دلایل رشد ۱۰۰ درصدی هدرا (HBAR)

دلایل رشد ۱۰۰ درصدی هدرا (HBAR)

زمان مطالعه 1 دقیقه

ارز دیجیتال هدرا (HBAR)، توکن بومی شبکه هدرا هشگراف (Hedera Hashgraph)، با رشد خیره‌کننده ۱۰۰ درصدی قیمت خود در ۲۴ ساعت گذشته، ترند بازار شد. در این پست به دلایل رشد ۱۰۰ درصدی هدرا (HBAR) می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

دلایل رشد ۱۰۰ درصدی هدرا (HBAR)

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت هدرا در ۲۴ ساعت گذشته، تا ۰٫۱۸ دلار افزایش یافت. اگرچه در زمان نگارش این خبر، هدرا کمی عقب‌نشینی کرده و در محدوده ۰٫۱۴۶ دلار معامله می‌شود، اما در بازه روزانه همچنان یک رشد قابل‌توجه ۶۶۴٫۵ درصدی دارد و نام آن در جمع پرسودترین‌های بازار دیده می‌شود.

همزمان با این رشد قیمتی، حجم معاملات هدرا نیز بیش از ۶،۳۰۰ درصد افزایش یافته و به اوج ۲٫۶۴ میلیارد دلاری رسیده است.

اما علت این رشد ناگهانی و چشمگیر هدرا چیست؟ در روزهای اخیر گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه از بلاکچین هدرا برای توکنیزه کردن یکی از صندوق‌های غول مالی بلک‌راک استفاده شده است. انتشار این خبر باعث شد که قیمت هدرا به اوج دو ساله خود صعود کند.

طبق گزارش‌ها، در یک اقدام پیشگامانه برای بخش دارایی‌های دنیای واقعی (RWA)، آرچاکس (Archax)، یک صرافی و کارگزاری دارایی‌های دیجیتال، با همکاری اونرا (Ownera)، پلتفرم دیگری برای دارایی‌های دیجیتال، صندوق سرمایه‌گذاری بازار پول ICS US Treasury بلک‌راک را در بلاکچین هدرا توکنیزه کرده است.

به گفته تحلیلگران بازار، شاخص قدرت نسبی (RSI) هدار با چشم‌انداز صعودی آن مطابقت دارد که می‌تواند قیمت HBAR را به سمت سطوح بالاتر سوق دهد.

در مسیر صعودی و اگر خریداران نسبت به برداشت سود خود اقدام نکنند، هدرا می‌تواند به نقاط عطف روانی مانند ۰٫۲ دلار یا حتی ۰٫۳ دلار برسد.

در مقابل، برداشت سود توسط معامله‌گران می‌تواند منجر به کاهش قیمت این آلت‌کوین شود. در مسیر نزولی، ۰٫۱۰۳۸ دلار سطح مهمی است که باید به دقت آن را زیر نظر داشت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT