چند زنجیره‌ای اجازه نمی‌دهد کادنا به سقف توان برسد. تنها پلتفرم  Proof of Work مقیاس‌پذیر که روزانه قادر به انجام +۹ میلیون ‌ترید بوده ارز دیجیتال کادناست. هنگامی که میزان تقاضا از شبکه افزایش می‌یابد، مصرف انرژی کادنا تغییر نمی‌کند. معماری خاص آن توانسته آ‌ن‌ها را به تنها پلتفرمی مبدل کند که توانایی ارائه بازده انرژی بالاتری را در مقیاس‌های TPS دارند.

توکن شبکه ارز دیجیتال کادنا

در این بخش می‌خواهیم درباره توکن KDA صحبت کنیم. KDA توکن بومی در شبکه کادناست و برای اینکه محاسبات در زنجیره عمومی Chainweb  کادنا جبران شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کادنا به‌عنوان یک پاداش به آن‌هایی که در زمینه استخراج بلوک‌های موجود در شبکه همچون بیت کوین فعالیت دارند، پرداخت خواهد شد.  به‌طورکلی عرضه توکن‌های کادنا به اندازه ۱ میلیارد توکن است که استخراج آن‌ها در طول ۱۲۰ سال انجام می‌شود. ۱۸۴ میلیون توکن میزان عرضه در حال گردش توکن های کادنا به حساب می‌آید.

نحوه عملکرد هیبرید و دوگانه ارز دیجیتال KDA

علاوه بر مبحث ارز دیجیتال KDA برای بسیاری از افراد بحث اینکه هیبرید و دوگانه کادنا چگونه عمل می‌کنند نیز پیش می‌آید. کادنا یک شبکه چند زنجیره‌ای است که از چند زنجیره مانند بیت کوین به وجود آمده است. در ابتدا که شبکه ارزی کادنا راه‌اندازی شد، از ۱۰ زنجیره برخوردار بود؛ با این حال زیرساخت مقیاس‌پذیر چنین شبکه‌ای می‌توانست سایر زنجیره‌ها را به‌دلیل ارتقای پذیرش و درخواست اضافه کند.

این معماری چند زنجیره‌ای میزان توان عملیاتی و همچنین امنیت را بالا می‌برد و کادنا در طول سال ۲۰۲۰ تعداد زنجیره‌هایش را که ۱۰ واحد بود به ۲۰ واحد رساند و توان عملیاتی خود را افزایش داد. زیرساخت بلاک چین هیبرید کادنا به‌کمک یک مکانیسم برای ساخت غیر هم‌زمان بسیاری از بلاک در زنجیره‌های مشابه گوناگون ولی همه آن‌ها در ارتفاع مساوی عمل خواهد کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT