خرید از سایت seotesting

خرید از سایت seotesting | پرداخت سایت SEOTesting

زمان مطالعه 11 دقیقه

SEOTesting یک ابزار است که تست ‌های تقسیم ‌بندی را، قبل از انجام مراحل اجرای آنها اجرا می‌ کند تا ببیند چه جنبه‌ هایی از سئو کار می‌ کنند. برای خرید از سایت seotesting می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید از سایت seotesting با پی پال

خرید از سایت seotesting

• حدود قیمت: 40 تا 300 دلار
• توییتر: @nickswan
• تاسیس : 2016
• برنامه تحت وب

مزایای خرید اکانت SEOTesting

˖ قیمت مناسب در مقایسه با سایر ابزار های سئو.
˖ حاشیه نویسی به روز رسانی الگوریتم گوگل بر روی نمودار ها نمایش داده می شود که تجزیه و تحلیل تاثیر را آسان می کند.
˖ رابط Google Data Studio برای این ابزار موجود است.
˖ این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا تست های SEO را بر روی داده های تاریخی اجرا کنند.
˖ SEOTesting دارای چت زنده است که زمان پاسخگویی سریع را امکان پذیر می کند.
˖ ادغام با ChatGPT برای تولید ایده های محتوا.

معایب اکانت SEOTesting

˗ با کنسول جستجوی گوگل یکپارچه شده است، بنابراین تاخیر زمانی 2 روزه در داده ها وجود دارد.
˗ فقط داده های جستجو را برای Google ارائه می دهد، موتورهای جستجوی دیگر را پشتیبانی نمی کند.
˗ فقط برای SEO On-Page مفید است.
˗ این ابزار فقط برنامه های ماهانه دارد، برای برنامه های سالانه باید با تیم پشتیبانی صحبت کنید.
˗ بسته ابزار محدود، به همین دلیل به اندازه کافی برای آژانس های بزرگ جامع نیست.
˗ فاقد ویژگی هایی برای انجام تجزیه و تحلیل رقبا.

اگر می ‌خواهید پتانسیل کامل داده‌ های کنسول جستجوی Google خود را باز و تست‌های موثر سئو را اجرا کنید، SEOTesting قطعا ارزشش را دارد. این یک ابزار تخصصی SEO است که بر روی سئوی درون صفحه تمرکز داشته و ویژگی های مفیدی را ارائه می دهد.

خرید از سایت seotesting

خرید از سایت seotesting

در این بررسی، به این موضوع می پردازیم که SEOTesting چقدر مفید است و آن را بر اساس جنبه های مهمی مانند ویژگی ها، طراحی، ارزش برای پول و سطح پشتیبانی که ارائه می دهد رتبه بندی می کنیم. همچنین گزینه‌ های جایگزینی را در اختیار شما قرار می‌ دهیم تا بتوانید هنگام سرمایه‌ گذاری در ابزار سئو، تصمیمی آگاهانه بگیرید.

ویژگی های اصلی خرید اکانت سایت seotesting

نسخه TL;DR

SEOTesting یک نرم افزار تخصصی است که بر تجزیه و تحلیل سئوی درون صفحه تمرکز دارد. پشتیبانی خوب و به روز رسانی های منظم را ارائه می دهد، اما با قیمت کمی بالا تر و رابط کاربری که می تواند بهبود یابد.

طراحی/UX

رابط کاربری این ابزار در مقایسه با رقبای آن کمی قدیمی است. ناوبری می تواند بصری تر باشد. با این حال، بسته ابزار محدود نرم افزار، منحنی یادگیری را نسبتا قابل مدیریت می کند.

امکانات

SEOTesting یک نرم افزار تخصصی است که به طور خاص برای انجام تجزیه و تحلیل سئو در صفحه و تست سئو طراحی شده است. این به کاربران امکان می دهد تا اطلاعات ارزشمندی را از داده های کنسول جستجوی گوگل (GSC) با ویژگی های مفیدی مانند پیاده کردن کلمات کلیدی و گزارش های محتوا به دست آورند.

نقشه راه

اگرچه نتوانستیم نقشه راه را در وب سایت پیدا کنیم، اما از تغییرات برنامه متوجه شدیم که آنها به طور منظم 2-3 ویژگی یا به روز رسانی ماهانه جدید را معرفی می کنند.

حمایت کردن

ناوبری دسترسی راحت به اسناد را ارائه می دهد، در حالی که ویجت چت زنده همیشه در داشبورد برای کاربران در دسترس است تا به آنها کمک کند و به سؤال هایشان پاسخ دهد.

ارزش

قیمت این ابزار از 40 دلار در ماه برای یک سایت شروع می شود. در مقایسه با سایر گزینه های پر از ویژگی ها، قیمت مشابه است.

SEOTesting چیست؟

SEOTesting یک ابزار سئو قدرتمند می باشد که برای باز کردن اطلاعات ارزشمند از داده‌ های کنسول جستجوی Google شما طراحی شده است. توانایی آن در اجرای تست های سئو و اتصال تلاش ها به نتایج ملموس، حدس و گمان را از بهینه سازی خارج می کند.

به علاوه، این ابزار گزارش ‌های مختلفی را برای شناسایی فرصت‌ های استفاده نشده، مشخص کردن محتوای با عملکرد ضعیف و بهبود قابل توجه در نرخ کلیک ارگانیک (CTR) ارائه می ‌کند.

در حالی که SEOTesting ممکن است یک راه حل همه در یک، سئو نباشد، اما در عملکرد اصلی خود عالی است. این به سئوکاران داخلی، مشاوران، آژانس ها و ناشرانی که برای عملکرد بهتر انجام تست های سئو را در اولویت قرار داده اند، پاسخ می دهد.

ویژگی های کلیدی

SEOTesting ویژگی هایی را ارائه می دهد که برای ارتقاء استراتژی SEO شما طراحی شده اند:

تست سئو – این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا انواع مختلفی از تست های سئو، مانند تست های مبتنی بر زمان، تست های گروهی، تست های تقسیم سئو و تست های سوئیچ URL را انجام دهند. این تست ها بینش های ارزشمندی را در مورد تأثیر تغییرات وب سایت بر ترافیک جستجوی ارگانیک و رتبه بندی ارائه می دهند.
حاشیه نویسی – SEOTesting به طور خودکار حاشیه نویسی های به روز رسانی الگوریتم گوگل را روی نمودار ها نمایش می دهد و تجزیه و تحلیل تأثیر آنها را تسهیل می کند. حاشیه نویسی های سفارشی نیز می توانند برای به خاطر سپردن رویداد های کلیدی که بر ترافیک تأثیر گذاشته اند اضافه شوند.
گزارش – این ابزار گزارش های مختلفی را ارائه داده تا به شما در کشف فرصت های استفاده نشده، افزایش محتوای موجود برای نرخ کلیک بالا تر، انجام ممیزی جامع محتوا، و شناسایی مسائل مهم سایت که ممکن است باعث کاهش ترافیک شده باشد، کمک نماید. این گزارش‌ ها به شما این امکان را می ‌دهد که تصمیم‌ های مبتنی بر داده ‌ها را بگیرید و گام ‌های عملی در جهت بهینه ‌سازی عملکرد وب‌ سایت خود بردارید.
ردیابی رتبه – SEOTesting یک ابزار ردیابی رتبه رایگان برای حداکثر 500 کلمه کلیدی ارائه می دهد. می توانید یکی از برنامه های پولی را برای ردیابی تعداد بیشتری از کلمات کلیدی انتخاب کنید. همچنین می توان هشدار های ایمیل روزانه را برای تغییرات رتبه برای کلمات کلیدی انتخابی خود دریافت نمود.
یکپارچه سازی ChatGPT – این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از کلمات کلیدی موجود به عنوان کلمات کلیدی اولیه با کمک ChatGPT ایده های محتوا تولید کنند. این ویژگی مخصوصاً برای تشکیل مؤثر شاخه ‌های موضوعی و گسترش استراتژی ‌های محتوا مفید است.
ادغام های شخص ثالث – SEOTesting به راحتی با Google Data Studio ادغام می شود و امکان ایجاد گزارش های سفارشی بر اساس نتایج تست SEO را فراهم می کند. همچنین یک افزونه Google Chrome برای مشاهده هم‌ زمان داده‌ های GSC در حین مرور سایت را ارائه می ‌دهد.

تست سئو

همانطور که از نام این ابزار پیداست، SEOTesting به گونه ای طراحی شده که انجام تست های مختلف را برای کاربران آسان کند تا تاثیر تغییرات وب سایت را بر ترافیک جستجوی ارگانیک و رتبه بندی اندازه گیری کنند. SEOTesting با قابلیت انجام تست های مبتنی بر زمان، تست های گروهی، تست های تقسیم سئو و تست های سوئیچ URL، یکی از بهترین ابزار های سئو موجود برای این منظور است.

Aleyda Solis، یک مشاور معتبر SEO را، SEOTesting “ساده ترین پلتفرم برای کمک به اجرای تست های SEO” نامیده است.

آژانس ‌ها یا سئوکاران فریلنسر می ‌توانند از تست ‌های سئو برای نمایش عملکرد وب‌ سایت قبل و بعد از ورود به وب ‌سایت استفاده کنند. این می تواند راهی ارزشمند برای نشان دادن ارزش خدمات آنها به مشتریان بالقوه باشد.

این ابزار دارای چندین ویژگی است که قابلیت های تست سئو آن را افزایش می دهد. این ویژگی ها عبارتند از:

• توانایی انجام آزمایش بر روی داده های تاریخی. این بدان معنی است که می توانید تأثیر تغییرات وب سایت را که قبلاً ایجاد شده اند اندازه گیری کنید.
• امکان انجام آزمایشات در سطح صفحه، جست و جو یا سایت.
• توانایی انجام آزمایش ‌هایی برای اندازه ‌گیری تأثیر تغییر مسیر های URL. این می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که چگونه تغییر مسیر ها بر ترافیک و رتبه بندی وب سایت شما تأثیر می گذارد.

حاشیه نویسی ها

این ابزار به طور خودکار حاشیه نویسی های تایید شده الگوریتم به روز رسانی های گوگل را بر روی نمودار ها نمایش می دهد و تجزیه و تحلیل تاثیر آنها را آسان می کند. همچنین می ‌توانید حاشیه ‌نویسی ‌های سفارشی را برای یادآوری رویداد های کلیدی که بر ترافیک تأثیر گذاشته‌اند اضافه کنید.

این حاشیه نویسی ها در هر نمودار ظاهر می شوند اما به راحتی می توان آنها را خاموش کرد.

خرید از سایت seotesting

خرید از سایت seotesting

اضافه کردن یک حاشیه نویسی سفارشی بسیار آسان است. شما باید عنوان، توضیحات، URL و تاریخ را وارد نمایید. همچنین یک فایل csv. را با حاشیه نویسی های متعدد آپلود کنید.

برخی از موقعیت هایی که ممکن است بخواهید از حاشیه نویسی های سفارشی استفاده کنید عبارتند از:

• برای پیگیری راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید
• به نشانه شروع کمپین سئو
• برای توجه به تغییر در طراحی یا محتوای وب سایت

تصمیم گیری آگاهانه در مورد استراتژی های وب سایت و سئو را آسان می کند.

گزارش نویسی

SEOTesting ابزار قدرتمندی است که 19 گزارش مختلف را در 5 دسته اصلی ارائه می دهد:

• برندگان و بازنده‌ ها: این گزارش‌ ها نشان می ‌دهند که وب‌ سایت شما در 7 روز گذشته چه تعداد کلیک و بازدید هایی را برای درخواست‌ های جستجوی فردی و صفحات وب دریافت کرده است. همچنین به شما امکان داده تا عملکرد وب سایت خود را برای کلمات کلیدی نام تجاری و غیر برند مقایسه کنید.

خرید از سایت seotesting

خرید از سایت seotesting

• یافتن فرصت‌ های نرخ کلیک: این گزارش‌ ها برای تشخیص اینکه کدام عبارت‌ ها و صفحات جستجو دارای نرخ کلیک پایین (CTR) هستند مفید می باشند. گزارش «درخواست برتر در هر صفحه» به شما پرس و جو های برتر برای هر صفحه در وب سایت شما را بر اساس کلیک ها یا نمایش ها در یک دوره زمانی خاص نشان می دهد. می ‌توان این گزارش ‌ها را برای صفحات برتر در کنسول جستجوی Google دریافت کرده یا URL های خود را جایگذاری کرد.

خرید از سایت seotesting

خرید از سایت seotesting

• گزارش ‌های محتوا: در این بخش، گزارش ‌های مختلفی مانند «کلمات کلیدی با فاصله قابل توجه»، «کلمات کلیدی بلند» و «پرسش ‌هایی برای پاسخ» را خواهید دید. این گزارش ها برای کمک به شما در شناسایی فرصت های ارزشمندی که در دسترس هستند طراحی شده اند. با استفاده از این گزارش ‌ها، می ‌توانید کلمات کلیدی را در آستانه رسیدن به صفحه اول نتایج جستجوی گوگل مشخص کنید و با تنظیمات جزئی بهینه ‌سازی شوند. علاوه بر این، می ‌توانید کلمات کلیدی و سؤالاتی را که وب ‌سایت شما قبلاً برای آنها رتبه ‌بندی شده است، پیدا نموده و به شما این امکان را می ‌دهد که یک استراتژی محتوای متمرکز بر آن حوزه‌ ها ایجاد نمایید. همچنین، این بخش شامل گزارش‌ های دیگری است که به شناسایی صفحاتی که با کاهش ترافیک روبه‌رو هستند و برای دستیابی به رتبه ‌های بالا تر نیاز به بهبود قابل توجهی دارند، کمک می‌ کند.

خرید از سایت seotesting

خرید از سایت seotesting

• همه داده ‌ها: این گزارش‌ ها تمام داده ‌های جمع‌آوری‌ شده برای پرسش‌ های سایت و همه صفحات را ارائه می ‌کنند.
• گذاشتن کلمات کلیدی: این گزارش به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا چندین صفحه برای رتبه بندی کلمات کلیدی یکسان با هم رقابت می کنند یا خیر.

خرید از سایت seotesting

خرید از سایت seotesting

ردیابی رتبه

SEOTesting به کاربران اجازه می دهد تا از طریق برنامه پولی خود و یک برنامه ردیاب رتبه رایگان جداگانه، رتبه بندی کلمات کلیدی انتخاب شده را نظارت کنند.

خرید از سایت seotesting

خرید از سایت seotesting

SEOTesting برنامه ردیاب رتبه رایگان

خرید از سایت seotesting

خرید از سایت seotesting

SEOTesting ردیاب رتبه (rank) پولی

در حالی که برنامه ردیاب رتبه (rank) رایگان محدود به ردیابی حداکثر 500 کلمه کلیدی است، رابط کاربری و ویژگی های آن از برنامه های پولی پیشی می گیرد. به عنوان مثال، برنامه ردیاب رتبه (rank) رایگان به کاربران اجازه می دهد کلمات کلیدی را از کنسول جستجوی گوگل وارد کنند، در حالی که برنامه پولی نیاز به وارد کردن دستی کلمات کلیدی و صفحات فرود مرتبط دارد.

علاوه بر این، برنامه ردیاب رتبه (rank) رایگان شامل نمایش بسته های رتبه است که در نسخه پولی موجود نیست.

عملکرد بهتر نسخه رایگان از نسخه پولی کاملاً غیر منطقی است.

ادغام ChatGPT

خرید از سایت seotesting

خرید از سایت seotesting

از گزارش “همه جست و جو ها”، کاربران می توانند هر کلمه کلیدی را به عنوان کلید واژه اولیه برای تولید محتوای جدید و پیشنهادات موضوع فرعی با استفاده از ChatGPT انتخاب کنند.

ویژگی منحصر به فرد آن این است که به کاربران اجازه می دهد در صورت تمایل، درخواست ChatGPT را سفارشی کنند.

ادغام شخص ثالث

SEOTesting یکپارچگی یکپارچه با Google Data Studio ایجاد کرده است که به شما امکان می دهد بدون زحمت گزارش های شخصی سازی شده را با استفاده از داده های تست SEO که جمع آوری می کنید ایجاد نمایید.

علاوه بر این، ادغام با کلمات کلیدی همه جا نیز در دسترس می باشد، اگرچه ممکن است ابتدا واضح نباشد. در گزارش ‌های کلید واژه ‌های جدید، کلید واژه‌ های هدف جستجو، پرسش‌ هایی برای پاسخ و کلید واژه ‌های فاصله قابل توجه، می ‌توانید از کلمات کلیدی در همه جا برای یافتن معیار های رقابت، حجم جستجوی ماهانه تخمینی و سایر داده ‌های مربوط به گزارش‌ های مبتنی بر جست و جو استفاده کنید.

همچنین، این شرکت یک برنامه افزودنی Google Chrome را ارائه می کند که به شما امکان دسترسی به داده های کنسول جستجوی Google را در حین کار در وب سایت خود و انجام تجزیه و تحلیل روی صفحه می دهد.

خرید از سایت seotesting

خرید از سایت seotesting

پشتیبانی مشتری

خرید از سایت seotesting

خرید از سایت seotesting

SEOTesting در مورد مستندات واقعاً برتر می باشد. آنها در توضیح هر یک از ویژگی های ابزار کار بسیار خوبی انجام داده اند و اسناد به راحتی از طریق ناوبری قابل دسترسی است.

در هر بخش، آنها توضیح کوتاهی از ویژگی و لینکی به اسناد مربوطه ارائه می دهند. برخی از ویژگی ‌ها، مانند حاشیه ‌نویسی‌ های سفارشی و گروه ‌های محتوا، حتی آموزش‌ های ویدیویی را دقیقاً در همان بخش دارند. به این ترتیب، می‌ توان تماشا کرد و یاد گرفت که چگونه از آن ویژگی‌ ها تا حد امکان استفاده نمود. کانال یوتیوب آنها حدود 120 فیلم آموزشی دارد.

یک ویجت چت در گوشه سمت راست پایین دارد، که درخواست کمک را آسان می کند. پشتیبانی چت از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به وقت انگلستان در دسترس است. اگر خارج از این ساعات تماس بگیرید، از طریق ایمیل با شما تماس خواهند گرفت.

به طور کلی، SEOTesting تضمین می کند که شما تمام اطلاعات و پشتیبانی مورد نیاز خود را دارید. مستندات آنها درجه یک می باشد آموزش های ویدیویی مفیدی را ارائه می دهند، و ویجت چت برای هر سؤال یا کمکی که ممکن است نیاز داشته باشید وجود دارد.

قیمت گذاری

SEOTesting دارای 3 طرح قیمت گذاری مختلف است که به صورت ماهانه صورتحساب می شود.

خرید از سایت seotesting

خرید از سایت seotesting

SEOTesting یک آزمایش رایگان 14 روزه را ارائه می کند و به کاربران امکان می دهد ابزار و طیف گسترده ای از قابلیت های آن را به طور کامل بررسی کنند.

این شرکت در حال حاضر برنامه های سالانه ارائه نمی دهد. اگر به طور خاص به یک برنامه سالانه نیاز دارید، باید مستقیماً با آنها تماس بگیرید. اگر تعداد وب سایت شما از 20 بیشتر شد یا بین اعداد ارائه شده در طرح های موجود قرار گرفت، می توانید با آنها تماس بگیرید تا طرحی متناسب با نیاز های شما را ارائه کنند.

یکی از مزایای SEOTesting این است که برای هر کاربر هزینه دریافت نمی کند. به این صورت که می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی، کاربران بیشتری اضافه کنید.

با توجه به اینکه این ابزار فقط برای تست سئو و سئو درون صفحه طراحی شده، قیمت اولیه ابزار در مقایسه با سایر گزینه ها بسیار بالا می باشد. به عنوان مثال، یک پلن Ahrefs 79 دلار است و امکانات بسیار بیشتری نسبت به SEOTesting دارد.

هزینه نسبتاً بالایی برای ذخیره تمام داده های GSC شما وجود دارد و آنها به طور مداوم ویژگی های جدیدی را اضافه می کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی