خرید قالب سایت تم فارست

آموزش خرید قالب سایت تم فارست و خرید از envato market

زمان مطالعه 2 دقیقه

خیلی‌ها سایت Envato را به عنوان محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین سایت در زمینه طراحی سایت، موشن گرافیک و فروش محصولات دانلودی می‌شناسند. سایت تم فارست (Thmeforest)، که زیرمجموعه‌ی سایت Envato است نام آشناترین وب سایت، بین طراحان سایت می‌‌باشد. کمتر کسی پیدا می‌شود که در زمینه طراحی سایت مشغول باشد ولی تاکنون قالبی از این وب سایت خریداری نکرده باشد. تم فارست با ارائه قالب‌های متنوع و قیمت‌های مناسب (برای مثال قالب‌های ۲ دلاری) بسیار پرطرفدار است. در ادامه به آموزش خرید قالب سایت تم فارست و خرید از envato market می‌پردازیم.

جهت خرید از این وب سایت باید دارنده حساب پی پال باشید و یا اینکه به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارزی بسپارید تا این کار را برای شما انجام دهند.

آموزش خرید قالب سایت تم فارست

در این قسمت می‌خواهیم به آموزش گام به گام خرید انواع قالب از سایت Thmeforest بپردازیم.

گام اول: به تم فارست به آدرس رسمی www.themeforest.net مراجعه فرمائید.

گام دوم: مطابق با شکل زیر انواع دسته بندی‌های قالب را مشاهده می‌فرمائید. با توجه به نیاز خود به هر یک از دسته بندی ها مراجعه کنید.

1 آموزش خرید قالب سایت تم فارست و خرید از envato market

گام سوم: در این مرحله پس از انتخاب قالب مورد نظرتان، با صفحه‌ای مطابق با شکل زیر روبرو خواهید شد. توسط حساب پی پال تان می‌توانید قالب را خریداری نمائید. در صورتی که اکانت paypal ندارید، این کار را به ما بسپارید. تنها لازم است لینک صفحه را کپی کرده و به گام چهارم بروید.

2 آموزش خرید قالب سایت تم فارست و خرید از envato market

گام چهارم: برای بهره مندی از این خدمت، با استفاده از لینک زیر، فرم سفارش درخواست خرید را برای ما تکمیل نمائید. لینکی که در مرحله قبل کپی کرده‌اید را در قسمت مربوطه paste کنید و سپس معادل ریالی آن را واریز فرمائید. متخصصان ما در کمترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد.

دیگر خدمات Envato

3 آموزش خرید قالب سایت تم فارست و خرید از envato market

در نظر داشته باشید Envato خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهد که به صورت کلی خرید از Envato Market به همین شکل است، در زیر تمام خدمات سایت Envato و زیر مجموعه‌های آن آورده شده است:

  • Themeforest (فروش قالب سایت)
  • Codecanyon (فروش انواع کد)
  • Videohive (فروش انواع موشن گرافیک)
  •  Audiojungle (فروش موسیقی زمینه)
  •  Graphicriver (فروش انواع تصاویر وکتوری و گرافیکی)
  •  Photodune (فروش انواع عکس‌ها)
  •  3docean (فروش مدل‌های سه بعدی)

حال اگر قصد خرید قالب سایت از تم فارست را دارید و حساب پی پال ندارید می‌توانید از خدمات افتتاح حساب پی پال، خرید با پی پال و شارژ حساب پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT