بهترین هوش مصنوعی هنری

10 بهترین هوش مصنوعی هنری 2023

زمان مطالعه 11 دقیقه

هوش مصنوعی (AI) نه تنها بر صنایعی مانند تجارت و مراقبت های بهداشتی تأثیر می گذارد. همچنین با آغاز دوره جدیدی از هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی، نقش فزاینده ای در صنایع خلاق بازی می کند. بهترین هوش مصنوعی هنری را در ادامه معرفی کرده ایم.

فناوری‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی اغلب به طور گسترده برای همه قابل دسترسی هستند، که به ایجاد نسل کاملاً جدیدی از هنرمندان کمک می‌کند.

ما اغلب می شنویم که هوش مصنوعی تمام وظایف انسان از جمله کارهای هنری، فیلم و سایر صنایع خلاق را به طور خودکار از بین می برد یا بر عهده می گیرد. اما این دور از واقعیت است. هوش مصنوعی ابزار تکمیلی است که هنرمندان می توانند از آن برای کشف قلمرو خلاقانه جدید استفاده کنند.

هر کسی می تواند از این ابزارهای خلاقانه هوش مصنوعی برای خلق آثار هنری استفاده کند که اغلب می توانند به NFT تبدیل شوند.

1.بهترین هوش مصنوعی هنری Images.ai

ممکن است کمی تعصب داشته باشیم زیرا این اولین ابزار از بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی است که توسط تیم unite.ai راه اندازی می شود. از جدیدترین فناوری انتشار پایدار منبع باز برای ارائه نسل هنر هوش مصنوعی استفاده می کند.

برخلاف وب‌سایت‌های رقیب که راه‌حل‌های انتشار پایدار ارائه می‌دهند – این وب‌سایت رایگان است. با گسترش تیم ما و افزودن منابع و بهینه سازی الگوریتم های یادگیری ماشینی که در بالای این نرم افزار لایه بندی شده اند، به طور مکرر و مداوم الگوریتم خود را بهبود خواهیم داد.

فرآیند ساده است – از وب سایت بازدید کنید و از بین 5 بعد تصویر مختلف انتخاب کنید، عبارت جستجوی خود را وارد کنید، و مانند جادو، وب سایت تصاویر را به طور خودکار تولید می کند.

برخی از ویژگی های اصلی:

. ساده و آسان برای استفاده – کمتر از 10 ثانیه طول می کشد تا شروع شود

. از تصاویر خود میم بسازید

. از دستور العمل های از قبل آموزش دیده موجود استفاده کنید

. از بین گزینه های مختلف اندازه انتخاب کنید

. تنظیمات پیشرفته برای کاربران قدرتمند

2. GetIMG

GetIMG مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی را ارائه می‌کند که آن را از اکثر تولیدکننده‌های تصویر متمایز می‌کند. تصاویر اصلی را در مقیاس تولید کنید، عکس‌ها را اصلاح کنید، تصاویر را فراتر از مرزهای اصلی خود گسترش دهید یا مدل‌های هوش مصنوعی سفارشی ایجاد کنید.

آنها بیش از 20 مدل هوش مصنوعی، از Stable Diffusion تا سبک های سفارشی جامعه را ارائه می دهند.

با ویرایشگر پیشرفته، می‌توانید بخش‌های گمشده هر عکس را ایجاد کنید یا آثار هنری بزرگ و خیره‌کننده را روی بوم بی‌اندازه ایجاد کنید. به معنای واقعی کلمه هیچ محدودیتی وجود ندارد. به راحتی جزئیات کوچک را تغییر دهید یا کل ویژگی های بصری را در هر تصویر تغییر دهید. از رنگ آمیزی هوش مصنوعی برای حذف اشیاء ناخواسته از تصاویر یا تغییر هر عنصر دیگر استفاده کنید. فقط بخشی از تصویر را پاک کنید و به هوش مصنوعی بگویید در فضای خالی چه چیزی را رندر کند.

یک مدل هوش مصنوعی شخصی دریافت کنید. این به آسانی آپلود 10 عکس است. چه بخواهید برای خود یا تیمتان آواتارهای هوش مصنوعی بسازید، باید تصاویر زیبایی از محصول خود را در سناریوهای مختلف ارائه دهید، یا فقط می خواهید مدل هوش مصنوعی خود را داشته باشید تا با سبک خود ایده تولید کنید. آنها شما را تحت پوشش قرار داده اند. هر مدل برای استفاده در چند ثانیه هاست می شود.

. فوق العاده سریع – حداکثر 10 تصویر در ثانیه

. بیش از 20 مدل هوش مصنوعی

. آواتارهای AI سفارشی ایجاد کنید

. هوش مصنوعی خود را شخصی سازی کنید تا تصاویر را به سبک خود ارائه دهید

. به راحتی تصاویر را با پیام های متنی تغییر دهید

. فوق العاده قابل تنظیم

3.بهترین هوش مصنوعی هنری NightCafe

NightCafe یکی از نام‌های بزرگ در دنیای تولیدکنندگان هنر هوش مصنوعی است. این به دلیل داشتن الگوریتم‌ها و گزینه‌های بیشتر نسبت به سایر ژنراتورها شناخته شده است، اما استفاده از آن برای کاربران مبتدی نیز بسیار آسان است. NightCafe بر اساس یک سیستم اعتباری است، اما دارای یک سطح رایگان سخاوتمندانه، و گزینه های زیادی برای “کسب” اعتبار با شرکت در انجمن است. همچنین می توانید اعتبار خریداری کنید و از کد UNITEAI برای 15 درصد تخفیف استفاده کنید.

برخی از ویژگی های اصلی NightCafe:

. شما صاحب خلاقیت های خود هستید

. الگوریتم های بیشتری نسبت به سایر ژنراتورها

. تعداد زیادی کنترل برای کاربران پیشرفته

. با شرکت در انجمن اعتبار کسب کنید

. بسیاری از ویژگی های اجتماعی، و یک جامعه پر جنب و جوش و مفید

. آثار خود را در مجموعه ها سازماندهی کنید

. همه تصاویر خود را به صورت انبوه دانلود کنید

. ویدیوها را ایجاد کنید

. یک چاپ از آثار هنری خود بخرید

در حالی که الگوریتم‌های زیربنایی همیشه در تمام مولدهای هنر هوش مصنوعی فهرست‌شده در اینجا تغییر می‌کنند، فهرست ویژگی‌های دیگر NightCafe چیزی است که آن را متمایز می‌کند.

از کد UNITEAI برای 15٪ تخفیف برای اولین پرداخت خود استفاده کنید.

4.بهترین هوش مصنوعی هنری Shutterstock

Shutterstock یک شرکت تاسیس شده است که در بورس نیویورک (NYSE) معامله می کند. آنها عکاسی استوک، فیلم استوک، موسیقی استوک، ابزارهای ویرایش را ارائه می دهند و از سال 2023 بهترین ابزارها را برای تولید تصاویر و هنر شما ارائه می دهند. این امر با ادغام سیستم هوش مصنوعی DALL-E 2 در OpenAI به دست آمد.

DALL-E یک تغییر دهنده بازی بود و نسخه 2 حتی بهتر است. DALL-E 2 جانشینی است که برای تولید تصاویر واقعی تر با وضوح بالاتر طراحی شده است که می تواند مفاهیم، ​​ویژگی ها و سبک ها را ترکیب کند.

علاوه بر این، چیزی که راه حل Shutterstock را متمایز می کند، ترکیب این پیشرفته ترین سیستم تولید هوش مصنوعی با سهولت استفاده از پلتفرم Shutterstock است. آنها به UX (رابط کاربری) تسلط دارند و شروع به کار را سریع و ساده می کنند.

3 مرحله ساده وجود دارد:

هر چیزی را تصور کنید! سپس آن را در نوار جستجو تایپ کنید. روی Generate کلیک کنید.

Shutterstock چند نسخه را برای انتخاب شما ایجاد می کند.

اگر دوست دارید تصویر را در Create ویرایش کنید. یا فقط لایسنس و دانلود کنید.

با پیشنهاد آزمایشی رایگان Shutterstock، می‌توانید تا 10 تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را به صورت رایگان مجوز دهید.

5. DALL-E 2

نزدیک به بالای لیست ما از 10 بهترین تولید کننده هنر هوش مصنوعی، DALL-E 2 است که یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی است که توسط OpenAI توسعه یافته است. تنها در چند دقیقه، می توانید تصاویر بسیار واقعی را با هوش مصنوعی ایجاد کنید.

DALL-E 2 پتانسیل باورنکردنی را نشان می دهد. به گفته OpenAI، از این ابزار می توان برای ایجاد تصاویر، طراحی محصولات و ایجاد ایده های جدید برای تجارت استفاده کرد.

رابط کاربری آسان DALL-E 2 این امکان را برای هر کسی فراهم می کند تا تصاویر با کیفیت بالا با هوش مصنوعی ایجاد کند. این بدان معنی است که نه تنها هنرمندان حرفه ای در DALL-E 2 ارزش پیدا می کنند، بلکه هنرمندان آماتور نیز می توانند از این ابزار استفاده کنند.

یکی از بهترین ابزارهای ارائه شده توسط DALL-E 2 براش نقاشی آن است که به شما امکان می دهد جزئیاتی مانند سایه ها، هایلایت ها و موارد دیگر را به تصویر خود اضافه کنید. ابزارهایی مانند قلم مو به شما این امکان را می دهد که تصاویر پیچیده با چندین لایه ایجاد کنید که هر یک با ویژگی های خاص خود سفارشی شده است.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی DALL-E 2 آورده شده است:

. تصاویر بسیار واقعی در چند دقیقه

. تصاویر را ایجاد کنید

. محصولات را طراحی کنید

. رابط کاربری آسان

. چندین لایه از تصاویر را سفارشی کنید

6.بهترین هوش مصنوعی هنری Deep Dream Generator

یکی دیگر از بهترین مولدهای هنر هوش مصنوعی Deep Dream Generator توسط Aifnet است. یکی از محبوب ترین مولدهای هنر هوش مصنوعی در بازار، Deep Dream یک ابزار آنلاین است که شما را قادر می سازد تصاویر واقعی را با هوش مصنوعی ایجاد کنید.

Deep Dream متکی بر یک شبکه عصبی است که با میلیون ها تصویر آموزش داده شده است. استفاده از آن آسان است، فقط باید قبل از اینکه ابزار یک تصویر جدید بر اساس نسخه اصلی ایجاد کند، یک تصویر را آپلود کنید.

یکی از کاربردهای اصلی Deep Dream استفاده از آن برای ایجاد آثار هنری است، زیرا از سبک های مختلف نقاشی برای تولید تصاویری که به نظر می رسد از مکان ها یا دوره های زمانی مختلف هستند استفاده می کند.

این ابزار به شما اجازه می دهد تا قبل از ایجاد یک تصویر واقعی بر اساس آن، دسته ای مانند حیوانات یا مناظر را انتخاب کنید. علاوه بر همه اینها، Deep Dream به شما امکان می دهد سه سبک را انتخاب کنید: Deep Style، Thin Style یا Deep Dream. پس از انتخاب سبک، می توانید تصویر را پیش نمایش کنید.

آنها همچنین متن خود را در نرم افزار تصویر منتشر کرده اند که نام آن را Text 2 Dream گذاشته اند.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی Deep Dream آورده شده است:

. با هوش مصنوعی تصاویر واقعی ایجاد می کند

. شبکه عصبی بر روی میلیون ها تصویر آموزش داده شده است

. سبک های مختلف نقاشی

. دسته بندی تصاویر

. سه سبک مجزا

. متن به تصویر

7. Artbreeder

یکی از شناخته شده ترین نام ها در بین مولدهای هنری هوش مصنوعی Artbreeder است که یک بهبود دهنده کیفیت تصویر است. این ابزار شما را قادر می سازد تا با استفاده از یادگیری ماشین، تغییرات مختلفی از یک تصویر تولید کنید.

شما می توانید مناظر، فیگورهای انیمه، پرتره، و آثار هنری مختلف دیگر را بر روی یک پلتفرم ایجاد کنید. برخی از ابزارهای دیگر عبارتند از توانایی تغییر ویژگی های صورت مانند رنگ پوست، مو و چشم. همچنین می توانید عکس ها را به فیگورهای متحرک تبدیل کنید.

یکی دیگر از ویژگی های برتر Artbreeder این است که هزاران تصویر را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد آنها را در پوشه ها مدیریت کنید. سپس نتایج را می توان در فرمت JPG یا PNG دانلود کرد.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی Artbreeder آورده شده است:

. تقویت کننده کیفیت تصویر

. انواع مختلفی از یک تصویر تولید کنید

. مناظر، فیگورهای انیمه، پرتره

. تصاویر مانگا در پوشه ها

. فرمت های JPG و PNG

8.بهترین هوش مصنوعی هنری Stablecog

این تولید کننده تصویر AI منبع باز بیش از 3000 نفر از آن در ماه اول استفاده کردند، از ابتدا تصاویر واقعی را ایجاد می کند. مانند برخی دیگر از مولدهای هنر هوش مصنوعی، استفاده از آن توسط هر کسی آسان است. برای ایجاد یکی از تصاویر واقعی فقط چند مرحله طول می کشد.

Stablecog از Stable Diffusion استفاده می کند، با SvelteKit ساخته شده است و از Supabase برای ضبط متادیتا و برای مدیریت خوشه cog پیش فرض استفاده می کند.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی Big Sleep آورده شده است:

. تصاویر واقعی از ابتدا

. آسان برای استفاده

. رایگان

. از GAN استفاده می کند

9. DeepAI

DeepAI که در سال 2016 تأسیس شد، با هدف دموکراتیک کردن هوش مصنوعی از طریق نرم افزار منبع باز ایجاد شد. ابزارهای مختلفی را ارائه می دهد که می توان از آنها برای ایجاد تصاویر واقعی استفاده کرد.

DeepAI شما را قادر می‌سازد تا هر تعداد عکسی که می‌خواهید ایجاد کنید و هر کدام منحصربه‌فرد هستند. بسیار قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد میزان جزئیات، رنگ ها، بافت ها و موارد دیگر را تغییر دهید. اگر تصویری را تایپ کنید، DeepAI می‌تواند بلافاصله یک تصویر برداری مستقل از وضوح تولید کند.

برخی از ابزارهای دیگر ارائه شده توسط DeepAI شامل StyleGAN و BigGAN هستند که می توانند تصاویر واقعی ایجاد کنند. ابزار CartoonGAN شما را قادر می سازد تا تصاویر را به کارتون تبدیل کنید.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی DeepAI آورده شده است:

. نرم افزار متن باز

. ابزارهای مختلف برای ایجاد تصاویر واقعی

. جزئیات مختلف را برای هر تصویر تغییر دهید

. با CartoonGAN کارتون بسازید

10.بهترین هوش مصنوعی هنری StarryAI

StarryAI یک مولد هنر هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد هنر را به NFT تبدیل کنید. به هیچ ورودی از کاربر نیاز ندارد. این می تواند تصاویر را با الگوریتم یادگیری ماشین پردازش کند.

یکی از بهترین بخش‌های StarryAI این است که مالکیت کامل تصاویر ایجاد شده را برای استفاده شخصی یا تجاری به شما می‌دهد. این به عنوان یک ژنراتور رایگان NFT عمل می کند که نقطه فروش اصلی آن است. این فناوری دائماً در حال بهبود است، اما قبلاً نمونه‌های باورنکردنی از هنر ایجاد شده با این برنامه وجود داشته است.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی StarryAI آورده شده است:

. تولید کننده خودکار تصویر

. ورودی کاربر وجود ندارد

. متن به تصویر

. به عنوان یک ژنراتور رایگان NFT عمل می کند

11. CF Spark

CF Spark، یک تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی ارائه شده توسط Creative Fabrica، یک بازار دیجیتال برای دارایی‌های چاپ بر اساس تقاضا، فونت‌ها و گرافیک‌ها، میلیون‌ها درخواست ایجاد کرده است. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پلتفرم این است که کاربران می‌توانند از فایل‌های هوش مصنوعی تولیدی خود با ارائه آن‌ها برای فروش به سایر اعضا، کسب درآمد کنند، و این اولین در نوع خود است که چنین فرصتی را به سازندگان ارائه می‌کند.

برای استفاده از CF Spark، سازندگان اعلانی را وارد می‌کنند که چهار تصویر تولید می‌کند که می‌توانند انتخاب کنند تا در صفحه خود منتشر کنند. سایر کاربران در این پلتفرم می توانند مجدداً از تصاویر هوش مصنوعی درخواست کنند تا نتایج مختلفی را دریافت کنند و تصاویری از خلاقیت های خود را با هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی مانند طرح تی شرت آپلود کنند.

به طور معمول، مولدهای هنری مدرن هوش مصنوعی چندین دقیقه طول می کشد تا تصاویر را بر اساس درخواست های کاربر ایجاد کنند. اگرچه هنر عالی زمان می برد، اشتراک CF Spark می تواند به سرعت بخشیدن به روند ایجاد کمک کند. مشترکین 1000 اعتبار سرعت دریافت می کنند که به آنها امکان می دهد تا صف را دور بزنند و با سرعت بیشتری هنر هوش مصنوعی ایجاد کنند.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی CF Spark آورده شده است:

. کسب درآمد از آثار هنری

. سایر تصاویر هوش مصنوعی را دوباره درخواست کنید

. امتیازهای سرعت برای تولید سریعتر تصویر

. آسان برای استفاده

12.بهترین هوش مصنوعی هنری Fotor

Fotor یکی دیگر از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد هنر NFT است. این به حداقل تلاش نیاز دارد، با این ژنراتور ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی را برای ایجاد هنر در چند دقیقه ارائه می دهد. همچنین یکی از کاربرپسندترین ابزارها برای ایجاد هنر NFT است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تصویر را آپلود کنید و سبک هنری را که می خواهید روی آن اعمال کنید انتخاب کنید. شما همچنین می توانید لایه ها را ایجاد کنید یا لمس شخصی را به سرعت و به راحتی اضافه کنید. این ابزار نیازی به ایجاد اکانت کاربری برای استفاده از نرم افزار یا دانلود آثار هنری ندارد.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی Fotor آورده شده است:

. هنر NFT را به سرعت ایجاد کنید

. آسان برای استفاده

. سبک های مختلف و گزینه های ویرایش

. نیازی به ثبت نام اکانت کاربری ندارد

13. Runway ML

Runway ML به شما این امکان را می دهد که با آموزش و استفاده از مدل های یادگیری ماشین تصاویر تولید کنید. با این ابزار، مدل هایی ایجاد می کنید که سبک های تصویر واقعی را به روش های مختلف ایجاد می کنند. علاوه بر این، می توانید از Runway ML برای ایجاد انیمیشن و مدل های سه بعدی استفاده کنید.

اگر می‌خواهید پروژه‌های ویدیویی ایجاد کنید، Runway ML دارای یک ابزار ویرایشگر ویدیو است که به شما امکان می‌دهد تصاویر پس‌زمینه ویدیوها را جایگزین کنید.

برخی از ابزارهای مورد استفاده توسط Runway ML شامل تجزیه و تحلیل حرکت نسبی است که به آن امکان می دهد آنچه را که می خواهید انجام دهید تجزیه و تحلیل کند. همچنین دارای تشخیص اشیاء خارج از جعبه است که به شما کمک می کند به راحتی اشیاء را در تصاویر یا ویدیوها شناسایی کنید.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی Runway ML آورده شده است:

. در پروژه ها همکاری کنید

. تصاویر واقعی ایجاد کنید

. انیمیشن و مدل های سه بعدی بسازید

. ابزار ویرایشگر ویدیو

. تحلیل حرکت نسبی

14.بهترین هوش مصنوعی هنری WOMBO Dream

فهرست 10 بهترین تولیدکننده هنر هوش مصنوعی WOMBO Dream است که یک برنامه خالق AI NFT است که توسط استارتاپ کانادایی WOMBO ایجاد شده است. بسیاری آن را بهترین برنامه ایجاد کننده NFT همه جانبه می دانند.

Dream می تواند عکس های موجود را به کارتون یا نقاشی های مصنوعی تبدیل کند و همچنین از یک الگوریتم پیچیده برای تبدیل کلمات و عبارات به آثار هنری منحصر به فرد استفاده کند. این ابزار به شما امکان می دهد از بین انواع سبک های هنری انتخاب کنید، یا می توانید مناظر آینده نگر را انتخاب کنید.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی WOMBO Dream آورده شده است:

. طرح های سورئال

. رایگان برای استفاده

. سازنده NFT

. تبدیل عکس ها به کارتون

. سبک های مختلف هنری

امتیاز 4.8/5 - از 21 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT