خرید از FamiGuard

پرداخت از سایت FamiGuard | خرید از FamiGuard

زمان مطالعه 4 دقیقه

شما برای محافظت از عزیزانتان هر کاری انجام می دهید. و نام FamiGuard با ترکیب «خانواده» با «نگهبانی» به این خواسته می‌انجامد. اما آیا واقعاً به وعده خود مبنی بر محافظت از فرزندان شما در زندگی آنلاین خود عمل می کند؟ خرید از FamiGuard را در اول پرداخت انجام دهید.

اگر از خواندن نظرات مغرضانه FamiGuard که برنامه را با نور منفی نشان می‌دهند یا منحصراً به بخش‌های خوب آن می‌تابانند خسته شده‌اید، شما را می‌شنویم. تعداد زیادی از این بررسی ها به صورت آنلاین وجود دارد. اما این یکی فرق داره.

بررسی‌های برنامه نظارتی ما بی‌طرفانه، دقیق و طراحی شده‌اند تا شما را با تمام اطلاعاتی که نیاز دارید مسلح کند.

ویژگی ها: بزرگترین ویژگی های موجود در قیمت FamiGaurd

خرید از FamiGuard

خرید از FamiGuard

اکانت های رسانه های اجتماعی آنها را زیر نظر داشته باشید. بچه ها از انواع برنامه های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. بنابراین وقتی این بررسی FamiGuard را انجام دادیم، مطمئن شدیم که آن را با هر برنامه رسانه اجتماعی ممکن آزمایش می کنیم. و ما خبرهای خوبی برای به اشتراک گذاشتن داریم.

FamiGuard به شما امکان می‌دهد پیام‌های آن‌ها را در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب، از جمله WhatsApp، Facebook، Snapchat، Instagram، Telegram، Kik و Tinder بخوانید.

مکان آنها را ردیابی کنید. برنامه‌های نظارتی زیادی وجود دارند که ادعا می‌کنند تاریخچه موقعیت مکانی خود را به شما نشان می‌دهند، اما تجربه‌ای پایین‌تر ارائه می‌دهند. پس آیا FamiGuard در این بخش کار می کند؟ شرط می بندی.

از داشبورد خود، می توانید موقعیت مکانی آنها را روی نقشه مشاهده کنید و تاریخ و ساعت دقیق حضور آنها را مشاهده کنید. همچنین یک ویژگی geofence وجود دارد که هنگام آمدن و رفتن به شما هشدار می دهد.

سابقه تماس آنها را مشاهده کنید. بسیاری از مردم به جای تلفن از برنامه های پیام رسانی استفاده می کنند. اما زمانی که مردم بخواهند واقعاً رازدار باشند، با آن شماره تماس می گیرند و گفتگوی زنده انجام می دهند. با FamiGuard، می‌توانید ببینید با چه کسی تماس گرفته‌اند، چه کسی با آن‌ها تماس گرفته است، و برای چه مدت تماس گرفته‌اند – همه در قیمت FamiGuard گنجانده شده است.

عکس ها و فیلم های آنها را ببینید. اگر می‌پرسید در رول دوربین آنها چه چیزی وجود دارد، می‌توانید با FamiGuard متوجه شوید. فقط کافی است قسمت پیش‌ نمایش ویدیو یا عکس‌ها را در نوار ناوبری سمت چپ کلیک کنید تا آنچه را که آپلود شده است مشاهده کنید. توجه داشته باشید که این ویژگی به همگام‌سازی دستی نیاز دارد و یادداشتی خواهید دید که عکس‌ها فقط از طریق Wi-Fi آپلود می‌شوند.

فعالیت برنامه آنها را مشاهده کنید. بسیاری از بررسی‌های FamiGuard به فعالیت برنامه اشاره نمی‌کنند، بنابراین ما این را در نظر می‌گیریم زیرا فکر می‌کنیم بسیار مهم است. با اشتراک خود، می‌توانید برنامه‌های نصب‌شده در دستگاه آن‌ها، به‌علاوه اطلاعات مهم مانند زمان نصب برنامه، تعداد دفعاتی که امروز از برنامه بازدید کرده‌اند و مدت زمانی که در برنامه صرف کرده‌اند را ببینید.

تقویم آنها را بررسی کنید. بچه ها از تقویم خود برای پیگیری انواع فعالیت ها، از جمله مهمانی هایی که ممکن است نخواهند شما در مورد آن بدانید، استفاده می کنند. اما اگر قیمت FamiGuard را بپردازید، این کار را خواهید کرد. این شامل یک نمایشگر تقویم داخلی است که همه رویدادهای آنها را به شما نشان می دهد. و حتی می توانید بر اساس امروز، این ماه، ماه گذشته و سال گذشته فیلتر کنید.

سازگاری FamiGuard

Compatibility Android & iOS
Pricing Android
$29.95/month
$49.95/3-month
$99.95/1-year 

iOS
$39.95/month
$59.95/3-month
$109.95/1-year

WhatsApp-only
$19.95/month
$39.95/3-month
$89.95/1-year

# of devices 1 device per subscription
Demo Available Yes
Free trial No
Location tracking Yes
Social media tracking Yes
Set restrictions remotely No

مزایا و معایب FamiGuard

مزایا

. پشتیبانی از هر سیستم عامل تلفن همراه FamiGuard چگونه بر روی محبوب ترین سیستم عامل های جهان کار می کند؟ خیلی خوب. چه از آیفون یا اندروید استفاده کنند، FamiGuard راه حل قدرتمندی برای نظارت بر آنها در اختیار شما قرار می دهد.

. برای واتس اپ برنامه ریزی کنید. اگر فقط به نظارت واتس اپ نیاز دارید، محصولات FamiGuard را خواهید یافت.

. مدل قیمت گذاری منصفانه قیمت FamiGuard با برنامه های 1 ماهه، 3 ماهه و 1 ساله بسیار مناسب است.

خرید از FamiGuard

خرید از FamiGuard

معایب

. عکس‌ها فقط از طریق Wi-Fi همگام‌سازی می‌شوند. برای دریافت آخرین به‌روزرسانی‌ها، باید تلفن خود را در همان شبکه Wi-Fi داشته باشید.

. ویژگی ها در iOS و Android متفاوت است. همانطور که تقریباً در تمام بررسی‌های FamiGuard اشاره شد، برخی از ویژگی‌ها مانند GPS بلادرنگ، geofencing، نظارت بر برنامه‌های اجتماعی، keylogger و موارد دیگر در iOS وجود ندارند.

. می تواند با چندین دستگاه گران شود. هیچ طرح چند دستگاهی وجود ندارد، بنابراین اگر نیاز به نظارت بر بیش از یک دستگاه دارید، آماده باشید که پول زیادی خرج کنید.

FamiGuard: The Final Word

FamiGuard یک برنامه نظارتی جامع است که به وعده خود برای کمک به والدین کمک می کند تا از فعالیت های آنلاین فرزندان خود محافظت کنند و از آنها محافظت کنند. در حالی که رابط کاربری ممکن است کمی نامرتب باشد، داشبورد دارای ویژگی‌هایی است که والدین به آن نیاز دارند، مانند نظارت بر رسانه‌های اجتماعی، صفحه کلید، geofencing و موارد دیگر.

اما اگر به‌دنبال راه‌حل نظارتی هستید که به همان اندازه ویژگی‌های غنی باشد اما با یک برنامه قیمت‌گذاری ساده‌تر، توصیه می‌کنیم mSpy را امتحان کنید.

استاندارد طلایی در نظارت والدین، mSpy ویژگی‌هایی را ارائه می‌کند که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید آن را با قیمتی که رقیب را به چالش می‌کشد، پیدا کنید. و مهمتر از همه، در حالت مخفی کار می کند، بنابراین آنها نمی دانند که شما از یک برنامه برای نظارت بر فعالیت خود استفاده می کنید.

درست مانند FamiGuard، mSpy یک نسخه نمایشی ارائه می دهد تا بتوانید بازی کنید و ببینید که چگونه آن را مقایسه می کند. هر دو را امتحان کنید و خودتان تصمیم بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT