خرید از وب سایت 3DOcean

خرید ریالی از وب سایت 3DOcean با استفاده از خدمات پی پال

زمان مطالعه 2 دقیقه

3DOcean یکی دیگر از سایت های زیر مجموعه Envato Market است. 3DOcean وب سایتی است جهت فروش بهترین فایل ها برای ساخت گرافیک بازی های کامپیوتری، انیمیشن ها و پروژه های 3D با مدل ها، بافت ها، مش ها، پلاگین ها و موارد دیگر که توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. با بیش از 35،000 طرح های خلاقانه که تمام ویژگی هایی را که برای پروژه های خود نیاز دارید، با خرید از این سایت می توانید تامین کنید. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید تا شما را با خرید ریالی از وب سایت 3DOcean با استفاده از خدمات پی پال آشنا کنیم.

خرید از 3DOcean

وب سایت 3DOcean

همه ی محصولات قرار گرفته بر روی وب سایت 3DOcean ، مورد بررسی قرار می گیرند تا اطمینان یابند که استانداردهای طراحی با کیفیت بالا و استانداردهای فنی مطابقت دارند. از بین تمامی محصولات شما همیشه چیزی را که چشم شما را جذب می کند پیدا می کنید.

انواع مدل های سه بعدی از مش های مربوط به لباس و حیوانات، بافت ها، مواد، پلاگین ها … و هر نوع فایل های 3D که شما نیاز دارید، با تعداد زیاد در وب سایت 3DOcean یافت می شود.

تعداد بالای محصولات این نگرانی را برای کاربران به وجود می آورد که آیا می توانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند؟

 به شما پیشنهاد می کنیم که کتابخانه سایت را مرور کنید، بررسی های موردی که توسط سایر کاربران انجام شده است را بررسی نمائید و نگاهی به نمونه کارهای نویسندگان داشته باشید. از این طریق می توانید به محصول مورد نظر خود آسان تر دسترسی پیدا کنید.

خرید از وب سایت 3DOcean
خرید از وب سایت 3DOcean

یکی از ویژگی های منحصر بفرد وب سایت 3DOcean ، معرفی هنرمندان برجسته 3D آن هم به صورت هر هفته می باشد. نمونه کارهای عالی، که توسط کاربران محبوب شده اند، با کیفیت بالا مشخص شده و نمایش داده می شوند.

آموزش رایگان 3D برای کمک به شما در پروژه تان

آیا برای سفارشی کردن یک مدل 3D جدید نیاز به کمک دارید؟ آیا می خواهید از نظر و راهنمایی های دیگر کاربران در بالا بردن کیفیت محصولاتتان مطلع شوید؟ به دنبال آموزش برای تبدیل شدن به یک 3D کارحرفه ای هستید؟ لازم به توضیح است Tuts +، مرکز آموزش رایگان Envato، به شما کمک می کند. تنها لازم است به این انجمن دوستانه ملحق شوید و از امکاناتی که برای شما در نظر گرفته شده است نهایت بهره را ببرید.

خرید ریالی از وب سایت 3DOcean

برای خرید ریالی از این وب سایت می توانید بر روی کمک ما حساب کنید! متخصصان ما دو نوع خدمت در این زمینه برای شما فراهم می کنند. در صورت تمایل فایل مورد نظرتان را برای شما خریداری کرده و سپس ارسال می نمایند. همچنین می توانیم یک اکانت برای شما در سایت ثبت نام کنیم و آن را به هر میزان دلخواه شما شارژ کنیم تا بتوانید هر محصولی را خودتان خریداری نمائید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT