خرید از Artbreeder

خرید از Artbreeder : Automatic Art Generator | پرداخت Artbreeder

زمان مطالعه 5 دقیقه

یکی از بهترین چیزهایی که در اینترنت می توان دید، هنر است. با این حال، هرکسی نمی‌تواند یا نمی‌خواهد زمان زیادی را برای خلق هنر سرمایه‌گذاری کند، زیرا این کار به مهارت و سرمایه‌گذاری در زمان نیاز دارد. خرید از Artbreeder را در اول پرداخت انجام دهید.

با این حال، هوش مصنوعی و فناوری های مبتنی بر یادگیری ماشین یک راه حل هستند. به عنوان مثال، برنامه‌ای مانند Artbreeder به شما امکان می‌دهد تا هنر منحصربه‌فرد خلق کنید و آن را مشاهده کنید و برای خلق آن زمان نمی‌برد.

در این بررسی Artbreeder، ما در مورد برنامه Artbreeder، ویژگی ها، استفاده و هر جایگزین Artbreeder مناسب برای شما بحث خواهیم کرد.

Artbreeder چیست؟

Artbreeder یک پروژه هنری و فناوری به نام Ganbreeder است زیرا از فناوری GAN استفاده می کند. در حالی که نام تغییر کرده است، فناوری اولیه ای که این برنامه تولید کننده هنر بصری استفاده می کند، همچنان GAN است، اگرچه اکنون پیشرفته است. با مخلوط کردن و استفاده از چندین نوع الگوریتم مبتنی بر GAN، برنامه Artbreeder در ترکیب هر دو تصویر و ایجاد یک اثر هنری از آن ماهر است. به طور طبیعی، از آنجایی که برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی است، شما به صورت خودکار و تنها در عرض چند ثانیه نتایج را دریافت می کنید. اپلیکیشن Artbreeder نیز از مدل های مختلفی برای دریافت بهترین تصاویر ممکن استفاده می کند. مدل هایی برای تصاویر انیمه، مجموعه داده ها، فیلم ها، نقاشی ها و موارد دیگر در سیستم کلی برنامه گنجانده شده است. به طور کلی، پلتفرم Artbreeder یک مولد خودکار هنر و مکانی برای جامعه ای از مردم برای اشتراک گذاری هنر است.

چگونه از Artbreeder استفاده کنیم؟

حال بیایید مراحل استفاده آنلاین Artbreeder و ساخت یک اثر هنری را از ابتدا طی کنیم.

مرحله 1: ابتدا روی این لینک Artbreeder کلیک کنید تا به وب سایت دسترسی پیدا کنید. شما باید روی گزینه ثبت نام در بالا سمت راست کلیک کنید و یک اکانت کاربری ایجاد کنید. ایجاد یک اکانت کاربری رایگان و سریع است. از گزینه گوگل برای ایجاد سریع اکانت استفاده کنید.

خرید از Artbreeder

خرید از Artbreeder

مرحله 2: روی Create کلیک کنید و سبک هنری مورد نظر خود را برای تصویر خود انتخاب کنید. بر اساس اولویت خود روی Compose یا Animate کلیک کنید. نوشتن شامل کاربرانی است که چیزهای مختلفی را که می خواهند در عکس وارد می کنند، در حالی که animate دو عکس می گیرد و آنها را متحرک می کند.

مرحله 3: سپس می توانید موس را روی تصویر نگه دارید و روی آیکون دانلود کلیک کنید تا تصویر در دستگاه خود ذخیره شود. گزینه های دیگری مانند لایک کردن، اشتراک گذاری و غیره وجود دارد. تنها با چند مرحله می توانید آثار هنری بسیار تخیلی و عالی خلق کنید و حتی در طول این کار وقت شما را نمی گیرد.

عملکرد Artbreeder

در این بخش از بررسی Artbreeder، به برخی از آثار هنری که با این برنامه به صورت آنلاین ساخته‌ایم نگاه می‌کنیم.

1-برج مدرن

اپلیکیشن Artbreeder رنگ، فضا و ساختار مناسبی به این کار داده است. تنظیمات به سمت یک برج مدرن متمایل بود که از نظر سبک نیز کمی قدیمی است.

2-برج شب پریشان

این بار به سراغ کمی مدرن تر و جذاب تر رفتیم. نتیجه باز هم یک نتیجه عالی است. این اثر هنری ساختمان، چهره ای با ابهت است که بالاتر از ساختمان های دیگر مناطق قرار دارد. نورپردازی به سادگی عالی است و یادآور سبک های کمیک است.

3-بافت

در دسته داستان های علمی تخیلی، می توانید ویژگی هایی مانند زمین، میکروبیولوژی و موارد مشابه را انتخاب کنید. این تصویر مبتنی بر بافت را می توان در طیف گسترده ای از آثار هنری استفاده کرد و شبیه شکل زندگی از این سیاره است. بسیار عالی است که برنامه Artbreeder چقدر متنوع است.

4-چشم انداز یخی

تنظیمات دیکته می کردند که تصویر یک منظره وسیع پر از یخ و دره باشد. برنامه Artbreeder به خوبی عمل می کند، اگرچه کمی تعریف بیشتر در یخ پیش رو بهتر بود. با این حال، این هنوز یک نتیجه قوی است.

5- خلق شخصیت

این برنامه می‌تواند در عرض چند ثانیه طرح‌های شخصیتی را ارائه دهد که بسیار چشمگیر است.

آیا جایگزینی برای Artbreeder وجود دارد؟

اگر جایگزین هایی برای Artbreeder پیدا می کنید، ما VanceAI Art Generator را معرفی می کنیم. این می‌تواند نقاشی‌های هوش مصنوعی شما را از طریق کلمات کلیدی هنری که وارد می‌کنید تولید کند، و همچنین می‌توانید اعلان‌های خلاقانه، انواع هنری یا سبک‌های هنری را که دوست دارید انتخاب کنید، و سیستم هوش مصنوعی برای ایجاد یک نقاشی منحصر به فرد به نظرات شما مراجعه می‌کند. همچنین از شما برای دریافت هنر HD با تنظیم اندازه تصویر در فضای کاری مولد تصویر هوش مصنوعی پشتیبانی می کند.

خرید از Artbreeder

خرید از Artbreeder

خرید از Artbreeder: نتیجه

برنامه Artbreeder ابزاری عالی برای آزمایش ایده های مختلف و آثار هنری ممکن و مشاهده و اشتراک گذاری با یک جامعه برجسته است. این برنامه فناوری GAN و مبتنی بر هوش مصنوعی را بسیار عالی می کند تا برنامه را بسیار در دسترس قرار دهد. هر کسی می‌تواند هنر هوش مصنوعی تولید کند و ایده‌های خود را به جلو بیاورد. این برنامه باعث می شود که تئوری های خود را به خوبی تجسم کنید. ناگفته نماند که این اپلیکیشن به صورت رایگان قابل استفاده است و برای ثبت نام سریع تنها کافی است اکانت گوگل خود را داشته باشید. تنها مسئله این است که آثار هنری با چهره، مانند انیمه یا پرتره، ممکن است گاهی اوقات پاسخگو نباشند و نسبت به سایر آثار هنری زمان بیشتری برای عملکردشان نیاز دارند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT