خرید ۱۴۶۲۰ بیت‌کوین توسط MicroStrategy

خرید ۱۴۶۲۰ بیت‌کوین توسط MicroStrategy : داستان چیست ؟

زمان مطالعه < 1 دقیقه

مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، بزرگ‌ترین هولدر شرکتی بیت‌کوین (BTC)، روز چهارشنبه با خرید ۱۴۶۲۰ بیت‌کوین به ارزش حدود ۶۱۵.۷ میلیون دلار، بار دیگر دارایی‌های خود را افزایش داد. در این پست به بررسی خرید ۱۴۶۲۰ بیت‌کوین توسط MicroStrategy می پردازیم.

خرید ۱۴۶۲۰ بیت‌کوین توسط MicroStrategy

مایکل سیلور، رئیس اجرایی مایکرواستراتژی، در توییتی اعلام کرد که این شرکت، بیت‌کوین‌ها را با قیمت متوسط ۴۲۱۱۰ دلار برای هر BTC خریداری کرده است. با خرید اخیر، دارایی‌های این شرکت به ۱۸۹۱۵۰ بیت‌کوین به ارزش حدود ۵.۹ میلیارد دلار رسیده که میانگین قیمت خریداری شده برای هر بیت‌کوین، ۳۱۱۶۸ دلار بوده است.
مایکرواستراتژی، خرید بیت‌کوین را در آگوست ۲۰۲۰ آغاز کرد. آخرین خرید مایکرواستراتژی قبل از روز چهارشنبه، در ماه گذشته انجام شد که طی آن، این شرکت ۱۶۱۳۰ بیت کوین به ارزش ۶۰۸ میلیون دلار را خریداری کرد.

مایکرواستراتژی از جمع‌آوری سرمایه ۶۱۰.۱ میلیون دلاری از عرضه سهام ۷۵۰ میلیون دلاری خود در بازار که از قبل نیز اعلام شده بود، خبر داد. این شرکت تا اوایل دسامبر حدود ۲ میلیارد دلار سود از ذخایر بیت‌کوین خود کسب کرده است.
قیمت بیت‌کوین در چند ماه گذشته، در میان خوش‌بینی حاصل از تأیید بالقوه صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات توسط تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده (SEC)، افزایش یافته است. برخی کارشناسان معتقدند که تأیید ETFهای مذکور باعث هجوم سیل سرمایه به بازار بیت‌کوین خواهد شد. در همین راستا و به دنبال افزایش ۲۰۰ درصدی بیت‌کوین، ارزش سهام مایکرواستراتژی هم نزدیک به ۳۱۵ درصد افزایش یافته است.

coindesk

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT