دلایل رشد ۵٫۵ درصدی پپه

دلایل رشد ۵٫۵ درصدی پپه

زمان مطالعه < 1 دقیقه

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت میم کوین پپه (PEPE) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵٫۵ درصد افزایش یافته و به محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۷ دلار نزدیک شده است. در این پست به بررسی دلایل رشد ۵٫۵ درصدی پپه می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

دلایل رشد ۵٫۵ درصدی پپه

به نظر می‌رسد که این رشد قیمتی، به دنبال انتشار خبر عرضه قراردادهای آتی دائمی این میم کوین در صرافی بین‌المللی کوین‌بیس رخ داده است.
طبق گزارش‌ها، کوین بیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که معاملات آتی دائمی پپه در ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت UTC روز سه‌شنبه ۲۳ آوریل در پلتفرم بین‌المللی (Coinbase International) و پیشرفته (Coinbase Advanced) این صرافی لیست خواهد شد.
پیش از این، صرافی کوین بیس با به تعویق انداختن لیست قراردادهای آتی دائمی پپه، موجب افت قیمت این میم کوین شده بود. همان‌طور که در کوین بیس پیش‌تر پپه را «نماد نفرت» نامیده بود. با این حال و پس از انتقاد جامعه کریپتو، این صرافی مجبور به عذرخواهی شد و اکنون برای لیست کردن قراردادهای آتی دائمی PEPE آماده می‌شود.
به دنبال انتشار این خبر و همزمان با رشد قیمت پپه، سود باز این میم کوین نیز رشد قابل‌توجهی داشته است. به گزارش پلتفرم Coinglass، سود باز پپه با ۹٫۳۵ درصد افزایش به ۶۴٫۵۹ میلیون دلار رسیده است.
در این میان، شایان ذکر است که برخی از تحلیلگران، از جمله مکس شوارتزمن، به پتانسیل صعود قیمت پپه تا سطح ۰٫۰۰۰۱ دلار اشاره کرده‌اند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT