استفاده از ویجت ChatGPT در اندروید

نحوه استفاده از ویجت ChatGPT در اندروید

زمان مطالعه 2 دقیقه

برنامه ChatGPT OpenAI اکنون ویجتی را برای دستگاه های اندرویدی ارائه می دهد. می‌توانید آن را به صفحه اصلی خود اضافه کرده و با استفاده از تصاویر، متن، صدا، یا درخواست‌های حالت مکالمه، به سرعت درخواست‌ها را وارد کنید. نحوه افزودن و استفاده از آن را به شما نشان خواهیم داد.

افزودن ویجت ChatGPT به صفحه اصلی اندروید شما

قبل از ادامه، باید برنامه ChatGPT Android را به‌روزرسانی کنید—اگر نسخه‌ای قدیمی ‌تر از 1.2024.052 دارید، نمی‌توانید این ویجت صفحه اصلی مفید را ایجاد کنید. در حال حاضر، تنها یک نوع ویجت ChatGPT وجود دارد: یک گزینه 4×2.

برای افزودن ویجت، مراحل زیر را دنبال کنید، اما توجه داشته باشید که ممکن است از دستگاهی به دستگاه دیگر کمی متفاوت باشد:

قفل دستگاه خود را باز کنید و یک فضای خالی در صفحه اصلی خود را به مدت طولانی فشار دهید.

ابزارک ها را از گزینه های پایین انتخاب نمایید.

روی نوار جستجو ضربه بزنید و «ChatGPT» را تایپ کنید.

ویجت ChatGPT را طولانی فشار دهید و آن را به مکان مورد نظر خود در صفحه اصلی بکشید.

استفاده از ابزارک ChatGPT در اندروید

ویجت ChatGPT به شما این امکان را می دهد که هر درخواستی را تنها با یک ضربه وارد کنید. برای وارد کردن یک درخواست متنی، روی قسمت پیام در ویجت ChatGPT ضربه بزنید و شروع به تایپ درخواست خود نمایید.

برای درخواست تصویر می‌توانید روی دوربین یا آیکون تصویر ضربه بزنید، اما برای این کار باید به اشتراک ChatGPT Plus ارتقا دهید. همچنین می‌توانید روی آیکون میکروفون کلیک کنید تا پیام‌ها را با صدای خود وارد نمایید یا آیکون هدفون را برای وارد شدن به حالت مکالمه ضربه بزنید.

مهم نیست که کجا روی ویجت ضربه بزنید، دستگاه Android شما برنامه ChatGPT را به صورت تمام صفحه راه اندازی می کند. متأسفانه، به نظر می رسد که ویجت چیزی جز یک میانبر برای باز کردن و استفاده از برنامه ChatGPT در دستگاه تلفن همراه شما در حالت فعلی نیست. پوشش مینیمالیستی چت ربات هوش مصنوعی بهتر بود.

از طرف دیگر، لازم نیست وقت خود را برای جستجوی برنامه ChatGPT در دستگاه Android خود تلف کنید. با این حال، ویجت ChatGPT ممکن است به فضای بیشتری در صفحه اصلی شما نیاز داشته باشد، به خصوص اگر قبلاً چندین ویجت یا برنامه اندروید اضافه کرده باشید. اما همیشه می توانید یک صفحه اصلی جدید اضافه نمایید تا فضای بیشتری برای آن ایجاد فرمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT