توکن شیبا اینو

خرید توکن شیبا اینو به میزان ۸۶ میلیارد واحد توسط سومین نهنگ بزرگ اتریوم

زمان مطالعه 2 دقیقه

سومین نهنگ بزرگ اتریوم، که با عنوان “Tsunade” شناخته می شود، علی رغم عملکرد ضعیف این میم کوین، 86 میلیارد از توکن شیبا اینو را خریداری کرد. ارزش این معامله 2.3 میلیون دلار است. این نهنگ در حال حاضر دو تریلیون SHIB به ارزش تقریبی 47 میلیون دلار در اختیار دارد. گفتنی است که کیف پول متعلق به این نهنگ در حال حاضر حدود 3.5 میلیارد دلار از انواع دارایی های دیجیتال را در خود جای داده است.

خرید توکن شیبا اینو

در حالی که SHIB تلاش می کند از خط مقاومت کشیده شده از دوم مارس (11 اسفند 1400) خارج شود، متأسفانه این خرید بزرگ هم کمکی به افزایش قیمت آن نکرد.

توکن شیبا اینو

توکن شیبا اینو

با وجود این خرید بزرگ، شیبا بیشترین دارایی موجود در این آدرس نیست. با توجه به داده های WhaleStats، توکن “American Born Doge”  بیشترین دارایی وی به شمار می رود. این آدرس در حال حاضر 1.8 میلیارد دلار USDOGE دارد. رتبه دوم نیز به توکن PAXG تعلق دارد .

عملکرد بازار شیبا اینو

با وجود یک سری خریدهای بزرگ که اخیراً توسط نهنگ ها صورت گرفته است، مومنتوم قیمت شیبا اینو پس از رسیدن به 0.000027 دلار کاهش یافته است. بالاترین سطح قیمت این توکن در ماه مارس (اسفند 1400 و فروردین 1401) حدود 0.000029 دلار بود که اکنون به عنوان یک مقاومت روانی قوی در نظر گرفته می شود

خرید 3.7 تریلیون توکن شیبا اینو توسط یک نهنگ ناشناس

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط Etherscan، یک نهنگ ناشناس مقدار زیادی شیبا اینو به تعداد تقریبی 200,588,182,473 توکن از این میم کوین را خریداری کرده است.

شیبا اینو از زمان اوج خود به 0.88 دلار در پایان اکتبر، بیش از 75 درصد از ارزش خود را از دست داده است و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز به شدت کاهش یافته اند. بیت کوین مانند اتریوم تقریباً 50 درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است. ارزهای دیجیتال در بحبوحه نگرانی های گسترده تر در بازار سهام بر سر افزایش نرخ بهره سقوط کرده اند.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT