دوره های آموزشی بلک فرایدی

17بهترین دوره های آموزشی بلک فرایدی رایگان (90٪ تخفیف) 2023

زمان مطالعه 10 دقیقه

ما تعدادی از بهترین معاملات، کوپن ها و تخفیف ها را برای سال نو، تعطیلات، بلک فرایدی و دوشنبه سایبری برای شما داریم. دوره های آموزشی بلک فرایدی را در ادامه معرفی کرده ایم.

از میان انواع پلتفرم‌های آموزش الکترونیکی مستقیماً از Udemy، Udacity، Coursera، Datacamp، Pluralsight، Skillshare، LinkedIn Learning، edX، Magoosh و موارد دیگر انتخاب کنید تا بهترین معامله‌ای را پیدا کنید که به شما کمک می‌کند شغل خود را پیش ببرید!

بهترین دوره ها، گواهینامه ها، آموزش ها، برنامه های آموزشی و همچنین مدارک و دیپلم آنلاین را با تخفیف پیدا کنید! بدون خداحافظی، بیایید به آن بپردازیم!

17 تخفیف، کوپن و تخفیف بهترین + رایگان بلک فرایدی / سایبر دوشنبه [90٪ تخفیف]

عکس

دوره های آموزشی بلک فرایدی: فروش Udemy [تا 90٪ تخفیف]

اول از همه، ما مورد علاقه همه را داریم – Udemy! با در دسترس بودن دوره ها با قیمت 9.99 دلار، این یکی از معاملاتی است که نمی خواهید از دست بدهید. صرف نظر از انتخاب موضوع شما، از توسعه وب گرفته تا بلاک چین، از مارکتینگ گرفته تا عکاسی، از هوش مصنوعی تا مهارت های نرم، Udemy شما را تحت پوشش قرار داده است و تخفیف ها ناامید کننده نیستند! فراموش نکنید که نگاهی به بهترین دوره های Udemy بیندازید.

هایلایت

– بیش از 180000 دوره آموزشی و آموزشی توسط سازندگان در سراسر جهان در این پلتفرم موجود است.

– دوره های تخصصی برای دامین هایی که حتی تصورش را هم نمی کنید پیدا خواهید کرد

– بسته به چیزی که می خواهید یاد بگیرید، سخنرانی ها از 1 ساعت تا 20 ساعت متغیر است

– برخی از مربیان خیلی خنده دار هستند! (و آگاه و جالب!)

– بسیاری از دوره ها به صورت کاملا رایگان در دسترس هستند، در حالی که سایر دوره ها با قیمت هایی در دسترس هستند که شما باور نمی کنید!

امتیاز معامله: 4.9 از 5

فروش Coursera [دوره های رایگان]

اگر وب‌سایتی وجود داشته باشد که با پیشرفته‌ترین سیستم‌های مدیریت یادگیری، ارتباطات معتبر با معروف‌ترین کالج‌ها و سازمان‌ها، و دانشکده‌ای که بهترین‌ها را از مؤسسات دانشگاهی در سراسر جهان تشکیل می‌دهد، تخیل زبان‌آموزان را در سراسر جهان به خود جلب کرده باشد – Coursera است. کاری که آنها در تعطیلات انجام می دهند، چیزی کاملاً خاص است. فقط در این مدت کوتاه، آنها 10٪ تخفیف برای اولین ماه یادگیری در انواع دوره های خود ارائه می دهند. نه تنها هرگز چنین آموزش با کیفیتی را با قیمت مقرون به صرفه دریافت نخواهید کرد، بلکه تخفیف اضافی نیز آن را ارزشمندتر می کند. مجموعه ما از بهترین دوره های دوره رایگان را بررسی کنید.

هایلایت

– دانشگاه های پیشرو از سراسر جهان دوره های خود را در Coursera هاست کرده اند

– نه تنها از مربیان برجسته بلکه همراه با همتایان خود در صنعت یاد بگیرید

– دوره های کوتاه مدت تا برنامه های درجه، Coursera همه آن را پوشش می دهد

– برنامه هایی به ارزش هزاران دلار با چند صد دلار در دسترس هستند

– گواهی تکمیل برنامه هایی را که می توانید در لینکدین به اشتراک بگذارید، دریافت کنید

امتیاز معامله: 4.9 از 5

فروش Datacamp [تا 75% تخفیف]

وقتی صحبت از تسلط بر علم داده آنلاین می شود، دانشمندان داده و علاقه مندان به داده به طور یکسان به DataCamp سوگند یاد می کنند. طیف گسترده ای از دوره ها در موضوعات مختلف آنها را مورد علاقه مردم قرار می دهد. از بین مسیرهای یادگیری متعدد از علم داده، مهندسی داده، یادگیری ماشین، تجزیه و تحلیل کسب و کار، امور مالی کاربردی، یا هر یک از دوره های متعدد فهرست شده در پلتفرم را انتخاب کنید. بهترین چیز در مورد Datacamp این است که بیشتر دوره ها به صورت رایگان آموزش می بینند و شما فقط باید برای گواهینامه ها هزینه کنید.

امتیاز معامله: 4.8 از 5

Center of Excellence یک پلتفرم آموزش الکترونیکی عالی است که به شما امکان دسترسی به یک تجربه یادگیری در سطح جهانی را می دهد. با دوره‌هایی که از 29 پوند شروع می‌شوند، چندین گزینه آموزشی مانند دوره‌های دیپلم آموزش شخصی، دوره‌های مشاوره، دوره‌های ذهن آگاهی، دوره‌های مربیگری زندگی، دوره‌های آروماتراپی و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این، می توانید پس از خرید دو دوره اول با قیمت 29 پوند برای هر دوره، از دوره سوم به صورت رایگان استفاده کنید. برای دریافت این پیشنهاد، کد زیر را در هنگام پرداخت وارد کنید – BLACKFRIDAY20.

هایلایت

– بیش از 1000 دوره منعطف را انتخاب کنید تا تمام نیازهای یادگیری خود را از هر کجا با در دسترس بودن 24/7 برآورده کنید

– کتابخانه دوره شخصی خود را ایجاد کنید تا بهترین دوره ها و برنامه های انتخابی خود را اضافه کنید

– به جامعه ای متشکل از 1 میلیون نفر بپیوندید تا در مورد مشکلات مربوط به دوره های خاص خود بحث کنید و راه حلی برای آن بیابید

– مربیان در زمینه خود بسیار متخصص هستند و بر کمک به شما در دستیابی به اهدافتان تمرکز می کنند و شما را به جایی که می خواهید برسانند.

– دانش و برتری خود را با چندین وبلاگ موجود در وب سایت بهبود بخشید

امتیاز معامله: 4.8 از 5

دوره های آموزشی بلک فرایدی: کوپن Domestika [تا 90٪ تخفیف]

Domestika منتظرترین معامله را برای افرادی که مایل به بهبود مهارت های خود یا شروع سفر خود در زمینه خلاق هستند ارائه می دهد. چه معتاد به طراحی یا نقاشی باشید، چه تولید کننده محتوای اینستاگرام یا یک حرفه ای که خودتان را انجام دهید، Domestika یک آموزش ارزشمند برای شما دارد تا مهارت های خلاقانه خود را افزایش دهید. با تکمیل هر یک از این مسیرهای یادگیری، گواهینامه حرفه ای نیز برای شما ارائه می شود.

هایلایت

– فهرستی از دوره های عملی که توسط متخصصان برنده جایزه مانند برندگان جایزه طراحی ملی، برندگان جایزه پولیتزر و تصویرگران نشنال جئوگرافیک هدایت می شوند.

– جامعه بزرگی از متخصصان در زمینه خلاق که به شما کمک می کند مهارت های خود را بهبود ببخشید، سؤال بپرسید، فیدبک درخواست کنید، راه حل ارائه دهید و برای فرصت های آینده ارتباط برقرار کنید.

– اکثر دوره ها با تخفیف بیش از 80 درصد در دسترس هستند، مانند مقدمه ای بر مدیریت جامعه، طراحی لوگو و عکاسی حرفه ای برای اینستاگرام و غیره.

– دسترسی نامحدود به هر دوره به طوری که می توانید بارها و بارها آنها را تماشا کنید تا مفاهیم خود را پاک کنید

امتیاز معامله: 4.8 از 5

edX Deal [دوره های رایگان]

از زمانی که اصطلاح MOOC مطرح شده است، edX پیشگام در ارائه آموزش با کیفیت از بهترین کالج ها و دانشگاه ها در سراسر جهان به دانشجویان و متخصصان بوده است. با طیف گسترده دوره ها و تخفیف ها و معاملات ویژه در دوره های مختلف، بستری مناسب برای علاقه مندان به آموزش الکترونیکی در سراسر جهان است. موضوعات مورد علاقه خود را از مدیریت زنجیره تامین، دیجیتال مارکتینگ، مدیریت محصول دیجیتال تا زمینه های فنی مانند رباتیک، IOT، علم داده و بسیاری موارد دیگر انتخاب کنید. مجموعه ما از بهترین دوره های رایگان edX را بررسی کنید.

امتیاز معامله: 4.8 از 5

کوپن Pluralsight [آزمایشی رایگان]

Pluralsight یکی از وب‌سایت‌های مورد علاقه جوامع برنامه‌نویسی بوده است، وقتی صحبت از تقویت مهارت‌ها یا یادگیری چیزهای جدید می‌شود. کاری که آنها در این تعطیلات انجام می دهند واقعاً بهترین معامله آنها است! 40% تخفیف در دوره ها و مسیرهای یادگیری خود، توسعه دهندگان باید از این پیشنهاد نهایت استفاده را ببرند! می‌توانید از دوره‌های مهارت‌های فناوری اطلاعات، آموزش مهارت‌های امنیتی، یا مهارت‌های توسعه‌دهنده یکی را انتخاب کنید. در مجموع، هر آنچه که می خواهید از دنیای برنامه نویسی و فناوری مطالعه کنید، Pluralsight آن را پوشش داده است.

هایلایت

– آزمایشی رایگان 10 روزه در همه دوره ها برای آزمایش آنها قبل از خرید

– برنامه های ماهانه / سالانه مقرون به صرفه به شما انعطاف پذیری می دهد

– مربیان متعدد موضوعات مختلف را آموزش می دهند و بهترین دانش را به شما منتقل می کنند

– نظرات تحسین برانگیز از توسعه دهندگان در سراسر جهان

– دسترسی آسان و استفاده از پلتفرم برای تجربه یادگیری راحت

امتیاز معامله: 4.8 از 5

تخفیف Magoosh

اگر آمادگی آزمون در ذهن شماست، و می‌خواهید به صورت آنلاین یاد بگیرید، به دنبال Magoosh نباشید. بیش از 1.5 میلیون دانش آموز تاکنون توسط برنامه ماگوش آموزش دیده اند و با محبوبیت و کارآمدی روزافزون پلتفرم آنها، این تعداد فقط افزایش می یابد. شما می توانید از GRE، GMAT، TOEFL، SAT، ACT، PRAXIS، LSAT، MCAT و IELTS برای پیشرفت در حرفه خود انتخاب کنید. به عبارت ساده، آنها یکی از بهترین شرط بندی ها برای آماده شدن برای آزمون های آنلاین هستند.

امتیاز معامله: 4.8 از 5

کوپن GoSkills[آزمایش رایگان]

این معامله سالی است که همه شما منتظر آن بوده اید. GoSkills به افراد کمک می کند تا بیش از 1000 دوره آموزشی در موضوعات مختلف بیاموزند. در حال حاضر، تمام دوره ها با دسترسی نامحدود به مدت یک سال با قیمت معامله 99 دلار در دسترس هستند. با استفاده از این دوره‌ها، می‌توانید بیشترین مهارت‌ها را برای مشاغل خود مانند مایکروسافت اکسل، امور مالی، بهره‌وری آفیس، ناب شش سیگما، توسعه نرم‌افزار، طراحی و بسیاری دیگر بیاموزید. دوره ها با دستورالعمل های گام به گام تهیه شده اند تا به شما کمک کنند تا هر دوره را به راحتی یاد بگیرید و درک کنید.

هایلایت

– قادر به تشخیص نقاط قوت و ضعف خود با یک آزمون مهارتی سریع باشید و پیشرفت خود را در طول کلاس ها پیگیری کنید تا ببینید چه چیزی یاد گرفته اید.

– پلتفرم سازگار با موبایل با آزادی یادگیری با سرعت خود از مربیان خبره

– برای هر دستاورد دوره ای که قفل آن را باز می کنید نشان کسب کنید و از آن نشان برای نشان دادن مهارت های خود استفاده کنید

– پس از اتمام هر دوره گواهی موفقیت آمیز تأیید شده را دریافت کنید و خود را برای پروژه های پیشرو در صنعت آماده کنید

امتیاز معامله: 4.7 از 5

تخفیف Codecademy [آزمایشی رایگان]

جایی که هم به بهشت ​​و هم بهشت ​​برای کدنویسان در سراسر جهان تبدیل شده است، Codecademy برای استفاده از مسیرها و برنامه های یادگیری حرفه ای خود، پیشنهادات و تخفیف های ویژه ای ارائه کرده است. می توانید 25٪ تخفیف برای عضویت سالانه دریافت کنید که به شما امکان می دهد به صدها دوره آنها در سراسر سال دسترسی داشته باشید. بنابراین اگر شما فردی هستید که می‌خواهید در بسیاری از برنامه‌نویسی افراط کنید، این یکی از بهترین معاملات موجود است. مجموعه ما از بهترین دوره های رایگان کد آکادمی را بررسی کنید.

امتیاز معامله: 4.8 از 5

Educative Deal [آزمایشی رایگان]

اگر در زمینه توسعه نرم افزار مشغول هستید و می خواهید مهارت های کدنویسی موجود خود را گسترش دهید، این معامله از Educative قطعا برای شما مناسب است. این برنامه آموزش ها و برنامه های مختلفی مانند توسعه Front End، برنامه نویسی جاوا، تجزیه و تحلیل داده های پایتون، مصاحبه های کدنویسی و بسیاری دیگر را ارائه می دهد. حتی اگر مبتدی هستید و می خواهید سفر برنامه نویسی خود را شروع کنید، Educative بسیاری از آموزش های کدنویسی مبتدی را با تخفیف 20 درصدی ارائه می دهد. پس از انعقاد این مسیرهای یادگیری، در رشته خود توقف ناپذیر خواهید بود.

هایلایت

– به تیمی از فراگیران +4lac و متخصصان صنعت بپیوندید که با برترین شرکت های توسعه نرم افزار در جهان کار می کنند.

– با جدیدترین مهارت های فنی مورد تقاضا بدون دردسر راه اندازی یا فیلم آشنا شوید و از اتاق نشیمن خود مطالعه کنید

– دوره های مبتنی بر متن که خواندن و درک مفاهیم را به ساده ترین شکل برای هر فردی آسان می کند

– دسترسی به محیط های کد زنده در مرورگر خود که به شما امکان می دهد تکنیک های کدنویسی را در حین یادگیری با کلاس ها تمرین کنید

امتیاز معامله: 4.7 از 5

دوره های آموزشی بلک فرایدی: تخفیف FutureLearn [30٪ تخفیف]

FutureLearn از نظر ارائه دوره ها و کلاس های عملی به یک پلتفرم آموزش الکترونیکی مشهور تبدیل شده است. در حال حاضر، این یک معامله مادام العمر برای هر فردی است. درست خواندید! با FutureLearn، این فرصت را دارید که با دانشگاه‌های کلاس جهانی و کارشناسان صنعت بیاموزید. چه بخواهید در مورد کسب و کار و مدیریت، آموزش، فناوری اطلاعات و کامپیوتر، یا سیاست و جامعه بدانید، این دوره آموزشی مفیدی برای شما دارد.

هایلایت

– خود را در موضوعات مختلف، دوره های کوتاه مدت و مدارک آنلاین ثبت نام کنید و دانش خود را با رهبران صنعت و دانشگاه های پیشرو جهان بهبود بخشید.

– از برنامه‌های Micro-Credential جدید ایجاد شده استفاده کنید که می‌توانند به رزومه شما ارزش بیافزایند تا دید شما را در پورتال‌های شغلی بهبود بخشند.

– به میلیون ها نفر در سراسر جهان بپیوندید و در حین گفتگو با سایر دانش آموزان درگیر در دوره، با هم یاد بگیرید

امتیاز معامله: 4.7 از 5

تخفیف Udacity [تا ۷۵٪ تخفیف]

Udacity در مورد دوره های آنلاین پیشرو است و دوره های رایگان همراه با تخفیف وجود دارد که می توانید در وب سایت آنها از آنها استفاده کنید. با انجمن‌های صنعتی با امثال Google، آنها دانش‌آموزان را برای ورود به بازار آماده می‌کنند و در عین حال به حرفه‌ای‌های ارشد کمک می‌کنند تا در حرفه‌شان رشد کنند. شما می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از دوره‌ها، از یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی، مهندسی داده تا یادگیری c++، پایتون، ماشین‌های خودران، بازاریابی دیجیتال و خیلی چیزهای دیگر را انتخاب کنید. مجموعه ما از بهترین دوره های Udacity را بررسی کنید.

امتیاز معامله: 4.8 از 5

فروش آموزش لینکدین [رایگان 1 ماه]

یکی از وسیع‌ترین دوره‌ها و کلاس‌ها را می‌توانید به صورت آنلاین و رایگان در آموزش لینکدین پیدا کنید. شما می توانید از متخصصان صنعت بیشترین فناوری، مدیریت و مهارت های خلاقانه را بیاموزید که به شما کمک می کند به کار خود ارزش بیافزایید و در عین حال به رشد شغلی خود کمک کنید. بسیاری از مردم LinkedIn Learning را با نام Lynda.com قدیمی می شناسند که به طرز مشهوری ذهن و توجه دوستداران آموزش الکترونیکی را در سراسر جهان به خود جلب کرده بود. پس از تصاحب لینکدین، لیندا اکنون به یادگیری لینکدین تغییر نام داده است.

هایلایت

– درباره مجموعه ای از عمودی ها درست از تجارت، فناوری، علم داده، مارکتینگ و بسیاری موارد دیگر بیاموزید

– دوره‌ها را به‌مدت یک ماه رایگان دریافت کنید و تنها در صورتی که تصمیم به گذراندن دوره‌های بیشتری دارید پرداخت کنید

– هزاران مدرس ماهر از سازمان ها و دانشگاه های معتبر این دوره ها را ایجاد کرده اند، بنابراین شما کیفیت عالی را دریافت می کنید

– Lynda یک پلتفرم یادگیری الکترونیکی بسیار محبوب بوده است و با دوره های جدید بیشتر یک پرتال قوی برای یادگیری است

– گزینه “مشاهده آفلاین” به شما امکان می دهد بدون اینترنت و در حال حرکت در کلاس ها شرکت کنید.

امتیاز معامله: 4.8 از 5

دوره های آموزشی بلک فرایدی: قرارداد حق بیمه Skillshare [رایگان 1 ماه]

عجب کلمه ای است! این وب سایت هزاران دوره (به طور دقیق بیش از 17000) دوره و درس آنلاین در دسته بندی هایی مانند طراحی، تجارت، فناوری، عکاسی، فیلم، نوشتن، صنایع دستی و موارد دیگر ارائه می دهد، همه اینها برای، باور کنید یا نه، رایگان! بله درست شنیدید، این «NetFlix for Education» به شما امکان دسترسی به تمام آموزش های آنلاین خود را به صورت کاملا رایگان برای دو ماه کامل می دهد. مجموعه ما از بهترین دوره های اشتراک مهارت را بررسی کنید.

هایلایت

– روی پروژه کلاس کار کنید تا نمونه کار خود را ایجاد کنید و فیدبک دریافت کنید.

– از طریق کلاس های مختلف در پلتفرم، بینش های خلاقانه زیادی به دست آورید

– درس های مختصری که مستقیماً به اصل مطلب می رسند.

– مملو از تمرینات، دستورات و تکنیک های آزمایش شده و واقعی.

امتیاز معامله: 4.8 از 5

دوره های آموزشی بلک فرایدی: فروش Brownble [40٪ تخفیف]

اگر به دنبال معامله ای برای یادگیری درست کردن غذاهای گیاهی با مواد اولیه خانگی بوده اید، Brownble تخفیف 40 درصدی را در تمام آموزش های خود ارائه می دهد. چه مبتدی یا متوسط ​​در پخت غذاهای گیاهی باشید، شرکت در این کلاس ها به شما در بهبود مهارت های آشپزی کمک می کند. این برنامه با سه طرح مختلف، از جمله برنامه ماهانه، سالانه و مادام العمر در دسترس است. علاوه بر این، هر طرح با یک آزمایش 7 روزه رایگان همراه است. کلاس ها توسط سرآشپزها و مربیان مجرب تهیه می شود که در طول دوره ها با فیلم های آموزشی و آموزش به شما کمک می کنند.

هایلایت

– دسترسی فوری به برنامه آنلاین داشته باشید و بهترین روش ها، بهترین مواد اولیه و بهترین غذاهای گیاهی را برای تهیه در خانه یاد بگیرید.

– همراه با بیش از 350 سخنرانی ویدیویی، تجربیات عملی و محتوای جدید که هر هفته به هر دوره اضافه می شود

امتیاز معامله: 4.7 از 5

کوپن تخفیف Edureka

چه بخواهید devops، مهندسی داده، داده های بزرگ، علم داده یا محاسبات ابری را بیاموزید، Edureka نیرویی است که باید با آن در هنگام یادگیری آنلاین حساب کنید. آنها با ارتباط خود با سازمان ها و دانشگاه های پیشرو، آموزش با کیفیت و مقرون به صرفه را برای شما به ارمغان می آورند. شما می توانید از دوره هایی مانند پایتون، آموزش AWS گواهینامه امنیت سایبری و صدها برنامه دیگر که شامل مدرک کارشناسی ارشد نیز می شود، انتخاب کنید. آنها همچنین در صورت علاقه دوره های ویژه ای در زمینه BI و Visualization دارند.

امتیاز معامله: 4.8 از 5

بنابراین، اینها برخی از بهترین معاملات و کوپن های آموزش الکترونیکی بلک فرایدی ، دوشنبه سایبری و تعطیلات کریسمس بودند. امیدواریم توانسته باشید دوره ها و برنامه های آموزشی مرتبط را به انتخاب خود بیابید. برای یافتن دوره های دیگر، فراموش نکنید که به وب سایت ما نگاهی بیندازید و آموزش ها و گواهی های جالب از موضوعات مختلف را بیابید.

برای شما آرزوی یادگیری خوب داریم 🙂

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT