خرید از سایت FutureLearn

خرید از سایت FutureLearn (فیوچر لرن) | خرید دوره FutureLearn

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت FutureLearn که در زمینه آموزش آنلاین و مجازی فعال است در سالهای اخیر با همکاری خوبی که با دانشگاه های معتبر داشته، توانسته دوره های آموزشی مختلفی را به زبان های انگلیسی، چینی، آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی به صورت اینترنتی و غیر حضوری برگزار کند. این موسسه که در 2013 با 12 پارتنر دانشگاهی شروع به کار کرد هم اکنون با بیش از 200 دانشگاه، کالج، سازمان و موسسه علمی همکاری نزدیک دارد به نحوی که در لیست همکاران بخش موسسات دانشگاهی، دانشگاهای مطرحی مثل: University of Birmingham, University of Bristol, University of California, Central Queensland University, University of Oxford, University of Glasgow, Johns Hopkins University, University of Manchester, University of Michigan, Monash University دیده می شود. برای خرید از سایت FutureLearn می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید دوره آنلاین FutureLearn

خرید از سایت FutureLearn

کورس هایی که توسط موسسه فیوچر لرن برگزار می شود بسیار گسترده است و تقریبا در تمامی زمینه های علمی و دانشگاهی دوره برگزار می کند. این دوره ها در حالت کلی به صورت دوره های کوتاه مدت( Short Courses )، دوره های تخصصی( Expert Tracks )، برنامه های میان مدت ( Microcredentials and programs) و مقاطع تحصیلی آنلاین( Online degree courses ) برگزار می شوند.

خرید از سایت FutureLearn

خرید از سایت FutureLearn

پلن های فیوچر لرن و نحوه شرکت در دوره های آنلاین

شرکت در دوره های آنلاین و دسترسی به فایل های آموزشی متنی و ویدئویی عمدتا رایگان هست که با عنوان پلن فری ( Free ) شناخته می شود. برای این کار کافی است که متقاضی شرکت در دوره، روی وبسایت Future Learn اکانت ایجاد کند و با ورود به اکانت به محتواهای آموزشی دوره دسترسی پیدا کند. در ادامه کاربر می تواند سطح های بالاتری را نیز انتخاب کند. پلن بالاتر که دسترسی های بیشتر و امکان دریافت گواهینامه معتبر قابل پرینت را دارد، پلن آپگرید ( Upgrade ) است که شامل پرداخت هزینه دلاری نیز هست.

خرید از سایت FutureLearn

خرید از سایت FutureLearn

توجه شود که این هزینه نسبت به محتوای دوره متفاوت است و برای تمامی دوره های کوتاه مدت یکسان نیست. پلن سطح آخر که دسترسی و مزایایی بیشتری به همراه دارد با عنوان پلن آنلیمیتد ( Unlimited ) شناخته می شود و دسترسی و هزینه آن به صورت سالانه در نظر گرفته می شود. این الگو سطح دسترسی به صورت کلی بوده و برای دوره های تخصصی، میان مدت و مقاطع تحصیلی می تواند کاملا متفاوت باشد. همچنین توجه نمایید دسترسی به دوره ها از طریق وبسایت یا اپلیکیشن موبایل FutureLearn امکان پذیر است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT