خرید با بیت کوین

خرید با بیت کوین از سایت های خارجی از طریق اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

با توجه به فراگیری انواع ارز دیجیتال به خصوص بیت کوین ، برخی سایت ها برای افزایش سهولت پرداخت، از درگاه پرداخت بیت کوین استفاده کردند. این روند ادامه پیدا کرد و در حال حاضر خرید با بیت کوین از سایت های خارجی رایج شده است. در صورتی که تمایل به خرید از سایت های خارجی دارید اما امکان پرداخت ارزی برای شما فراهم نیست، در این مقاله همراه با اول پرداخت باشید.

از کدام سایت ها می توان با بیتکوین خرید کرد؟

ساتوشی ناکاموتو با اختراع هوشمندانه ی خود فرایند انتقال پول و ارز را به صورت مجازی متحول کرد. با توجه به تحریم های مالی علیه ایران، دسترسی به انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت برای ایرانیان محدود شده است. اما این مشکل در رابطه با خرید و فروش بیت کوین صدق نمی کند. با توجه به فراگیر شدن بیت کوین بین ایرانیان، در این مقاله برخی از سایت های خارجی را معرفی می کنیم که می توان از آن ها با بیت کوین خرید کرد.

برای خرید از سایت های خارجی که امکان پرداخت با بیت کوین فراهم نکرده اند، می توانید از خدمات اول پرداخت بهره ببرید.

خرید با بیتکوین

سایت رزرو هتل

انواع سایت های رزرو هتل خارجی و سایت های مسافرتی که پرداخت با بیت کوین را قبول می کنند در زیر معرفی شده اند.

Travala

وب سایت Travela انواع خدمات رزرو هتل و محل اقامت ارائه می دهد. در این سایت بیش از ۵۰۰ هزار هتل وجود دارند. برای رزرو هتل در این سایت علاوه بر بیت کوین، از ریپل و بایننس کوین و … نیز می توان استفاده کرد.

Greitai

Greitai یک موتور جسنجوی معروف برای پیدا کردن هتل، بلیط هواپیما یا اجاره خودرو می باشد. در این مرورگر با استفاده از بیت کوین و ۲۰ رمز ارز دیگر می توانید نسبت به رزرو هتل و یا خرید بلیط اقدام نمایید.

Expedia

expedia یک شرکت مسافرتی مشهور که قیمت هتل و پرواز را بسته به تقاضا، به صورت رایگان جمع می کند.

cheapair

سایت Cheapair.com یک آزانس هواپیمایی آمریکایی است. این کمپانی به منظور سهولت پرداخت توسط مشتریان، امکان پرداخت با استفاده از انواع رمز ارز را فراهم کرده است.

خرید با بیت کوین
خرید با بیتکوین

خرید از سایت های خارجی

علاوه بر سایت های رزرو و خرید بلیط، فروشگاه های اینترنتی نیز تصمیم گرفتند از بیت کوین برای پرداخت استفاده کنند. با این قابلیت خرید از سایت های خارجی برای ایرانیانی که امکان پرداخت با سایر روش ها را ندارند، بسیار کاربردی خواهد بود. خرید با بیتکوین از سایت های خارجی که در ادامه معرفی می شوند امکان پذیر است.

سایت آمازون Amazon

با خرید از سایت آمازون با استفاده از بیت کوین، می توانید بین ۱ الی ۳۰ درصد در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید. البه این امر به شرط استفاده از کیف پولی به نام Purse امکان پذیر است. Purse سرویس شناخته شده ای است که به کاربران امکان می دهد در سایت آمازون با بیت کوین پرداخت کنند.

سایت Newegg

شرایط خرید از سایت newegg با بیت کوین فراهم است. این سایت یک فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولاتی مثل کامپیوتر یا لوازم جانبی آن می باشد.

سایت Microsoft

وب سایت رسمی مایکروسافت نیز برای فروش محصولات ویندوز و ایکس باکس از درگاه پرداخت بیت کوین استفاده می کند.

سایت Shopify

وب سایت shopify که یک پلتفرم مشابه با ایبی می باشد نیز به کاربران گزینه پرداخت با بیت کوین ارائه می کند. مشابه این پلتفرم در ایران وبسایت دیوار می باشد.

 

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT