دلایل رشد ۴۶ درصدی توکن ورلد‌ کوین

دلایل رشد ۴۶ درصدی توکن ورلد‌ کوین

زمان مطالعه < 1 دقیقه

قیمت توکن ورلد‌کوین (WLD)، امروز با افزایش قابل توجه در حدود ۴۶ درصدی و عبور از مرز ۱۰ دلار، به بالاترین حد خود رسید. این رشد چشم‌گیر، همزمان با تحولات اساسی، از جمله استقبال از اعضای جدید هیئت مدیره شرکت اوپن‌ای‌آی (OpenAI) توسط سم آلتمن (Sam Altman)، هم‌بنیان‌گذار شرکت، صورت گرفته است. در این پست به دلایل رشد ۴۶ درصدی توکن ورلد‌ کوین می پردازیم.

دلایل رشد ۴۶ درصدی توکن ورلد‌ کوین

پیش از این نیز دیده شده بود که اخبار مختلف در مورد شرکت اوپن‌ای‌آی، به طور کلی بر عملکرد قیمت ورلد‌کوین تأثیر می‌گذارد. علاوه بر این، موضع ورلد‌کوین در برابر موانع اخیر حقوقی در اسپانیا نیز می‌تواند موجب ایجاد خوش‌بینی در میان سرمایه‌گذاران شود.

سم‌ آلتمن طی پستی در پلتفرم X، به اعضای جدید هیئت مدیره، فیجی سامی (Fidji Sami)، سو دزموند-هلمن (Sue Desmond-Hellmann) و نیکول سلیگمن (Nicole Seligman) خوش آمد گفت.

او همچنین قدردانی خود را از مدیران گذشته اوپن‌ای‌آی مانند برت تیلور (Bret Taylor)، لری سامرز (Larry Summers) و آدام دی آنجلو (Adam D’Angelo) ابراز کرد.

اضافه شدن افراد باتجربه به هیئت مدیره اوپن‌ای‌آی، موجب بهبود برنامه‌ریزی و حاکمیت می‌شود. این موضوع، اعتماد سرمایه‌گذاران را به چشم‌انداز بلندمدت پروژه‌های اوپن‌ای‌آی از جمله ورلد‌کوین، تقویت خواهد کرد.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT