خرید قالب های سایت

بهترین مکان ها برای خرید قالب های سایت: طرح ها و تم های جالب

زمان مطالعه 11 دقیقه

در پست امروز، می‌خواهیم سایت‌های مناسبی را برای خرید قالب‌های وب‌سایت با طراحی واکنش‌گرا، پشتیبانی مشتری، فایل‌های CSS و HTML برای اصلاح، و گزینه‌های زیادی به شما نشان دهیم. خرید قالب های سایت را از سایت های معرفی شده در ادامه انجام دهید.

کسب و کارهای آنلاین موفق از طراحی وب و قالب های خوب شروع می شوند. این چیزی است که می تواند افراد بیشتری را جذب کند و به آنها اجازه دهد در پیشنهاد، خبرنامه یا محصولات شما مشترک شوند.

اگر به برخی از شرکت‌های محبوب نگاه کنید، متوجه می‌شوید که هزاران دلار برای سایت‌های ساده هزینه می‌کنند، در صورتی که می‌توانید طراحی وب‌سایتی مقرون به صرفه را با قیمت‌های پایین و با کیفیت بهتر دریافت کنید.

چند سال گذشته روشی را که مردم به طرح‌بندی وب‌سایت در نظر می‌گیرند تغییر داد. این بر تصمیم کاربر برای ادامه خواندن محتوای سایت یا به سادگی، انتقال به محتوای سایت دیگر تأثیر گذاشت. در عین حال، نیازی به پیچیده کردن چیزها با رنگ ها و چیدمان های زیاد که امروزه هیچ کس از آن لذت نمی برد وجود ندارد.

به همین دلیل است که صاحبان مشاغل، وبلاگ نویسان و هرکسی که نیاز به ساخت وب سایت خود دارد باید از بهترین تم ها و قالب ها برای وب سایت خود استفاده کند.

هزاران فروشنده قالب به صورت آنلاین وجود دارد، اما ما فقط می‌خواهیم چند مکان را به شما نشان دهیم تا بهترین طراحی‌های وب‌سایت برنده جایزه و کار حرفه‌ای آن‌ها را با قالب‌هایی که باعث می‌شود وب‌سایت شما سریع بارگذاری شود، پیدا کنید. بهتر از همه، این طراحی از طریق طراحی واکنشگرا و ویژگی های خوب انتخاب شده، تمایل بیشتری را به خود جلب می کند.

1.خرید قالب های سایت: Template Monster

این بزرگترین و قابل اعتمادترین مکان برای یافتن قالب ها یا تم های وب است. به عنوان مثال، هزاران قالب وب سایت HTML با کیفیت بالا وجود دارد که در هیچ جای دیگری نمی توانید آنها را پیدا کنید. این وب سایت میلیون ها بازدیدکننده دارد و شما می توانید شروع به جستجو برای انواع طرح ها از جمله قالب های سایت فلش، قالب های ویدئویی و غیره کنید.

این طراحان حرفه ای تم های خود را می سازند و چیزی که ما را شگفت زده کرد این است که تجربه کاربری را در طراحی ها در نظر می گیرند. به عبارت دیگر، این طراحان از روانشناسی رنگ ها و چیدمان ها استفاده می کنند تا در هنگام استفاده از قالب های طراحی وب، قدرت تبدیل و جذب را به صاحبان وب سایت بدهند.

در اینجا چیزی است که می توانید از این بازار شگفت انگیز به عنوان الگو، کد و تم خریداری کنید:

. قالب های وردپرس با کیفیت بالا برای تجارت، الکترونیک، لباس، مواد غذایی، گربه ها، حیوانات و هر نوع وب سایت دیگری

. قالب های سایت HTML5 برای هر جایگاهی که نیاز دارید

. تم های WooComerce با تبدیل بهینه و ابزارهای تجاری برای فروش آنلاین محصولات

. قالب های زیبای پاورپوینت

. قالب های PSD که می توانید برای سایت های نرم افزاری، الکترونیکی…

. تم های Shopify که به خوبی تبدیل می شوند

. قالب های صفحات فرود پاسخگو برای صفحات فروش و کمپین های مارکتینگ شما

. قالب های خبرنامه جذاب برای لیست مشترکین یا مشتریان شما

. قالب های پرستاشاپ که می توانند فروشگاه اینترنتی شما را بهتر از دیگران جلوه دهند و سریعتر کار کنند

. قالب های جوملا که برای املاک و مستغلات و موارد دیگر دوست دارید

. تم های Magneto برای جایگاه های مختلف مانند جواهرات و وب سایت های مد

آنها علاوه بر قالب های حرفه ای طراحی وب سایت خود، قالب های گالری عکس عالی برای عکاسان و قالب های شگفت انگیز پاورپوینت را می فروشند. ما از یکی از قالب های آنها در چند ماه گذشته برای یکی از دوستانمان استفاده کرده ایم، و به خوبی کار می کند و سریعتر از تم های دیگر بارگذاری می شود.

Template Monster دارای هزاران طرح، تم و قالب با کیفیت عالی برای هر بازار و تجارت خاص است. بنابراین، در اینجا انواع سایت یا کسب و کار وجود دارد که می توانید برای آنها طراحی بخرید:

. وب سایت های تجاری

. وبلاگ غذا و سایت های مرتبط با دستور غذا

. وبلاگ های سفر

. سایت های مد

. قالب های سایت هنرمندان

. تجارت الکترونیک

. سایت های دوستیابی، اپلیکیشن ها و …

. موضوعات هتل و رستوران

. قالب های صفحه وب برای عکاسی

. تحصیلات

. موضوعات کلیسا

. سایت های موسیقی

. سایت های مرتبط با سلامت

. وبلاگ های تناسب اندام و ورزش

. طراحی سایت شرکتی

. خبرنامه برای امور مالی، تجاری و کسب و کار مرتبط با شرکت

. تم های فروشگاه حیوانات خانگی

. مشاغل مرتبط با مبلمان

. تم های خودرویی

. پاورپوینت طراحی معماری، فناوری اطلاعات، حقوق، خودرو، املاک، مشاوران، پزشکی و تغذیه و …

با مرور طرح‌ها، ایده ساختن الگوی «صفحه اصلی» یا «درباره ما» خود را برای وب‌سایت خود به دست می‌آورید و اگر طرح را دوست داشتید، اما باید طرح‌بندی یا رنگ‌ها را تنظیم کنید، افزونه یا داشبورد سفارشی‌ساز به شما اجازه می‌دهد. در عرض چند دقیقه به آن می رسید. بنابراین، کاربران امکانات بی پایانی برای طراحی سایت، وبلاگ یا صفحات فروش خود دارند.

بهترین بخش، الگوهای وب سایت تلفن همراه با رتبه برتر است که آنها ارائه می دهند، همه چیز برای عملکرد و زمان بارگذاری سریعتر ساخته شده است. حتی بازدیدکنندگان وب سایت شما پس از افزودن چنین طرح های عالی، متوجه تجربه کاربری عالی خواهند شد. شما می توانید هر یک از قالب های وب سایت وردپرس سریع آنها را خریداری کنید و تجربه کاربری بهتری نسبت به استفاده از سایر تم هایی که به صورت آنلاین به صورت رایگان پیدا می کنید داشته باشید.

با Template Monster می توانید قالب های جالب وب سایت را به صورت آنلاین خریداری کنید و از بهترین کیفیت و پشتیبانی مشتری دوستانه برخوردار شوید. ما شخصا ترجیح می دهیم از طرح های آنها برای انواع سایت ها استفاده کنیم، زیرا کد آنها را تست کردیم و آن را تمیز، امن و بهینه شده برای سرعت و سئو یافتیم. علاوه بر این. این مکان مناسب برای یافتن قالب های وب سایت تجارت الکترونیک با کیفیت برتر است.

همانطور که گفته شد، اگر به گزینه های طراحی وب سایت خلاقانه تری نیاز دارید، این شرکت خدمات مشتری و کدنویسی را برای مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین، هرکسی می‌تواند بدون مراجعه به جای دیگری، یک طراحی وب سفارشی با آنچه به عنوان رنگ‌ها، ویژگی‌ها و ابزارها دنبال می‌کند، بخواهد.

2. ThemeForest

Themeforest بزرگترین بازار قالب است که صاحبان وب سایت و طراحان وب از سراسر جهان را ملاقات می کند. شما می توانید هر طراحی وب را که بتوانید بدون استثنا تصور کنید پیدا کنید.

این شرکت طراحی های جالب وب سایت را برای بیش از دو میلیون عضو ثبت شده ارائه می دهد. و آنها تم های ممتاز وردپرس و قالب های حرفه ای جوملا را می فروشند و می خرند. علاوه بر این، می‌توانید هزاران قالب وب‌سایت واکنش‌گرا را برای خرید و دریافت پشتیبانی کامل در همان زمان مرور کنید.

اگر شما یکی از کسانی هستید که به دنبال کیفیت، امنیت، سرعت و حرفه ای هستند، این بهترین وب سایت برای دریافت هر نوع قالبی است که نیاز دارید، و شامل موارد زیر است:

. تم های وردپرس

. قالب های HTML

. طرح های CSS 3

. تم برای جوملا

. قالب های دروپال

. قالب های صفحه فرود

. قالب های Woocommerce وردپرس

. قالب های Weebly و موارد دیگر…

قالب های Html

در همان زمان، مردم می توانند وب سایت را مرور کنند و قالب های دروپال و CSS با کیفیت بالا را که چند نفر می فروشند، بیابند. همچنین، اینجا مکانی برای یافتن قالب های وب سایت HTML5 است. این وب سایت پیشنهادی من برای خرید طرح های ارزان قیمت وب سایت بدون نگرانی در مورد کیفیت است.

اگر قبلاً ایده ای در مورد آن بازاری دارید که متعلق به Adobe Systems است، پس می دانید که پذیرش به عنوان فروشنده تم در آنجا کار آسانی نیست. به همین دلیل است که اگر آنها را با مکان های دیگر مقایسه کنید، قالب های وب سایت مدرن از پیش ساخته شده آنها با هزینه کم بهترین هستند.

اگر می خواهید از تم ها به عنوان صفحات آماده استفاده کنید، این مکان عالی برای یافتن الگوهای صفحه فرود است.

به عنوان مثال، برای یافتن یک الگوی وب سایت تک صفحه ای، یا تم های Tumblr، می توانید از منوی بالا شروع به مرور سایت کنید و این الگوها را جستجو کنید. سپس، هزاران طرح را برای مرور و انتخاب دریافت می‌کنید. این همه چیز نیست، هزاران قالب و ابزار PSD برای استفاده وجود دارد.

به طور کلی آنچه در مورد بازار Themeforest و Envato بیشتر دوست داشتیم، روشی است که آنها طراحان وب را تشویق می کنند تا محتوای بیشتری تولید کنند و بدون نگرانی در مورد مارکتینگ، فروش بیشتری داشته باشند. بازار مارکتینگ را انجام می دهد و طراحی های وب به جای آن بر روی کار خود تمرکز می کنند.

این تفاوت را با سایر سایت های محبوب برای خرید و دانلود قالب ها و تم ها برای وبلاگ ها، سایت ها و فروشگاه های آنلاین ایجاد می کند. در واقع، هنگام دانلود تم، فایل های منبع مانند PSD، تصاویر، CSS3، صفحه HTML5 و غیره را دریافت می کنید.

خرید قالب های وب سایت تجارت الکترونیک

ما شخصاً برخی از قالب های وب سایت تجارت الکترونیک را از Themeforest خریداری کرده ایم و بیش از آنچه به عنوان فایل و راهنما انتظار داشتیم دریافت کردیم. بخش طراحی تجارت الکترونیک به شما امکان می دهد هزاران تم، قالب و طرح با کیفیت برتر را برای فروشگاه های آنلاین مرور کنید.

تجارت الکترونیک وردپرس یک بخش اختصاصی در این بازار طراحی محبوب دارد، بنابراین می توانید طرح ها را بر اساس دسته بندی مرور کنید و سپس طرح مناسبی را که دوست دارید خریداری کنید. پس از آن، لینک دسترسی مستقیم را دریافت خواهید کرد، بنابراین، دانلود فایل‌های کامل (فایل‌های قابل نصب وردپرس، به‌علاوه همه راهنماها، مجوز افزونه‌ها، و غیره…) را انتخاب کنید یا فقط فایل‌های موضوعی را که می‌توانید در وردپرس نصب کنید دانلود کنید.

نکته مثبت در مورد این بازار موضوع مورد اعتماد اول بررسی ها و شهرت خوب و دوم کیفیت است. حتی اگر یک قالب وب‌ سایتی بخرید که فقط 3 دلار قیمت دارد، آن را به خوبی کدگذاری شده خواهید یافت.

به همین دلیل است که مردم دوست دارند با استفاده از این بازار طراحی وب سایت خود را بسازند. بنابراین، آنها قالب های وب سایت ارزان، اما با کیفیت بالا را دریافت می کنند.

این همچنین مکانی برای الهام گرفتن از طراحی وب سایت برای وب سایت شما است. اگر طراح هستید یا می خواهید طرح های سفارشی ایجاد کنید، قالب های وب آنها را مرور کنید. شما یاد خواهید گرفت که آنها چگونه قالب ها را سازماندهی می کنند و از چه عناصری استفاده می کنند.

3.خرید قالب های سایت StudioPress

اگر به دنبال تم های وردپرس هستید که حرفه ای به نظر می رسند. اما همچنین، طرح‌های ساده‌ای دارند و به سرعت بارگذاری می‌شوند، پس این شرکتی است که می‌توانید از آن برای پیدا کردن تم‌های قدرتمند استفاده کنید. آنها فروشنده شماره یک قالب وردپرس هستند و چارچوب تم جنسیس یک هنر واقعی در کدنویسی است.

این یکی از بهترین مکان ها برای خرید قالب های وردپرس است. بنابراین، به یاد داشته باشید که مضامین آنها توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده می شود، و این نشان دهنده اعتماد در تجارت آنها است. اگر برای تم خود نیاز به امنیت دارید، نمی توانید مکانی بهتر از این پیدا کنید، زیرا آنها به دلیل محافظت سطح بالا در کدهای خود شناخته شده اند.

اگر به یک قالب وب سایت منحصر به فرد نیاز دارید، باید از فریم ورک Genesis استفاده کنید و یک کدنویس استخدام کنید تا آن را برای شما سفارشی کند. یا از افزونه Design Palette Pro آنها استفاده کنید که گزینه های بیشتری برای ویرایش طرح و سفارشی کردن آن به دلخواه در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین نیازی به خرید قالب وب سایت نیست و فکر می کنید که باید آن را برای رتبه بندی در موتورهای جستجو سفارشی کنید. اگر می‌خواهید یک وبلاگ بسازید، کافی است ویجت‌های پیش‌فرض را حذف کنید و اعتبارات پاورقی را ویرایش کنید.

اکنون، شرکت مادر که WP Engine است، هاستینگ وب ماهانه ارائه می دهد. بنابراین، شما می توانید تمام این تم های ممتاز وردپرس را هنگام خرید هر یک از برنامه های میزبانی وب آنها به صورت رایگان دریافت کنید.

4. MyThemeShop

این یک مکان شناخته شده برای دریافت تم های با کیفیت برتر برای وردپرس است. اگر طراحی منحصر به فرد و ممتاز خود را می خواهید، تم های سفارشی وردپرس را ارائه می دهند.

آنها طرح های نمونه کار بزرگی دارند و می توانید آنها را مرور کنید و ببینید با مشتریان خود چه می کنند. مکان خوبی برای حرفه ای کردن هر سایت وردپرسی و کدنویسی خوب است.

اگر به‌دنبال طراحی وب‌سایت تجاری کوچک خوب هستید، تم‌های آن‌ها را مرور کنید یا آن‌ها را استخدام کنید و تم‌های حرفه‌ای برای وب‌سایت خود دریافت خواهید کرد. این شرکت توسعه وب با طراحی سریعی مانند کاری که چارچوب موضوع جنسیس برای سرعت و عملکرد انجام می دهد کار می کند.

آنها همیشه بهترین کیفیت را در موضوعات خود ارائه می دهند و ما آنها را به عنوان بهترین شرکت طراحی مجدد وب سایت توصیه می کنیم.

برای خرید قالب های وب سایت، توصیه می کنیم ابتدا نسخه ی نمایشی هر طرح را امتحان کنید. به این ترتیب، می توانید ببینید که آیا با نیازهای کسب و کار، الزامات شرکت یا سایرین مطابقت دارد یا خیر.

5.خرید قالب های سایت Rocket Theme

این مکان خوب دیگری برای یافتن قالب های جوملا ممتاز و تم های شگفت انگیز وردپرس است. در عین حال، اگر از این پلتفرم ها استفاده می کنید، می توانید تم های Magento و سبک های phpBB آنها را مرور کنید.

این شرکت قالب‌های زیبا و جذابی می‌سازد و انیمیشن‌های CSS آن‌ها در مضامین، وبلاگ‌نویسان و وب‌مسترهای زیادی را جذب می‌کند. این شرکت چارچوب خاص خود را دارد و به موازات طراحی های برتر وب سایت، افزونه ها و افزونه ها را می سازند.

قالب های وب سایت دیگری برای فروش وجود دارد، و با نگاه کردن مستقیم به بازار آنها، گزینه های بیشتری پیدا خواهید کرد.

نکاتی برای خرید بهترین قالب یا تم وب سایت

برای انتخاب یک الگوی خوب و خرید آن از یک بازار امن، مطمئن شوید که نکات و ترفندهای اساسی را دنبال می کنید. به عنوان مثال، فقط از هر وب سایتی که به آن اعتماد ندارید یک قالب نخرید، نشانه های زیادی وجود دارد که نشان می دهد یک وب سایت قانونی و امن است. این شامل یک نشان تجاری تأیید شده، اتصال SSL، صفحه تماس با طراحی حرفه ای پر از جزئیات است.

حتی اگر یک قالب برای یک وب‌سایت بخرید، اگر تمی را از یک شرکت واقعی و توسعه‌دهندگانی که به کارشان اهمیت می‌دهند، نخرید، راهی برای دریافت پشتیبانی حرفه‌ای از مشتری وجود ندارد. بنابراین، دوباره بررسی کنید که از یک شرکت طراحی وب قابل اعتماد یا بازار موضوعی با نظرات خوب استفاده می‌کنید یا از گزینه‌های بالا که آزمایش کردیم و برای صاحبان وب‌سایت و وبلاگ ‌نویسان توصیه می‌کنیم، انتخاب کنید.

اکنون، در مورد ویژگی های مورد نیاز خود در هر یک از قالب های وب سایت پویا یا استاتیک موجود فکر کنید. اگر در حال خرید یک قالب سایت املاک و مستغلات هستید، فقط طرح های دارای رتبه برتر را انتخاب کنید. البته، شما الگوهای وب سایت بسیاری از بازار را خواهید یافت. بنابراین، با مرور این طرح ها و بررسی نسخه های آزمایشی زنده آنها شروع کنید. با اولین بازار الگوی پیشنهادی در این صفحه، می‌توانید قبل از خرید هر قالب، دموی زنده آن را امتحان کنید.

خرید قالب های وب سایت باید از خواندن تمام جزئیات مربوط به محصولات شروع شود. بنابراین، اگر در مورد ویژگی‌ها یا هر چیز دیگری شک دارید، می‌توانید با پشتیبانی فروشنده تم تماس بگیرید و سؤالات خود را بپرسید، اگر حداکثر تا چند روز دیگر پاسخ دهند، پس این نشانه خوبی است، اگر نه، پس از آن طرح خودداری کنید. هرگز برای آن پشتیبانی نخواهید کرد. این فقط یک ترفند ساده برای آزمایش اینکه آیا فروشنده تم خوب است یا نه و آیا تم ارزشش را دارد یا نه فقط پول خود را در قالب های سایت بی فایده با مشکلات، باگ ها و مسائل امنیتی زیاد هدر خواهید داد.

نتیجه

اینها بهترین مکان ها برای خرید قالب ها و طرح های وب سایت حرفه ای هستند. ما آنها را بر اساس امنیت طراحی، کیفیت و تجارت مورد اعتماد که توسط میلیون‌ها نفر استفاده می‌شود، انتخاب کرده‌ایم.

جاهای دیگر قالب های طراحی سایت ارائه می دهند که برای سرعت و سئو بهینه سازی نشده اند و باید از آنها دوری کنید.

رتبه بندی جدید موتورهای جستجو از سرعت و بهینه سازی برای فهرست کردن نتایج جستجو استفاده می کند. شما باید بدانید که از کجا می توانید قالب های وب سایتی را بخرید که وب سایت شما را به سطح بعدی برساند. بسیاری از مشکلات را نجات خواهید داد، به خصوص زمانی که نیاز به به روز رسانی و پشتیبانی از شرکت مورد استفاده خود دارید.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT