منتظر اصلاح قیمت اتریوم نباشید

منتظر اصلاح قیمت اتریوم نباشید !

زمان مطالعه 2 دقیقه

منتظر اصلاح قیمت اتریوم نباشید. اتریوم (ETH) دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، روز جمعه ۸ مارس، از مرز ۴۰۰۰ دلار عبور کرد و سپس با افت جزئی مواجه شد. در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم در محدوده ۳,۹۲۷ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن ۴۷۲ میلیارد دلار است.

منتظر اصلاح قیمت اتریوم نباشید

تحلیلگر برجسته بازار ارزهای دیجیتال CrediBULL، گفته است که با توجه به رسیدن بیت‌کوین به بالاترین قیمت تاریخی‌اش، انتظار گسترده‌ای مبنی بر افزایش قیمت اتریوم، دومین ارز دیجیتال برتر، به وجود آمده است.

در همین راستا گزارش‌ها حاکی از آن است که کسانی که تا کنون وارد بازار نشده‌اند، به دنبال یک اصلاح قیمتی اتریوم تا محدوده ۳۶۰۰-۳۷۰۰ دلاری هستند. اما به گفته این تحلیلگر، ممکن است این اصلاح به این زودی رخ ندهد و اگر قیمت اتریوم ۲۵ درصد یا حتی بیشتر نیز افزایش یابد، تعجب‌آور نیست.

منتظر اصلاح قیمت اتریوم نباشید

منتظر اصلاح قیمت اتریوم نباشید

از طرفی نگاه فعالان بازار کریپتو به ارتقاء دنکن (Dencun) اتریوم که در هفته آینده انجام می‎شود، دوخته شده است. این به‌روزرسانی موجب کاهش هزینه‌ها و کارمزد شبکه و افزایش فعالیت‌ها در آن می‌شود.

ارتقاء دنکن، بازگشت سود ناشی از افزایش قیمت بیت کوین به بازار و همچنین بررسی چارت ETH/BTC، نشان می‌دهند که اتریوم و آلتکوین‌ها پتانسیل افزایش قیمت را خواهند داشت.

عامل محرک دیگر، تصمیم نظارتی در رابطه با صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم است که در ماه می صادر می‌شود. طبق گفته‌ تحلیلگر Bitwise، اگرچه احتمال تأیید این درخواست‌ها در مقایسه با صندوق‌های ETF بیت‌کوین، کمتر است اما همچنان هیجان را به اتریوم تزریق می‌کند.

طبق داده‌های IntoTheBlock، درآمد اتریوم از کارمزد تراکنش‌های شبکه‌ اصلی در این هفته ۷۸ درصد افزایش یافته و به ۱۹۳ میلیون دلار رسیده و رکورد مربوط به ماه می ۲۰۲۲ را شکسته است.

این افزایش قابل توجه در میزان فعالیت‌های درون زنجیره‌ای، عمدتاً تحت تأثیر افزایش گمانه‌زنی در مورد میم‌کوین‌ها قرار داشت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT