افزایش بعدی قیمت بیت کوین

دلیل افزایش بعدی قیمت بیت کوین توسط جک دورسی

میلیاردر و طرفدار مشهور بیت کوین، جک دورسی، که از بنیانگذاران توییتر و مدیر اجرایی آن تا 29 نوامبر (8 آذر 1400) سال گذشته بود، در توییتر توضیح داد که چرا معتقد است قیمت بیت کوین پس از سقوط اخیر، در آینده دوباره افزایش خواهد یافت. در این خبر به بررسی دلیل افزایش بعدی قیمت بیت کوین توسط جک دورسی می پردازیم.

دلیل افزایش بعدی قیمت بیت کوین 

جک به توییت تام فیلپات (Tom Philpott)، نویسنده ستون “به روزرسانی نظامی” در رسانه های ایالات متحده و نویسنده چند کتاب غیرداستانی پاسخ داد. فیلپات دورسی را سرزنش کرد که جک در حال حاضر به جای تماشای و اظهار نظر “درمورد بیت کوین”، برای حمایت از خواننده رپ، کندریک لامار، آلبوم جدیدش و تور آتی آن، توییت کرده است.

افزایش بعدی قیمت بیت کوین

افزایش بعدی قیمت بیت کوین

دورسی پاسخ داد که در حال حاضر به سقوط قیمت بیت کوین نگاه نمی کند. او مطمئن است که بیت کوین همیشه در دراز مدت دوباره افزایش خواهد یافت. دلیل اعتماد او پذیرش رو به رشد بیت کوین است. زیرا “مردم بیشتری می توانند از آن استفاده کنند”.

قیمت بیت کوین به شدت کاهش یافته است

بیت کوین و کل بازار رمزارزها در این ماه با افت شدیدی روبرو بوده اند. ابتدا، در 4 می (14 اردیبهشت)، فدرال رزرو بزرگترین افزایش نرخ بهره را در 22 سال اخیر اعلام کرد و این نرخ را نیم واحد پایه افزایش داده است. پس از یک تکانه کوچک، بیت کوین از سطح 39000 دلار به سطح 31000 دلار کاهش یافت.

افزایش بعدی قیمت بیت کوین

افزایش بعدی قیمت بیت کوین

ضربه دوم از جایی وارد شد که هیچ کس انتظارش را نداشت، رمزارزهای بلاکچین ترا، UST و LUNA به شدت سقوط کردند.

استیبل کوین الگوریتمی UST پیوند USD خود را از دست داد و با قیمت 0.158 دلار معامله می شود. توکن بومی LUNA در حال vsdnk به صفر است و قیمت آن اکنون 0.000383 دلار است. بلاکچین Terra نیز برای مدتی متوقف شده بود.

منبع: U.today

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT