خرید تتر بدون نیاز به احراز هویت

خرید تتر بدون نیاز به احراز هویت

زمان مطالعه 2 دقیقه

اگر به بازار رمز ارزها علاقه‌مند باشید بعید است تا کنون نام ارز دیجیتال تتر به گوش شما نخورده باشد. خرید تتر و فروش آن یکی از پایه‌ای‌ترین مباحث در فعالیت در حوزه رمزارزها هستند. پروژه تتر توسط «یو کالینز»، «گریک سلارس» و «بروک پیرس» استارت خورد و در ادامه راه به یکی از مورد اعتماد‌ترین و پرکاربردترین استیبل کوین‌های بازار رمز ارزها تبدیل شد. تتر به عنوان یک استیبل کوین با پشتوانه دلار همیشه ارزشی ثابت و معادل ۱ دلار آمریکا دارد و همین موضوع خرید و فروش تتر را به موضوعی پر اهمیت تبدیل می‌کند چرا که کاربران در صورت مشاهده ریزش قیمت سایر رمزارزها می‌توانند با خرید تتر از زیان احتمالی مصون بمانند. آیا خرید تتر بدون نیاز به احراز هویت ممکن است ؟

خرید تتر بدون نیاز به احراز هویت صحت دارد ؟

صادقانه به شما میگوییم که در صورتی که مجموعه؛ سایت؛ کانال تلگرام یا شخصی در مورد خرید وفروش تتر و سایر ارزهای دیجیتال بدون احراز هویت به شما پیشنهاد داد؛ جای تامل و تردید است. زیرا براساس قوانین و دستور العمل های مراجع مربوطه خرید وفروش ارزهای دیجیتال نیاز به تایید مدارک کامل کاربران می باشد.

تتر (Tether)

همانطور که گفته شد استیبل کوین‌ها به واسطه پشتوانه‌ای که دارند (طلا، دلار، دارایی و یا هر ارز دیگر) همواره ارزش ثابتی را تجربه می‌کنند و همین موضوع می‌تواند فعالین حوزه کریپتوکارنسی را از نوسانات شدید قیمت در این بازار در امان نگه دارد. تتر یک توکن است و برای خود بلاکچین اختصاصی‌ ندارد؛ به عبارت دیگر تراکنش‌ها مربوط به این رمز ارز با استفاده از قرار دادهای هوشمند روی بلاکچین سایر رمزارزها انجام می‌شود. از انواع تترهای موجود می‌توان به تتر شبکه اتریوم ERC-20، تتر شبکه ترون TRC-20 و تتر مبتنی بر بلاکچین اُمنی (Omni) اشاره کرد. پلتفرم اُمنی در حقیقت یک لایه پروتکل است که روی شبکه بلاکچین اجرا شده است و ویژگی‌های نظیر امور مالی غیر متمرکز و قراردادهای هوشمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ویژگی های مثبت تتر

کاهش زمان انجام معاملات
واریز و برداشت مستقیم از صرافی‌ها می‌تواند پروسه وقت‌گیری باشد تا جایی که امکان دارد تا این پروسه به مدت ۳ یا ۴ روز هم طول بکشد؛ اما تراکنش‌ها و خرید و فروش تتر به سرعت و صرف تنها چند دقیقه صورت می‌گیرد و می‌توانید دارایی‌های خود را به صورت تتر و با سرعت بالایی انتقال دهید.

ثابت بودن قیمت
همانطور که پیش‌تر اشاره شد تتر به عنوان یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا، همیشه ارزشی برابر با ۱ دلار دارد. بازار پر تلاطم رمزارزها هرروزه فراز و نشیب‌های زیادی را به خود می‌بینید. پس اکثر تریدرها و فعالین این بازار با اطلاع از ثبات قیمت تتر، پس از کسب سود و یا مطلع شدن از احتمال ریزش بازار به سرعت سایر ارزهای دیجیتال خود را به تتر تبدیل می‌کنند تا از نوسانات در امان بمانند.
کارمزد مناسب معاملات
انتقال پول بین بانکی با استفاده از شبکه سوئیفت می‌تواند هزینه زیادی را به همراه داشته باشد تا جایی که ممکن است برای یک نقل و انتقال هزینه تراکنش تا ۳۰ دلار هم برسد؛ اما شبکه تتر برای انتقال تتر از یک کیف پول و کیف پول دیگر کارمزدی دریافت نمی‌کند و در صورت کسر شدن مبلغی ناچیز (شاید یک دلار) می‌توان آن را مربوط به هزینه انجام تراکنش در بلاکچینی که فرایند انتقال پول در آن انجام می‌شود دانست.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT