خواندن داستان های کوتاه  

معرفی ۵ سایت رایگان برای خواندن داستان های کوتاه  

زمان مطالعه 4 دقیقه

اگر از طرفداران داستان‌های تخیلی هستید، احتمالاً همیشه به دنبال داستان‌های جدید هستید. سایت‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند به راحتی داستان‌های کوتاه را به صورت رایگان پیدا کنید. در ادامه با معرفی ۵ سایت رایگان برای خواندن داستان های کوتاه با ما همراه باشید.

۵ سایت رایگان برای خواندن داستان‌های کوتاه 

سایت Beneath Ceaseless Skies

خواندن داستان های کوتاه  

خواندن داستان های کوتاه

Beneath Ceaseless Skies یک مجله آنلاین است که داستان‌های فانتزی و ماجراجویی زیادی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به صورت آنلاین به این مجله دسترسی داشته باشید. برخی از سایت‌ها نیاز به اشتراک دارند اما Beneath Ceaseless Skies کاملا رایگان است و می‌توانید دلخواهانه کمک مالی کنید.

هر شماره از Beneath Ceaseless Skies شامل چهار داستان کوتاه است که دو تا از آنها داستان‌های کوتاه کاملاً جدیدی هستند که توسط خود مجله برای شما خریداری شده است. دو داستان دیگر شامل یک پادکست تخیلی و داستانی از آرشیو Beneath Ceaseless Skies است.

پادکست معمولاً شامل یکی از دو داستان کوتاه ارائه شده توسط مجله است که می‌توانید هنگام رانندگی از آن لذت ببرید. شماره‌های این مجله هر دو هفته یکبار منتشر می‌شوند، بنابراین دو بار در ماه داستان‌های کوتاه جدیدی برای خواندن خواهید داشت. 

شما می‌توانید از طریق مرورگر به داستان‌های کوتاه دسترسی داشته باشید، اما اگر ترجیح می‌دهید داستان‌ها را در تبلت مطالعه کنید، Beneath Ceaseless Skies گزینه‌هایی برای دانلود هر شماره نیز ارائه می‌دهد. این وب سایت یک جایگزین عالی به جای سایت‌های رایگان دانلود کتاب الکترونیکی است.

سایت Tor.com

خواندن داستان های کوتاه  

خواندن داستان های کوتاه

Tor Books انتشاراتی است که بر کتاب‌های علمی تخیلی و فانتزی تمرکز دارد و Tor.com وب سایت آن به اخبار، بحث و البته داستان های کوتاه اختصاص دارد.

برای پیدا کردن داستان‌های جدید در Tor.com به دسته All Fiction بروید. در این بخش می‌توانید داستان‌های اورجینال، کمیک، شعر و موارد دیگر را ببینید و بر اساس نام نویسنده، ژانر، عنوان یا جدید بودن آن مرتب کنید.

داستان‌های اورجینال جدید هر چهارشنبه منتشر می‌شود، بنابراین می‌توانید در بیشتر هفته‌ها داستان جدید در Tor.com پیدا کنید. همچنین علاوه بر داستان‌های فانتزی مقالات زیادی در اینباره در این سایت وجود دارد.

سایت PodCastle

خواندن داستان های کوتاه  

خواندن داستان های کوتاه

اگر عاشق داستان‌های کوتاه فانتزی هستید اما زمان لازم برای خواندن کتاب‌های فیزیکی را ندارید، PodCastle انتخاب خوبی برای شما است. همانطور که از نام PodCastle پیداست یک وب سایت نیست، بلکه یک پادکست است.

PodCastle با اجرای صوتی از داستان‌های کوتاه مختلف، آن‌ها را به صورت پادکست منتشر میکند. هر قسمت شامل تعدادی داستان کوتاه از نویسندگان و راویان مختلف است. اگر به دنبال بهترین وب‌سایت برای دانلود رایگان کتاب‌های صوتی هستید، PodCastle را به شما توصیه می‌کنیم.

پادکست‌ها هر هفته منتشر می‌شود، بنابراین ممکن است تنوع کمی داشته باشد. هر قسمت شامل توضیح مختصری در مورد محتوای پادکست است. همچنین کل داستان پادکست به صورت متنی نیز نوشته شده است.

سایت Project Gutenberg

خواندن داستان های کوتاه  

خواندن داستان‌های کوتاه

اگر به‌دنبال داستان‌های رایگان هستید، پروژه گوتنبرگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. Project Gutenberg یکی از بزرگترین کتابخانه‌های آنلاین و رایگان کتاب‌های الکترونیکی است. هدف این سایت ایجاد و توزیع آسان کتاب‌های الکترونیکی است. ذکر این نکته مهم است که پروژه گوتنبرگ یک منبع کاملاً قانونی است. در کتابخانه این وب‌سایت می‌توانید آثار کلاسیک مانند فرانکشتاین، دراکولا و هر داستان دیگری در دامنه عمومی را پیدا کنید.

جستجو در Project Gutenberg نسبت به سایر سایت‎های دیگر این لیست کمی پیچیده‌تر است. اما قطعا میتوانید داستان موردنظر خود را پیدا کنید. برای اینکار میتوانید از جستجوی پیشرفته پروژه گوتنبرگ استفاده کنید و جستجو را بر اساس عنوان، نویسنده و موضوع فیلتر کنید.

سایت Lightspeed Magazine

خواندن داستان های کوتاه  

خواندن داستان های کوتاه

اگر ترکیبی از فانتزی و علمی تخیلی را دوست دارید مجله Lightspeed را در نظر بگیرید. Lightspeed مانند Beneath Ceaseless Skies یک مجله آنلاین است که داستان‌های فانتزی و علمی تخیلی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید شماره‌های مجله را رایگان به‌صورت آنلاین بخوانید یا برای حمایت از مجله آن‌ها را خریداری کنید.

داستان‌های جذاب را به راحتی پیدا کنید!

همانطور که گفته شد روش‌های مختلفی برای یافتن داستان‌های کوتاه و فانتزی جدید به صورت کاملاً رایگان وجود دارد. اگر به دنبال داستان جدیدی هستید حتما به یکی از این سایت‌ها مراجعه کنید.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT