خرید از Amazon در ایران

خرید از Amazon در ایران

زمان مطالعه 3 دقیقه

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و محبوب بدون شک وب‌سایت آمازون است که از طریق آن می‌توانید هر محصولی را از هر کشوری در دنیا خریداری کرده و به آن دسترسی داشته باشید. آمازون از وبسایت های سرشناس خرید اینترنتی در جهان است که محصولات متنوعی را با قیمت و کیفیت متفاوت ارائه می‌دهد. با وجود رقبای زیاد، این سایت همچنان یکی از گزینه‌ها برای خرید آنلاین در دنیا به شمار می‌رود. در این پست به بررسی شرایط خرید از Amazon در ایران با استفاده از خدمات اول پرداخت می پردازیم.

ثبت سفارش خرید از آمازون

خرید از Amazon در ایران

به‌طورکلی، آمازون فروشگاه‌های فیزیکی در سراسر جهان ندارد. دفاتر وب‌سایت آمازون در ایالات‌متحده واقع شده‌اند و این وب‌سایت به‌صورت آنلاین در سراسر جهان در دسترس است. در نتیجه هیچ نماینده‌ای از آمازون در ایران یا سایر کشورها وجود ندارد. بااین‌حال، هرکسی که به اینترنت دسترسی دارد و نحوه ثبت سفارش آمازون را می‌داند، می‌تواند از این فروشگاه خرید کند. البته خرید از این فروشگاه اینترنتی محبوب در کشورمان به دلیل تحریم‌های وضع شده در حالت عادی امکان‌پذیر نبوده و به‌وسیله مجموعه‌­های واسطه‌ای انجام می­شود.

خرید از آمازون در ایران چگونه انجام می‌گیرد؟

درصورتی‌که قصد ثبت سفارش در فروشگاه‌های اینترنتی خارج از کشور مانند خرید از ترندیول ترکیه را دارید، اصولا به یک حساب بانکی خارجی مانند ویزا یا مسترکارت نیاز خواهید داشت.

خرید از Amazon در ایران

خرید از Amazon در ایران

همچنین اگر به دنبال سایت معتبر خرید از آمازون می‌گردید، مزیت خرید از آمازون انگلستان و خرید از آمازون امارات این است که می‌توانید لینک کالای مورد نظر خود در آمازون را برای وبسایت واسطه که قرار است خرید را انجام دهد ارسال کرده و با کارت بانکی ایرانی خود پرداخت را انجام دهید و در نهایت طی 4 تا 6 هفته کاری محصول مدنظر خود را دریافت کنید. از بهترین سایت های واسط برای خرید از Amazon در ایران، اول پرداخت می باشد.

نحوه خرید از آمازون برای کسانی که از کشورهای خارجی به‌خصوص آمریکا قصد ثبت سفارش مستقیم از این سایت را دارند بسیار آسان است. اما برای انجام این کار، خریدار ایرانی با دو مشکل اساسی مواجه است. عموماً اولین دغدغه مردم هزینه بالای آن مخصوصاً هنگام ثبت سفارش در سایت‌های خارجی است. این موضوع باتوجه ‌به شرایط اقتصادی و تفاوت قیمت ریال ایران و ارزهای خارجی بیش‌ازپیش اهمیت پیدا می‌کند. البته کیفیت عالی این وب‌سایت خرید آنلاین معتبر و تخفیف‌های زیاد در بسیاری از موارد این نگرانی‌ها را برطرف کرده است.

روش‌های مختلفی برای پرداخت در این فروشگاه آنلاین وجود دارد که در ادامه مقاله به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. دومین نگرانی عمده خریداران ساکن ایران علاوه بر یافتن سایت معتبر خرید از آمازون، نحوه دریافت محصول است. این امر مستلزم ارائه یک آدرس پستی معتبر به این شرکت است که محصول به آنجا ارسال خواهند شد که باتوجه ‌به تحریم‌ها علیه ایران، مشکلی جدی محسوب می‌شود. البته سفارش از طریق انواع سایت معتبر خرید از آمازون می­تواند به حل این مشکل کمک کند.

پرداخت خرید از آمازون چگونه انجام می‌گیرد؟

برای پرداخت مبلغ موردنیاز می‌توانید از کارت اعتباری مانند مسترکارت یا Visa استفاده کنید. البته برای دریافت کارت اعتباری باید حساب معتبری در خارج از کشور داشته باشید. راه دیگر پرداخت از طریق گیفت‌کارت آمازون است. این کار نیاز به داشتن حساب بانکی را از بین می‌برد و به شما امکان می‌دهد با واردکردن جزئیات کارت هدیه خود از خرید کنید. از سوی دیگر، می‌توانید با استفاده از حساب PayPal خود مستقیماً از آمازون خرید کنید.

خرید از Amazon در ایران

خرید از Amazon در ایران

PayPal یک کیف پول الکترونیکی است که برای افتتاح حساب به ایمیل معتبر نیاز دارد. درهرصورت، اگر یک حساب پی پال دارید، تا زمانی که به اینترنت متصل باشید، می‌توانید به‌راحتی پرداخت و خرید را از فروشگاه‌های اینترنتی خارج از کشور انجام دهید. در غیر این صورت می‌توانید از خدمات وبسایت­های واسطه مانند ایرانیکارت استفاده کنید.

مهم‌ترین نکات خرید از آمازون در ایران

کار با آمازون در ایران کمی پیچیده‌تر از سایر کشورها است. پرداخت ارزی از طریق شبکه مالی ایران امکان‌پذیر نیست و محصولات خریداری شده از طریق این سایت ممکن است از طریق یک شبکه مالی برون‌مرزی از طریق یک واسطه ارسال و پرداخت شود. البته بهتر است این کار از طریق سایت معتبر خرید از آمازون انجام شود تا با اطمینان خاطر بیشتر و بدون دغدغه سفارش خود را به انجام رسانید.

نکته مهم دیگری که باید به خاطر بسپارید، خواندن نظرات سایر کاربران درباره محصول مورد نظرتان است. با کمک این بخش می‌توانید بررسی کنید که آیا انتخابی که انجام داده‌اید درست است یا نادرست. همچنین، لطفاً قبل از لغو خرید، شرایط بازگشت محصول را مطالعه کنید.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت